#406
Nie dało się nic wsadzić - za mało miejsca. Próbowałem.

Wadliwą partię najłatwiej poznać po numerach seryjnych wskazanych w ogłoszeniu. Generalnie jednak co miało pęknąć, to już raczej pękło. Chyba ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#407
Ryś Stepowy pisze:Witajcie. Dziś po 2h Edyta została postawiona na lagach :-) . Po namyśle postanowiliśmy użyć jednak Ex Judy Butter. Wykonałem "przyrząd" do smarowania dolnych ślizgów (rurka + szmatka). Tłumik został rozebrany i daliśmy mu nowego oleju. Pod ręką był Castrol Fork Oil 5W. Pracuje wszystko ok. Dzięki przede wszystkim Fockerowi za pomoc, oraz pozostałym kolegom.

Teraz szukamy naklejek - macie jakieś namiary, pomysły itp.

Poniżej kilka zdjęć:
W jaki sposób oczyściłeś i jak / czym pomalowałeś amortyzatory?
Znalazłeś może już jakieś naklejki? :)

#408
focker pisze:Nie dało się nic wsadzić - za mało miejsca. Próbowałem.

Wadliwą partię najłatwiej poznać po numerach seryjnych wskazanych w ogłoszeniu. Generalnie jednak co miało pęknąć, to już raczej pękło. Chyba ;)
hmmm, właśnie zanabyłem MAG'a 20 bo pasuje rocznikowo do tfutfu "projektu" a ma numer z zakresu :-/ Ciekawe czy SRAM by zareagował gdybym wysłał i załączył koronę z numerem (jest na goleni) i to wezwanie ? :mrgreen: Notabene pęknięty był/jest akurat most - może ma ktuś takowy z jakiegoś rozpadlaka? Mam dwa MAG'i 21 ale jest inny.

[center]
Obrazek
[/center]

#409
Dzis u handlarzy widzialem i dotykalem to :shock: :shock: :shock: :shock: (foto pogladowe)
Obrazek


Mieli jeszcze Voteca, judy xc chyba z Cannona bo dol przebity na 1,5", Z2, Shivera, ale ten Noleen jest piekny :mrgreen:

#411
focker pisze:Nie dało się nic wsadzić - za mało miejsca. Próbowałem.

Wadliwą partię najłatwiej poznać po numerach seryjnych wskazanych w ogłoszeniu. Generalnie jednak co miało pęknąć, to już raczej pękło. Chyba ;)
Odnośnie wadliwej partii z zacytowanego ostrzeżenia:

“The suspension forks with the defective crowns were sold through bicycle retail outlets worldwide. The Mag 20 and Mag 30 suspension forks have bright nickel finish and a "ROCKSHOX/MAGNESIUM" decal on the front of the fork. Forks with serial numbers 27266 through 158841 are involved in this recall. Forks with a dull bronze finish are not affected by this recall.”

to zachodziłem w głowę z tymi wykończeniami o co chodzi, już chyba wiem i może się to komus przyda ktoteż upiera się mieć w rowerze na 1992 amora RS z 1992 ;-). Pisza tam że wadliwe korony wzywane do wymiany są z zakresu numerów x-y ale dltych w wykończeniu nickel a nie dotyczy tych dull bronze. Nie wiedziałem do końca o co tu im chodziło. Mnie tam się wydawało że było jedno wykończenie standardowe takie złotawe i może były jakieś krótkie seriie brązowe. Ale tu jak ktoś mi zasugerował z innego forum chodziło chyba o to, że to nickel wykończenie to było takie lustrzane/polerowane złoto jak np. MAG21 SLTi miał a bronze to to standardowe złote niech będzie, że matowe, dla mnie jest bardziej metaliczne. Swoją drogą ciekawe że ten złotawy kolor można nazwać brązowym ;-) Wklejam fotkę porównawczą jak kogoś to enteresuje. Widać też że były różne tężniki goleni zwane dziś mostami ;-)


[center]
Obrazek
[/center]

#412
Mam obydwie korony. W weekend zrobię zdjęcie, żeby było wiadomo w czym jest różnica. Żeby było śmieszniej - pękniętą mam koronę "brązową" :)
Tu masz kopalnię wiedzy o tym, jakie były wersje komponentów MAGa:
http://www.retrobike.co.uk/gallery2/d/4 ... ction4.pdf
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#413
ooo super, dzięki, się przyda choć juz do 2 rzeczy mogę się przyczepić ;-) Na stronie 4-6 są podane elementy które były rózne w różnych rocznikach/modelach ale nie jest podane że modele 92-93 choć miały dolne golenie symetryczne to były to jednak różne odlewy i brakuje mi mostu takiego jak na zdjęciu powyżej w tym lustrzanym złotym - ma dłuższy opór pancerza jak się przyjrzeć i widziałem też kilka innych fotek z takowym.

