no to ja się teraz boje napisać cokolwiek bo też nic nie wnosiłem do wątku (poza komentarzem na temat kółek), nawet nie przeczytałem całego tematu. czekałem na foto i oto jest :)
kolorystycznie klasa, ładna ramka, starannie dobrane komponenty przyprawiają o ból głowy, nie widać przepychu i jest jakby skromnie ale to się zmienia gdy przyjrzymy się z bliska. koła nadal psują estetykę, dla mnie stozkowe czy inne takie podobne to jedynie w szosie, no może jakies karbonowe hed'y jeszcze przejdą. pytanie tez czy ten rower na tych częściach i kołach może mieć zastosowanie 100% w terenie czy to bardziej taki dream bike.
#213
ale k..skad ?smolar pisze: załóż k.. łańcuch
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#214
Z pola od krowy albo z dresa z szyjimarcin74 pisze:ale k..skad ?smolar pisze: załóż k.. łańcuch
#215
podejdzie na osemke ?kosci26 pisze:Z pola od krowy albo z dresa z szyji
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#216
Jak gruby i ciężki to nawet całe 9 obejmie i to na raz
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#217
to git do pelni szczescia brakuje tylko...co by mucka niemiecka byla ,a w zadnym wypadku chinskakosci26 pisze:Jak gruby i ciężki to nawet całe 9 obejmie i to na raz
a tak na powaznie rohloff "99" zamknal by sprawe (bylby komplecik)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#218
Ładuj łańcuch Rohloffa to i alpejskie mleko z krowy milki wyciągniesz
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress
#219
100% w terenieYvesMoi pisze:czy ten rower na tych częściach i kołach może mieć zastosowanie 100% w terenie czy to bardziej taki dream bike.
mekp..... widel to Mag21 z roku (jak ustalil Focker) 93
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#220
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#222
I nóżkę przykręć żeby się nie porysował jak go oprzesz pod jakimś szwedzkim warzywniakiem ;D
A szczerze to rower godny tytułów na RB, fajnie że takie rzeczy i na tym forum można oglądać ;]
A szczerze to rower godny tytułów na RB, fajnie że takie rzeczy i na tym forum można oglądać ;]
#225
Największe porno to chyba to "Campagnolo" na pancerzach, szczyt piękna :)
A doszukiwanie się rodowodów i innych rzeczy to dla mnie jakiś absurd... może carbonowe szosowe ramy teraz też powinny być jak najcieńsze, bo kiedyś z cienkich rurek robili?
Za dużo filozofii panie...
campa wszędzie wygląda ładnie, jeśli nie jest to market, ani mieszanka z szitmano.jacob pisze:Zastanawiam się czy campa, przez swój rodowód nie wyglądałaby lepiej na cienkich rurkach.
A doszukiwanie się rodowodów i innych rzeczy to dla mnie jakiś absurd... może carbonowe szosowe ramy teraz też powinny być jak najcieńsze, bo kiedyś z cienkich rurek robili?
Za dużo filozofii panie...
#226
my tu cały czas o stylu. więc reductio ad absurdum nie jest trafione. jeśli zachwycamy się stylem starego sprzętu to nie ma to nic wspólnego ze współczesnym sprzętem optymalizowanym do wyczynu.kaczko pisze:Największe porno to chyba to "Campagnolo" na pancerzach, szczyt piękna :)
campa wszędzie wygląda ładnie, jeśli nie jest to market, ani mieszanka z szitmano.jacob pisze:Zastanawiam się czy campa, przez swój rodowód nie wyglądałaby lepiej na cienkich rurkach.
A doszukiwanie się rodowodów i innych rzeczy to dla mnie jakiś absurd... może carbonowe szosowe ramy teraz też powinny być jak najcieńsze, bo kiedyś z cienkich rurek robili?
Za dużo filozofii panie...
pancerzyki na mnie też zrobiły wrażenie.
#227
Weź jednak pod uwagę, że ten stylowy i klasyczny sprzęt też kiedyś był 'optymalizowany do wyczynu'.
#228
jeśli chcesz przez to powiedzieć, że taką campe w tamtych czasach mocowano na takich ramach to jest to faktycznie pewien argument - ja tego nie wiem.
#229
Hej Marcin, jakie ta korba ma BCD, tzn zebatki? Blat jest montowany do wewnętrznej strony pająka jak w SRAM XX lub XTR960, a mała do reszty jak w tanich shimano?
Jak zajedziesz te koronki prze te 30-40 lat to przecież może być problem z dostaniem zamienników
Jak zajedziesz te koronki prze te 30-40 lat to przecież może być problem z dostaniem zamienników
#230
Przeczytałem ten temat od początku wczoraj i powiem tak:
największe dzieła powstają z prawdziwej pasji, i ten rower taki właśnie jest...dla mnie jest dziełem.
Chciałem jeszcze nawiązać do wymiany zdań na początku dyskusji, dotyczącej mistrzostw w Durango w 1990 roku i Tomaca. Znalazłem niedawno ciekawy artykuł o tym. Wynika z niego, że Tomac miał indywidualny kontrakt z Shimano, a reszta zespołu w tym Furtado miała jechać na Campie. No właśnie miała, ale Furtado ostatecznie pojechała na Shimano, gdyż w nocy przed wyścigiem miała przełożony cały napęd (Campa nie działała jej tak jak chciała), co oczywiście wywołało skanadal...
