12,5DOMAN pisze:Jaką masz długość tego mostka?
#49
Zdjęcia będą miały sens, jak będą w terenie, nie lubie takich katalogowych . . . . . rower ma jeździć !
#50
Coś za duży skok w tym widelcu. Te amory ze skokiem 50mm nie były tak podniesione do góry.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#51
Możliwe... nie wiem nie był jeszcze w serwisie lecz pracuje w porządku, fakt faktem nawet po osłonce widać że skoku jest za dużo. Rower prosto od Adamella więc powinno być w porządkufocker pisze:Coś za duży skok w tym widelcu. Te amory ze skokiem 50mm nie były tak podniesione do góry.
Piotrze rower jest cały czas użytkowany czy błoto czy sucho, na zimę powoli go zaczynam szykować ta czerwień na bieli będzie mega :P
#53
To ładnie ci lakier spuchnie od tego syfu bo Cannondale nie lubią wilgoci a tym bardziej soliLukanio pisze: rower jest cały czas użytkowany czy błoto czy sucho, na zimę powoli go zaczynam szykować ta czerwień na bieli będzie mega :P
#54
Spokojnie nic się nie dziejeAdamello pisze:Ja z amorem nic nie grzebałem - totalnie nie moja bajka, a headshok to już w ogóle...
Michał a żeby chociaż u mnie ktoś wysypał na drogę czy chodnik gram soli to już całkiem bogactwo phi! Nie mieszkam w mieście gdzie walą soli od groma tylko na wsi gdzie za domem mam pola i lasy. A na poprzednim cannondale'u przejezdziłem praktycznie całą zimę w środku po przepłukaniu specjalnym preparatem zaglądałem kilka razy kamerką i nic nie było dziwnego i niepokojącego co mogło by przykuć moją uwagę. Nie mów że ty nawet w zimę nie wychodzisz na rower z domu przy takich terenach, bo to już woła o pomstę do nieba
#55
Taką radę otrzymałem od starych blacharzy. Nie zostawiać sprzętu mokrego w ciepłym pomieszczeniu bez dobrej wentylacji, tym bardziej kiedy sprzęt przywitał się z solą. Ma być możliwie najbardziej sucho, chłodno i przewiewnie. Rada dotyczyła samochodów, szczególnie tych wszystkich "igieł" z ocieplanych garaży w nowoczesnym budownictwie, ale myślę że tak samo sprawdzi się w przypadku rowerów ze stopów stalowych.
#56
z fattym jest faktycznie coś nie tak. Nie wiem czy tłumik pozwoli na aż tak duży wysów. W tych amorach normalna sprawa to zmniejszanie się skoku. Trzeba robić tzw. reset łożysk. Ale w drugą stronę, dziwne.
natomiast sam rower super, pamiętam jak kumpel dostał F2000 z 1997. Był to chyba 2-3 letni rower. Ten sam kolor+XTR 950 Wtedy to był szał pał.
Ta sylwetka ramy+mostek to klasyka gatunku. Kiedyś takiego sobie sprawię.
Wszystkie te współczesne carbony nie "jadą" przy tej ramie. I dosłownie i w przenośni.
natomiast sam rower super, pamiętam jak kumpel dostał F2000 z 1997. Był to chyba 2-3 letni rower. Ten sam kolor+XTR 950 Wtedy to był szał pał.
Ta sylwetka ramy+mostek to klasyka gatunku. Kiedyś takiego sobie sprawię.
Wszystkie te współczesne carbony nie "jadą" przy tej ramie. I dosłownie i w przenośni.
#57
Lukanio - możesz wykręcić tłumiki zrobić mu zdjęcie?
Jeśli z tłumikiem wszystko jest ok, to on staje się ogranicznikiem skoku. Tylko jeśli z tłumikiem jest coś nie tak, to skok może się wydłużyć.
Jeśli z tłumikiem wszystko jest ok, to on staje się ogranicznikiem skoku. Tylko jeśli z tłumikiem jest coś nie tak, to skok może się wydłużyć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#58
Żeby odkręcić pierwszą warstwę to potrzeba mi klucza wypustowego na 2 bolczyki, jak znajdę to odkręcę, chyba że masz klucze to serwis tego typu nie powinien sprawić mi trudności lecz i tak w planach jest całkowite wysłanie do serwisu.focker pisze:Lukanio - możesz wykręcić tłumiki zrobić mu zdjęcie?
Jeśli z tłumikiem wszystko jest ok, to on staje się ogranicznikiem skoku. Tylko jeśli z tłumikiem jest coś nie tak, to skok może się wydłużyć.
#59
https://www.olx.pl/oferta/cannondale-ko ... 347f945859
+ wizyta u spawacza, żeby dorobił rączkę. Można też spiłować górę i zrobić tak, żeby narzędzie można było użyć kluczem płaskim. Ja przez pewien czas miałem taki klucz zrobiony z rury sterowej (idealna średnica) i dawał radę.
Ewentualnie jak już weźmiesz ode mnie graty co do których się zadeklarowałeś to w paczkę włożę taki klucz - ale proszę wtedy o szybki zwrot, bo dość często go używam.
+ wizyta u spawacza, żeby dorobił rączkę. Można też spiłować górę i zrobić tak, żeby narzędzie można było użyć kluczem płaskim. Ja przez pewien czas miałem taki klucz zrobiony z rury sterowej (idealna średnica) i dawał radę.
