W temacie chodziło także o to czy któryś blat pociągnie napęd 8 i 9 .
Bo koronki od 10 i 11 są węższe bo i łańcuchy są węższe, i jak dam szerszy to może się nie klinować w zębatce prawidłowo.
Elitarny klub? ja się tym nie jaram jak dziewczynka z zapałkami, ma to służyć treningowo, tygodniowe przebiegi w terenie, sporo podjazdów to do 200 km, kaseta max 32.
Szukam też koronki 1x do przodu ale o wielkości 46-50 do szosy, ilość biegów 8-9
#17
NO przecież se jaja robię .. sam mam 1kowy napęd na codzień jako wół roboczy od lat .. jedyna różnica ,że teraz używając N/W nie musze używać przerzutki przedniej/napinacza żeby mi nie spadało..
Obstawiam ,że jak działa łąńcuch 9,10 i 11 to 8s też pociągnie .
Jak taki wielki blat potrzebujesz to sprawdź banless .. ma takie wynalazki pod 110 ..
Obstawiam ,że jak działa łąńcuch 9,10 i 11 to 8s też pociągnie .
Jak taki wielki blat potrzebujesz to sprawdź banless .. ma takie wynalazki pod 110 ..
#18
Rolka wewnętrzna łańcucha w 8 sp. jest szersza. W 9-10-11 sp jest taka sama. ( pomimo, że łańcuch coraz węższy ) Nie wiem czy to zrobi różnicę, ale głośno myślę.
#20
https://bike.bikegremlin.com/1220/1-bic ... atibility/
a propos tej rolki - to od 9 do 12 sp jest taka sama ;)
a propos tej rolki - to od 9 do 12 sp jest taka sama ;)
#21
Dobra to inne pytanie - czy jest opcja na blaty NW pod inny rozstaw niż 4x104BCD? Jakaś opcja pod 110 albo 94?
Mi temat akurat bardzo podpasował...
pozdrawiam
Maciej
Mi temat akurat bardzo podpasował...
pozdrawiam
Maciej
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#22
No właśnie szerokość nie jest taka samaSoloTM pisze:Rolka wewnętrzna łańcucha w 8 sp. jest szersza. W 9-10-11 sp jest taka sama. ( pomimo, że łańcuch coraz węższy ) Nie wiem czy to zrobi różnicę, ale głośno myślę.
#23
Piotr na 8 speed mozesz załadować łańcuch 9 speed, z koronkami kasety zagra a na tarczy też się dobrze zazębi.
mekp - NW są pod 110 spokojnie bo to szosowy kompakt wyskorzystywany w przełajach 1x11. Z 94 gorzej. To co można spotkać na necie z opisem 94 to często taki dziwny rozstaw na 4 sruby a nie na 5. Poza tym najtańsze są na 4 śruby 104 (na ebayu nówki chińskie kolorowe od jakichś 30zł z wysyłką) 110 już ze 2x droższe.
Będę brał NW do przełajówki niebawem 110właśnie i najtańsze co obczaiłem to to:
https://www.ebay.com/itm/J-L-Narrow-Wid ... 0803627565
mekp - NW są pod 110 spokojnie bo to szosowy kompakt wyskorzystywany w przełajach 1x11. Z 94 gorzej. To co można spotkać na necie z opisem 94 to często taki dziwny rozstaw na 4 sruby a nie na 5. Poza tym najtańsze są na 4 śruby 104 (na ebayu nówki chińskie kolorowe od jakichś 30zł z wysyłką) 110 już ze 2x droższe.
Będę brał NW do przełajówki niebawem 110właśnie i najtańsze co obczaiłem to to:
https://www.ebay.com/itm/J-L-Narrow-Wid ... 0803627565
#24
Różnice, jeśli są to praktycznie niezauważalne. Jak wyżej chcesz 8 speed to daj łańcuch od 9 sp a kasetę 8 sp.Piotr pisze:No właśnie szerokość nie jest taka samaSoloTM pisze:Rolka wewnętrzna łańcucha w 8 sp. jest szersza. W 9-10-11 sp jest taka sama. ( pomimo, że łańcuch coraz węższy ) Nie wiem czy to zrobi różnicę, ale głośno myślę.