Dywagacje nt Peugeota

#1
Jonder pisze:właśnie znalazłem w zakamarkach mego dysku:-D

peugeot teamline brochure 1998
Dzięki - ale ten też gdzieś nawet mam.
Szukam katalogów "standardowych" - nie team line. Szczególnie z modelami Energy i Origin.
Ciężko je wywęszyć w sieci.
Ostatnio zmieniony 2010-08-24, 19:52 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#3
Te ramy zawsze mnie kręciły, bo były lutowane na styk ze stali Columbusa. Teraz na allegro są dwie nówki nieśmigane z Łodzi - nawet je osobiście macałem. Ciekawy tylko jestem jaka była różnica miedzy serią Energy i Origin - czy to serie z innych lat, czy miały inne przeznaczenie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#8
a czyli Endorfina sie Panu Fokerowi znudzila ;P
Grzesiek - patrzac na dane wagowe podane przez sprzedawce - jest NEDZNIE... czerwona ramka od kol. Kosika wychodzila dosc podobnie...

poza tym - albo sprzedawca zaniza rozmiarowke, albo mamy do czynienia z ultra-krotkimi ramkami (18ka - 56cm, 19,5 - 57cm ???) wiec przypuszczam, ze ultra dlugie mostki typu 140mm moglyby sie okazac smutna koniecznoscia...

#10
No już jakieś pół roku temu miałem w ręce te ramy. Początkowo kosztowały ok. 1000zł. Po "przecenie" już nawet kasa w portfelu była przygotowana, bo rama wpadła mi w oko. Piękne łączenia, precyzyjna robota, owalizowane rury. Geometria dla mnie też ok - lubię krótkie ramy. Ale po włożeniu ramy 18" full Columbus na wagę zwątpiłem. Faktycznej wagi wyszło 2300gr. To decydowanie za dużo - nawet jak na stal (szczególnie, że to Pulse), więc oblizałem się tylko i pożegnałem ramy. Co ciekawe - czerwona 19" 3x Columbus ważyła podobnie.
Więc spokojnie - ja się na nie nie zasadzam.

Ale wpadł mi w łapska Peugeot Origin na Columbusie - też ciężka jak psi, ale za ułamek ceny w fajnym stanie. Zastanawiam się więc czy go montować. Geometria wydaje mi się bardziej sportowa - dlatego się zastanawiam nad różnicą pomiędzy serią Origin a Energy.

A Edorfinka - fajna jest, ale nie ma "tego czegoś" w sobie. Jednak stal mnie zawsze ciągnęła. Nie to, żebym planował jakąś szybka zmianę, ale wiadomo - Panta Rhei ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#11
aldek pisze:Zimny, co ty z tą wagą.
focker pisze:Ale po włożeniu ramy 18" full Columbus na wagę zwątpiłem. Faktycznej wagi wyszło 2300gr. To decydowanie za dużo - nawet jak na stal (szczególnie, że to Pulse), więc oblizałem się tylko i pożegnałem ramy. Co ciekawe - czerwona 19" 3x Columbus ważyła podobnie.
lutowana rama, potrojnie cieniowana i 2300g - wlasnie o to Aldek chodzi;) tyle to waza byle jakie ramki z allegro, czesto na mufach, w cenie ponizej 100pln.

nie chce sie powtarzac, ale wciaz podnieca mnie mysl o ramce, ktora nieadwno macalem w krakowskim sklepie (uzywka z wloch):
Obrazek


puszka totalna, 1650-1700g, mocowanie pod tarcze, sztyca 27.2, tamta byla zolto-czarna. Mega fikusne rurki columbusa...
Focker pisze:A Edorfinka - fajna jest, ale nie ma "tego czegoś" w sobie. Jednak stal mnie zawsze ciągnęła. Nie to, żebym planował jakąś szybka zmianę, ale wiadomo - Panta Rhei ;)
moze po prostu nastaw sie na szukanie Ti? kolega Kosik ma obecnie do sprzedania wheelera na tym szlachetnym materiale...