Magnesium z tego co wiem w żadnej wersji nie miało śrub z przodu w serii.
Jedyny widelec RS, który seryjnie mógł mieść śruby z przodu (oprócz wersji dwupółkowych) to RS1 - tam były 4 śruby i korona z wycięciem wzdłuż - można było wymienić rurę sterową i wyciągnąć golenie na raz.
Podobną koronę miał mój Specialized FS z pierwszej serii, ale do tej pory nie wiem, czy ta korona była w serii, czy to był tuning poprzedniego właściciela. Korona była piękna, ale w żadnym Magu czy Specialized'zie takiej nigdy już nie widziałem, a trochę się tego naoglądałem.
Zresztą w oświadczeniu RS jest wskazane, że pękały korony o błyszczącym, a nie matowym wykończeniu - nie ma nic o śrubach z przodu. Podane są też numery seryjne amortyzatorów, w których mogły pękać korony.
http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml95/95136.html
Może Ci się pomyliło z akcją Marzocchi - tam faktycznie pękały korony ze śrubą z przodu (do serii XC500włącznie) - kiedyś nawet pisałem dla zabawy do Gregorio, że mam taką i chcę ją wymienić, ale mnie zlali - w sumie to się nie dziwię.
http://www.bikepro.com/recalls/marzoc_rec.html
Tutaj są wykazane akcje naprawcze starych amortyzatorów łącznie.
http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml95/95032.html