Chodziło mi o końce pancerzy- przejęzyczenie.
Ale to nie zmienia faktu, że gdy są tylko 2 końce pancerzy, całość brudzi się i zapycha znacznie wolniej, niż gdy jest ich 6.
Końcówki z noskami i rurki teflonowe znacznie poprawiają szczelność - to fakt. Jest to system prawie idealny, Ale u mnie po pewnym czasie brud w końcu i tak sie dostawał, pomimo zaciskania rurek (początkowo stosowałem termokurczliwe rurki izolacyjne, potem teflonowe wyciągnięte z pancerza do hamulca) zipem dla uszczelnienia - ale mam naprawdę mega fioła na punkcie pancerzy, a system z rurkami działa bardzo dobrze.
Jeśli chodzi o używanie końcówek z gumowymi uszczelnieniami zachodzącymi na noski - dostaje się przez nie woda z brudem, choć wolniej niż przy nieuszczelnionych w ogóle końcówkach. Nie polecam tylko montowania ich gumą do dołu (jak np w przypadku ostatniej końcówki pancerza przedniej przerzutki.
A na marginesie - ma może ktoś na sprzedaż Basworma?
Poszukuję oryginalnego od dłuższego czasu (kiedyś miałem własnej roboty z nightcrawlera zrobiony, ale co oryginał, to oryginał).
#16
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .