#51
focker pisze:Coś za duży skok w tym widelcu. Te amory ze skokiem 50mm nie były tak podniesione do góry.
Możliwe... nie wiem nie był jeszcze w serwisie lecz pracuje w porządku, fakt faktem nawet po osłonce widać że skoku jest za dużo. Rower prosto od Adamella więc powinno być w porządku

Piotrze rower jest cały czas użytkowany czy błoto czy sucho, na zimę powoli go zaczynam szykować ta czerwień na bieli będzie mega :P

#53
Lukanio pisze: rower jest cały czas użytkowany czy błoto czy sucho, na zimę powoli go zaczynam szykować ta czerwień na bieli będzie mega :P
To ładnie ci lakier spuchnie od tego syfu bo Cannondale nie lubią wilgoci a tym bardziej soli :!:

#54
Adamello pisze:Ja z amorem nic nie grzebałem - totalnie nie moja bajka, a headshok to już w ogóle...
Spokojnie nic się nie dzieje ;-)

Michał a żeby chociaż u mnie ktoś wysypał na drogę czy chodnik gram soli to już całkiem bogactwo phi! :lol: Nie mieszkam w mieście gdzie walą soli od groma tylko na wsi gdzie za domem mam pola i lasy. A na poprzednim cannondale'u przejezdziłem praktycznie całą zimę ;-) w środku po przepłukaniu specjalnym preparatem zaglądałem kilka razy kamerką i nic nie było dziwnego i niepokojącego co mogło by przykuć moją uwagę. Nie mów że ty nawet w zimę nie wychodzisz na rower z domu przy takich terenach, bo to już woła o pomstę do nieba :evil: :-P

#55
Taką radę otrzymałem od starych blacharzy. Nie zostawiać sprzętu mokrego w ciepłym pomieszczeniu bez dobrej wentylacji, tym bardziej kiedy sprzęt przywitał się z solą. Ma być możliwie najbardziej sucho, chłodno i przewiewnie. Rada dotyczyła samochodów, szczególnie tych wszystkich "igieł" z ocieplanych garaży w nowoczesnym budownictwie, ale myślę że tak samo sprawdzi się w przypadku rowerów ze stopów stalowych.

#56
z fattym jest faktycznie coś nie tak. Nie wiem czy tłumik pozwoli na aż tak duży wysów. W tych amorach normalna sprawa to zmniejszanie się skoku. Trzeba robić tzw. reset łożysk. Ale w drugą stronę, dziwne.
natomiast sam rower super, pamiętam jak kumpel dostał F2000 z 1997. Był to chyba 2-3 letni rower. Ten sam kolor+XTR 950 Wtedy to był szał pał.
Ta sylwetka ramy+mostek to klasyka gatunku. Kiedyś takiego sobie sprawię.
Wszystkie te współczesne carbony nie "jadą" przy tej ramie. I dosłownie i w przenośni.

#57
Lukanio - możesz wykręcić tłumiki zrobić mu zdjęcie?
Jeśli z tłumikiem wszystko jest ok, to on staje się ogranicznikiem skoku. Tylko jeśli z tłumikiem jest coś nie tak, to skok może się wydłużyć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#58
focker pisze:Lukanio - możesz wykręcić tłumiki zrobić mu zdjęcie?
Jeśli z tłumikiem wszystko jest ok, to on staje się ogranicznikiem skoku. Tylko jeśli z tłumikiem jest coś nie tak, to skok może się wydłużyć.
Żeby odkręcić pierwszą warstwę to potrzeba mi klucza wypustowego na 2 bolczyki, jak znajdę to odkręcę, chyba że masz klucze to serwis tego typu nie powinien sprawić mi trudności lecz i tak w planach jest całkowite wysłanie do serwisu.