Rzeczywiście Shimano wprowadzając rok wcześniej system HG zrobiło milowy krok naprzód, system Campagnolo nadal był (do czasu wprowadzenie Record OR w 1992 roku) zbiżony do starego UG Shimano: wysokie zęby= dużo gorsza zmiana biegów pod obciążeniem = stracone cenne sekundy.
Myślę za to, że to właśnie dzięki Campagnolo, grupa XTR wprowadzona w 1992 roku była naprawdę ładna, Shimano chyba wzorowało ją trochę na Euclidzie (płynne, gładkie linie a nie takie kanciaste jak XT ówczesnym ).
Cały artykuł pod linkiem: http://www.mbaction.com/Main/News/Duran ... _3378.aspx
największe dzieła powstają z prawdziwej pasji, i ten rower taki właśnie jest...dla mnie jest dziełem.
Chciałem jeszcze nawiązać do wymiany zdań na początku dyskusji, dotyczącej mistrzostw w Durango w 1990 roku i Tomaca. Znalazłem niedawno ciekawy artykuł o tym. Wynika z niego, że Tomac miał indywidualny kontrakt z Shimano, a reszta zespołu w tym Furtado miała jechać na Campie. No właśnie miała, ale Furtado ostatecznie pojechała na Shimano, gdyż w nocy przed wyścigiem miała przełożony cały napęd (Campa nie działała jej tak jak chciała), co oczywiście wywołało skanadal...
Rzeczywiście Shimano wprowadzając rok wcześniej system HG zrobiło milowy krok naprzód, system Campagnolo nadal był (do czasu wprowadzenie Record OR w 1992 roku) zbiżony do starego UG Shimano: wysokie zęby= dużo gorsza zmiana biegów pod obciążeniem = stracone cenne sekundy.
Myślę za to, że to właśnie dzięki Campagnolo, grupa XTR wprowadzona w 1992 roku była naprawdę ładna, Shimano chyba wzorowało ją trochę na Euclidzie (płynne, gładkie linie a nie takie kanciaste jak XT ówczesnym ).
Cały artykuł pod linkiem: http://www.mbaction.com/Main/News/Duran ... _3378.aspx
#231
rozwiazaniu blizej do...np xtr 950Adamello pisze:Hej Marcin, jakie ta korba ma BCD, tzn zebatki? Blat jest montowany do wewnętrznej strony pająka jak w SRAM XX lub XTR960, a mała do reszty jak w tanich shimano?
Jak zajedziesz te koronki prze te 30-40 lat to przecież może być problem z dostaniem zamienników
(choc moze lepiej byloby powiedziec ,ze to XTR´owi blizej do Campy poniewaz to Wlosi wpadli na ten pomysl pierwsi )
z tym ,ze w XTR na wielowpust jest tylko duza tarcza ,reszta dokrecana do niej
w Campie "duza" jest klasycznie dokrecana do ramion ,a srodkowa i mala na wielowpust+ nakretka
BCD 110
Ostatnio zmieniony 2012-12-02, 12:32 przez marcin74, łącznie zmieniany 2 razy.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#232
bylo nawet troche gorzej campa odpowiedziala shimano na hg w 94Gerwazy pisze:zywiście Shimano wprowadzając rok wcześniej system HG zrobiło milowy krok naprzód, system Campagnolo nadal był (do czasu wprowadzenie Record OR w 1992 roku) zbiżony do starego UG Shimano: wysokie zęby= dużo gorsza zmiana biegów pod obciążeniem = stracone cenne sekundy.
.... i.dopiero wtedy RECORD o.r. otrzymal kasete w systemie Exa Drive
mala ciekawostka mam jedna i druga (w tych samych rozpietosciach 13-28)
i o dziwo ta starsza duzo lzejsza ( no moze troche lzejsza)ale samo wykonczenie w tej starszej to juz MAJSTERSTYK made in italy
a pedryle Marcinie (skolioza) to LOOK ´i SL3
elziomallo....stopka juz namierzona na allegro zbieram fundusze
kaczko...wypada zalowac ,ze na caly komplet pancerzy byly tylko 2 napisy mialem sporo klopotu by nimi zarzadzic
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#233
czyli że Mariuszek malną te czerwone NOSy? se Pan chyba jaja robisz.... tak nie może być, nie tak się umawialiśmy!marcin74 pisze:a pedryle Marcinie (skolioza) to LOOK ´i SL
#234
Nosy maja sie dobrzeskolioza pisze:czyli że Mariuszek malną te czerwone NOSy? se Pan chyba jaja robisz.... tak nie może być, nie tak się umawialiśmy!
byla nawet proba
ale ostatecznie beda odratowane (HIMAYEROWE )
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#235
ściemnia , sam osobiście je wypakowałem je z pudła i posłałem pod piaskarke serce mi się kroiło , ale cóż było robić
#236
lze jak bura s........himayer pisze:sam osobiście je wypakowałem je z pudła i posłałem pod piaskarke
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie