Ja w Z2 jako kurzowych użyłem tych uszczelek:
http://motozet.pl/uszczelniacze-zawiesz ... p-547.html
Po podanych wyżej wymiarach uszczelek do Z5 (30x40mm), wydaje mi się że uszczelki zarówno w Z2 i Z5 są takie same, ale oczywiście mogę się mylić. Ktoś zweryfikuje?
#17
Wszystkie uszczelki Bomberów serii Z są ze sobą kompatybilne pod warunkiem że mamy tą samą średnicę goleni i rocznik.
Podejrzewam że te uszczelki są identyczne nawet w modelu Shiver SC.
Oczywiście piszę tutaj o starych Bomberach a nie tych nowych.
Podejrzewam że te uszczelki są identyczne nawet w modelu Shiver SC.
Oczywiście piszę tutaj o starych Bomberach a nie tych nowych.
#18
To prawda tylko przy uszczelkach olejowych. Uszczelki kurzowe są inne dla M-Arach od 2000 r. i inne dla starszych modeli.hit00r II pisze:Wszystkie uszczelki Bomberów serii Z są ze sobą kompatybilne pod warunkiem że mamy tą samą średnicę goleni i rocznik.
Podejrzewam że te uszczelki są identyczne nawet w modelu Shiver SC.
Oczywiście piszę tutaj o starych Bomberach a nie tych nowych.
Tzn. uszczelki M-Arch możesz stosować w starszych modelach ale na odwrót się nie da.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Re: Bomber Z4 80mm 2000r. i serwis
#19A jak jest z Bomber 80 X-Fly 2001 80mm, to sie tutaj tez zgadza czy raczej cos innego trzeba poszukiwac?