#59
https://www.olx.pl/oferta/cannondale-ko ... 347f945859
+ wizyta u spawacza, żeby dorobił rączkę. Można też spiłować górę i zrobić tak, żeby narzędzie można było użyć kluczem płaskim. Ja przez pewien czas miałem taki klucz zrobiony z rury sterowej (idealna średnica) i dawał radę.
Ewentualnie jak już weźmiesz ode mnie graty co do których się zadeklarowałeś to w paczkę włożę taki klucz - ale proszę wtedy o szybki zwrot, bo dość często go używam.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#61
Leftiego niestety nie rozbierałem. To już nie moje czasy, a sam nigdy nie miałem. Mogę Ci podesłać ten mój klucz, to sobie sprawdzisz - ale pewnie trzeba będzie coś podpiłować lub średnica będzie inna.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#64
DOMAN pisze:A orientujesz się Focker czy do Lefty DLR z 2002 roku taki klucz podejdzie? Czy tam trzeba hdtl200?
Do wykręcenia tłumika z leftego potrzebujesz dwa klucze. Najważniejszy jest ten:
https://cyclinic.com.au/collections/for ... -tool-40mm
dajesz go po wykręceniu górnej części tłumika w modelach do ok 2001roku w połączeniu z tym kluczem górnym : ( 4 zęby szerokie)
http://www.cheapbikeparts360.com/produc ... -cap-tool/
natomiast nowsze modele, mają dolny klucz taki sam a górny pasuje od headshoka (4 zęby małe)
Pamiętam jak dawno dawno temu dorabiałem te klucze recznie. Wzór-rozstaw zębów odbijałem w modelinie/plastelinie, potem wg tego robiłem w mosiądzu. Po wykręciu dorobiłem już ładny klucz w stali.
Dolny klucz też robiłem na oko. Po wysunięciu tłumika można pobrać pewne wymiary, i w myśl fukcja określa formę, udało się to zrobić i klucz radośnie służy do dziś.
Obecnie zabiegi nie warte zachodu, ebay, klik i za tydzień masz nowe klucze idealnie pasujące.

#65
Uprzykrzali ludziom życie trzeba przyznać. Szczęście, że mój amortyzator działa, bardziej chodzi mi o to żeby mieć te narzędzia na stanie na wypadek gdyby przestał, a nie dopiero wtedy ich szukać.

#69
skolioza pisze:Zawsze mówiłem że zielone miśki to +10 do wyglądu w 99% rowerów :-)
ALE NIE W CZERWONYM CANNONDALE :!:
Piotruś ma rację że czerwone IRC albo Panaracery o wiele lepiej bytu zagrały 8-) .

#71
skolioza pisze:Ta... czerwona rama, do tego czerwone IRC i może jeszcze nieco czerwonej anody żeby się odcienie lepiej pogryzły?
Każdemu według woli, dla mnie czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać, bo IRC pasowały właśnie idealnie, miały ciemno czerwone boki

https://www.olx.pl/oferta/cannondale-f9 ... w3ZSb.html


ewentualnie takie

https://www.bicyclebluebook.com/searchl ... odel=45305


edit o to właśnie mi chodziło, rower Thinkera

http://community.vintagecannondale.com/ ... inker.118/
www.velotech.pl

#73
Na zielonych miśkach wygląda ekstra jak dla mnie 8-)

Co prawda nie Cannondale ale zrobiłem kiedyś taki zabieg ze swoją Kulką... Czerwone IRC + czerwona Kulka. Można sobie spojrzeć jak to się ma kolorystycznie.

Obrazek


A tutaj dla porównania czerwień w połączeniu z klasycznym skinwallem, co też moim zdaniem wygląda zacnie. Zwłaszcza z obręczą ceramiczną w parze.

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#74
Piotr pisze:to że masz schiza na zielony kolor to niekoniecznie każdemu musi się to podobać,
dokładnie, to z resztą napisałem w poście który zacytowałeś Dla przypomnienia:
Każdemu według woli,
czytaj: różne są gusta i każdy niech patrzy podług swojego
dla mnie
czytaj: w mojej opinii i podług mojego gustu - nikt się nie musi ze mną zgadzać, wyrażam tylko swoje zdanie
czerwone z żółtym na zielonym robi robotę
czytaj: WYSZEDŁ ZAJEBIŚCIE NA TYCH GUMACH

:-P
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA