![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7288/16329356236_edf6c33da3.jpg)
Jak widać na zdjęciu rok produkcji to 1974
![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7418/16167711298_ef80d8e21f.jpg)
Stan roweru jest zaskakująco dobry. Śmiem twierdzić, że jest on fabrycznie nowy bądź użyty kilka razy. Dodatkowo, wszystkie części widoczne na zdjęciu są oryginalne. Opony, dętki, wszystko mięciutkie i co najważniejsze made in USRR. Chromy w stanie idealnym, brak im nawet rdzawego nalotu. Koła po wymyciu gorącą wodą z płynem do naczyń wyglądają jak nowe.
Plan na rower jest następujący:
1. Polerka ramy, zaprawki w rysy i kolejna polerka. Naklejki zostawiam oryginalne, podoklejam je tylko jakoś do ramy. I tu moje pierwsze pytanie. Czym usuwacie ten rdzawy nalot z rys przed zrobieniem zaprawek?
2. Torpedo nie działa najlepiej, ktoś je chyba rozbierał (nie mam pojęcia po co, serwisu nie wymagało) więc będę musiał poświęcić mu trochę uwagi. Z tego co się zdążyłem zorientować, jest kompletne.
3. Skompletowanie brakujących części tj błotniki, sztyca, siodło, mostek, pedały, łańcuch i jakaś lampa z dynamem. Oryginalne błotniki po aukcjach są w kolorze białym, który zupełnie mi tu nie pasuje. Poszukuję czegoś klasycznego, w chromie, a jak było by młotkowane to już w ogóle miód malina
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dorzucam jeszcze kilka fotek:
![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7454/16355306185_f596513703.jpg)
![Obrazek](https://farm9.staticflickr.com/8579/15732883004_ce93a2a4c8.jpg)
![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7456/16355305855_3c0e3ec9b3.jpg)