Czekam z niecierpliwością na te fotki koron pls.

#414
Już kiedyś zauważyłem ten błąd. Dolne golenie są inne dla roczników 1992 i 1993 chociażby dlatego, że w późniejszych wersjach górne golenie wchodzą w dolne znacznie głębiej niż w roczniku 1992 (sprężyna negatywna).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#416
hit00r II pisze:
2ass pisze:Shivera,
A jaki konkretnie model ?
Rocznik ?
Stan ?
Cena ?
Nie obadalem, jaralem sie noleenem, jutro moze podjade, potrzebujesz ?

#418
Mam pytanie, czy golenie od rs sid z lat 98-2001 są taki same jak w rs judy sl 96-98. Wiem, że to są inne amortyzatory, chodzi mi tylko o to, czy golenie można by zamienić :?: W katalogach wyglądają niemal identycznie. Może ktoś już tak próbował :?:

#419
done pisze:Mam pytanie, czy golenie od rs sid z lat 98-2001 są taki same jak w rs judy sl 96-98. Wiem, że to są inne amortyzatory, chodzi mi tylko o to, czy golenie można by zamienić :?: W katalogach wyglądają niemal identycznie. Może ktoś już tak próbował :?:
Ale o które lagi ci chodzi ?
Dolne czy górne ?

#421
Judy 97-98 są kompatybilne z SIDem - przy czym Judy od 1998 wyższe są wyższe (sztywniejsze) niż te z SIDa (z wyjątkiem niektórych wersji SIDa XC, które tez mają wysokie dolne golenie). Starsze Judy (95-96 - z odkręcana podkową) mają inny dolny otwór.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#426
Dzięki wielkie, nigdzie po gugielu takich fotek nie znalazłem. No i o kurde, burzysz moją koncepcję z tłumaczeniem brązowego jednak? Ten brązowy to jest malowany tak oryginalnie?

#429
Ciekawostka taka odnośnie mojego MAG'a 20 z pękniętą podkową/mostem/tężnikiem czy jak kto tam woli. Zapodałem temat na Retrobajku JuKej i gość napisał mi, że ma nową i czy o taką mi chodzi wrzucając fotę. No to ja mu, że tak i walę na priva. Pytam ile chce i czy wyśle do EU bo z Kanady gość. On że tak ale bym podał gdzie dokładnie. No to pisze do PL, a on pyta jaki adres :?: . No to podałem i gość wziął, wysłał i dostałem nową podkowę za darmo w 10 dni lotniczą :shock: Pytam, piszę potem, że jeszcze nie zabuliłem i wypadało by coś, przecież przesyłka itp ale nic się nie odzywa. Głupio mi, czekoladki mu wysłać czy jak? Przy okazji tych czarnych wąskich podków do MAGów 20tych to jest ich jeszcze więcej niż dwie które Focker pokazałeś bo ja mam 3cią odmianę z zewnętrznym gniazdem śruby na płaskie łby a nie te stożkowe. Widać na bieżąco to poprawiali, choć na zdjęciu to słabo wyszło bo reflex powstał ale tak jest no i widać też wyraźnie różnicę w solidniejszej z MAGa 21. No i wymieniona sterówka na alu A-Heada by sztuciec pasował do pierwszego w historii wypustu sterów tego typu. Jeszcze uszczelki (jak by komuś zapasowe kurzowe/olejowe zalegały to proszę o info), malowanko korony i lag i będzie pasował pod ramę/gotów do montażu.

[center]
Obrazek
[/center]

[center]
Obrazek
[/center]

#431
Życzliwość ,jak u nas na forum :oops:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#433
rozebrałem SIDa Race i pytanie: szukać i wymieniać wszystkie uszczelki, czy nie wszystkie, tylko górę bez środka ?
i jak pompować Dual Air - od spodu też ma zaworek - bo w manual się specjalnie nie wczytywałem

Obrazek


drugi amortyzator poddał się do połowy Spider R - do obrazka z manuala brakuje mi połowy zawartości i za nic nie chce wyjść

Obrazek
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#434
tutaj pomoże doktor resor ;-)
też miałem problem i razem go rozwiązaliśmy
jego uwagi bardzo pomocne
ja to w ogóle miałem problem z sidem bo w goleni magnezowej była dziura i olej wyciekł a na dodatek gwint z zaworem komory negatywnej był urwany :shock:

#435
Czesc , mam prośbę czy ktoś może zmierzyć Sid-a roczniki 1998 ( pierwsza seria dolnych goleni) oraz nowszego Sid-a ook roku 2002 ( nowy kształt goleni ) wymiar od osi koła do podkowy ? Chodzi mi o to o jakiej maksymalnej średnicy wejdzie koło. Mam koło 650( 27,7) i chce kupić opony i nie wiem jak moge szerokie założyć .
cron