Ewentualnie jak już weźmiesz ode mnie graty co do których się zadeklarowałeś to w paczkę włożę taki klucz - ale proszę wtedy o szybki zwrot, bo dość często go używam.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#60
A orientujesz się Focker czy do Lefty DLR z 2002 roku taki klucz podejdzie? Czy tam trzeba hdtl200?
#61
Leftiego niestety nie rozbierałem. To już nie moje czasy, a sam nigdy nie miałem. Mogę Ci podesłać ten mój klucz, to sobie sprawdzisz - ale pewnie trzeba będzie coś podpiłować lub średnica będzie inna.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#62
Właśnie na stronie vintagecannondale coś kiedyś czytałem o jakimś hdtl200 i to chyba taki będzie, niestety.
#64
Do wykręcenia tłumika z leftego potrzebujesz dwa klucze. Najważniejszy jest ten:DOMAN pisze:A orientujesz się Focker czy do Lefty DLR z 2002 roku taki klucz podejdzie? Czy tam trzeba hdtl200?
https://cyclinic.com.au/collections/for ... -tool-40mm
dajesz go po wykręceniu górnej części tłumika w modelach do ok 2001roku w połączeniu z tym kluczem górnym : ( 4 zęby szerokie)
http://www.cheapbikeparts360.com/produc ... -cap-tool/
natomiast nowsze modele, mają dolny klucz taki sam a górny pasuje od headshoka (4 zęby małe)
Pamiętam jak dawno dawno temu dorabiałem te klucze recznie. Wzór-rozstaw zębów odbijałem w modelinie/plastelinie, potem wg tego robiłem w mosiądzu. Po wykręciu dorobiłem już ładny klucz w stali.
Dolny klucz też robiłem na oko. Po wysunięciu tłumika można pobrać pewne wymiary, i w myśl fukcja określa formę, udało się to zrobić i klucz radośnie służy do dziś.
Obecnie zabiegi nie warte zachodu, ebay, klik i za tydzień masz nowe klucze idealnie pasujące.
#65
Uprzykrzali ludziom życie trzeba przyznać. Szczęście, że mój amortyzator działa, bardziej chodzi mi o to żeby mieć te narzędzia na stanie na wypadek gdyby przestał, a nie dopiero wtedy ich szukać.
#66
Małe zmiany nowe opony łańcuch i siodło. W przyszłości poluje na fajne spd i rogi
[center] [/center]
[center][/center]
[center] [/center]
[center][/center]
#68
Właśnie że nie , najbardziej tu pasują czerwono czarne IRC, któreś tam seryjnie do Cannondale pakowano.
Chyba mam spd CODA.
Chyba mam spd CODA.
#69
ALE NIE W CZERWONYM CANNONDALEskolioza pisze:Zawsze mówiłem że zielone miśki to +10 do wyglądu w 99% rowerów
Piotruś ma rację że czerwone IRC albo Panaracery o wiele lepiej bytu zagrały .
#70
Ta... czerwona rama, do tego czerwone IRC i może jeszcze nieco czerwonej anody żeby się odcienie lepiej pogryzły?
Każdemu według woli, dla mnie czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
Każdemu według woli, dla mnie czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
#71
to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać, bo IRC pasowały właśnie idealnie, miały ciemno czerwone bokiskolioza pisze:Ta... czerwona rama, do tego czerwone IRC i może jeszcze nieco czerwonej anody żeby się odcienie lepiej pogryzły?
Każdemu według woli, dla mnie czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
https://www.olx.pl/oferta/cannondale-f9 ... w3ZSb.html
ewentualnie takie
https://www.bicyclebluebook.com/searchl ... odel=45305
edit o to właśnie mi chodziło, rower Thinkera
http://community.vintagecannondale.com/ ... inker.118/
#72
Piotr to zapodaj na pw więcej o spd, mówicie że jak za dużo koloru w cannondaleu to nie za bardzo ?
#73
Na zielonych miśkach wygląda ekstra jak dla mnie
Co prawda nie Cannondale ale zrobiłem kiedyś taki zabieg ze swoją Kulką... Czerwone IRC + czerwona Kulka. Można sobie spojrzeć jak to się ma kolorystycznie.
A tutaj dla porównania czerwień w połączeniu z klasycznym skinwallem, co też moim zdaniem wygląda zacnie. Zwłaszcza z obręczą ceramiczną w parze.
Co prawda nie Cannondale ale zrobiłem kiedyś taki zabieg ze swoją Kulką... Czerwone IRC + czerwona Kulka. Można sobie spojrzeć jak to się ma kolorystycznie.
A tutaj dla porównania czerwień w połączeniu z klasycznym skinwallem, co też moim zdaniem wygląda zacnie. Zwłaszcza z obręczą ceramiczną w parze.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#74
dokładnie, to z resztą napisałem w poście który zacytowałeś Dla przypomnienia:Piotr pisze:to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać,
czytaj: różne są gusta i każdy niech patrzy podług swojegoKażdemu według woli,
czytaj: w mojej opinii i podług mojego gustu - nikt się nie musi ze mną zgadzać, wyrażam tylko swoje zdaniedla mnie
czytaj: WYSZEDŁ ZAJEBIŚCIE NA TYCH GUMACHczerwone z żółtym na zielonym robi robotę
#75
Chińczyk na Jawie pędzi po trawie ;)czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
A rower wygląda super. Bardzo mi się podoba.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .