#33
Skąd wiesz że popękane?Akurat rozmawiałem z gościem o nich i podobno są w dobrym stanie poza tym czymś przy wentylu, ale to tylko Jego słowa.
Pytałem bo miałem je kupić ale z braku kasy odpuściłem, ciekawe czy zataił że tak jest czy o co kaman.
Lodzermensch

#38
Fajny ten rower.... Nie słuchaj Piotra z malowaniem Bombera :-) Po co malować coś co ładnie wygląda w seryjnym malowaniu i nie jest styrane od jazdy...
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#47
Masakra, masakra. Jutro wymieniam śruby na tytan i srebrne alu bo jakimś cudem się trochę znalazło i blacik na czarny. No i czekam na propozycje na jaki kolor pomalować bombera?? bo coś koledzy widzę, że nie chętni do podesłania jakiegoś pomysłu :!:
Bocian

#48
Ta moja jest z lewej strony, nie ma naklejki przy główce, trochę mi tego szkoda. Jak chcesz mogę jutro wybadać sprawę czy mają drugą sztukę. A co chcesz na niej składać :?:
Bocian

#49
Bocian pisze:Masakra, masakra. Jutro wymieniam śruby na tytan i srebrne alu bo jakimś cudem się trochę znalazło i blacik na czarny. No i czekam na propozycje na jaki kolor pomalować bombera?? bo coś koledzy widzę, że nie chętni do podesłania jakiegoś pomysłu :!:
Zolty z zielonymi napisami, tylko dobierz idealnie odcienie
śmietnik to nie retro!

#60
IMO takie dziurawienie blatów/tarcz wprowadza nutkę tandety do porządengo roweru. Zysk wagowy z tego niewielki, a design przypomina pierwsze nieprzemyślane projekty light-bikerów sprzed 15 lat. Do tego zębatki tracą wtedy sporo na sztywności, troszkę też na precyzji zmiany bigow (niszczy się krzywizny ramp) i jest to ciężkie w utrzymaniu w czystości (syf włazi w te dziury i je zapycha).

Najlepszy ale też najtrudniejszy efekt do uzyskania jest taki że rower na oko wygląda na 12kg a waży 9 ;-)
https://www.facebook.com/evobikesycow
cron