#16
DługiDżon pisze:jestem za kasetą
do tej ramy !?!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#18
Kolejny z serii Dozynki PRL :roll: :roll: :roll:
..................................................................................................................................

tak poza tematem :idea: pamietaj ze tam byly kola 27 cali i rozstaw hakow ktory nowej piasty na pewno nie przyjmie :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#19
marcin74 pisze:Kolejny z serii Dozynki PRL :roll: :roll: :roll:
..................................................................................................................................

tak poza tematem :idea: pamietaj ze tam byly kola 27 cali i rozstaw hakow ktory nowej piasty na pewno nie przyjmie :idea:
;-)

#20
jestem tez ciekawy jaki jest rozstaw przednich widelek ????
zmierz przod i tyl to bedzie wiadomo na przyszlosc
Ostatnio zmieniony 2018-10-04, 21:36 przez marcin74, łącznie zmieniany 2 razy.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#21
marcin74 pisze:jestem tez ciekawy jaki jest rozstaw przednich widelek ????
zmierz przod i tyl to bedzie wiadomo na przyszlosc
Przód ok. 97, tył chyba ze 110 bo były doginane najprawdopodobniej. Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia...

#22
DługiDżon pisze:Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia...
Fakt :idea: zapomnialem ze sprzet na Dozynki 8-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#24
DługiDżon pisze:
marcin74 pisze:
DługiDżon pisze:Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia...
Fakt :idea: zapomnialem ze sprzet na Dozynki 8-)
Odbyt cię swędzi?
Można by trochę grzeczniej?
Lodzermensch

#25
corrado1111 pisze:
DługiDżon pisze:
marcin74 pisze:
DługiDżon pisze:Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia...
Fakt :idea: zapomnialem ze sprzet na Dozynki 8-)
Odbyt cię swędzi?
Można by trochę grzeczniej?
Spoko........ Glupi chuju nie napisal :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#26
Skoro do ramy jest planowana grupa MT60/2 i ten fakt Was nie razi, to nie rozumiem czemu sam fakt zastosowania piasty na kasetę wywołał taką burzę?
Zwłaszcza że obie wersje MT miały piastę na kasetę - UG 6s, bądź HG 7s zależnie od modelu
Pure PRL to i tak nie będzie i system mocowania zębatek tylnych raczej będzie się najmniej rzucał w oczy w tym kontekście
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#27
skolioza pisze:Skoro do ramy jest planowana grupa MT60/2 i ten fakt Was nie razi, to nie rozumiem czemu sam fakt zastosowania piasty na kasetę wywołał taką burzę?
Wrodzona grzecznosc :idea: a moze tabletki uspokajajace :idea: ktore ostatnio trzeba zazywac przed wejscie na forum nie pozwolily mi zwrocic uwagi w ww temacie

Dlatego probowalem merytorycznie 8-) efekt taki ze zostalem posadzony o niehigieniczny tryb zycia i zwiazane z nim swedzenie
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#29
marcin74 pisze:
corrado1111 pisze:
DługiDżon pisze:
marcin74 pisze:
DługiDżon pisze:Ale to wszystko i tak nie ma znaczenia...
Fakt :idea: zapomnialem ze sprzet na Dozynki 8-)
Odbyt cię swędzi?
Można by trochę grzeczniej?
Spoko........ Glupi chuju nie napisal :idea:
Merytoryki w twoich postach nie bylo, nawet na temat Dozynek :) Trzeba bylo napisac ze jest za waski widel, ze to i tamto itp. to wtedy byloby merytorycznie a ja bym napisal jak to zamierzam zrobic itd. aby nie nadwyrezyc ramy, lub jej nie zlamac. Sam pomysl moze sie tobie nie podobac i sobie krytykuj, nie mam z tym problemu ale nie pisz o jakichs Dozynkach bo to nic nie wnosi, no chyba ze miales ochote na troszke szydery, no to luz. Rower nie bedzie eksponatem muzealnym, pewnie mozna by kupic campe itd. tylko po cholere do ramy obklejonej wynglem? A tak bedzie przynajmniej jakas sensowna grupa, ktora dziala i jej nie szkoda jak sie uszkodzi czy porysze. No i do tego mi sie podoba wizualnie.

Widly rozegne na 130/135 na zimno, ale ponizej lacznikow zrobie obejme ze srub i profili tak aby to od rozginania mi potem nie peklo, bo jak wiadomo po takich zabiegach wlasnie przy lacznikach/wzmocnieniach ramy lubia pekac. Z przednim bedzie troche wiecej rozkminy, tym bardziej ze ich jakosc nie ma dobrej slawy. Ale rozginac raczej nie bede, cos z konusami/kontrami pewnie trzeba bedzie pokombinowac.

#30
Tutaj wejdzie raczej tylko piasta na max 120 mm, można z tego zrobić ładnego singla .
Przód można rozgiąć delikatnie , widełki są długie, z konusami nic nie pokombinujesz bo nakrętki wystają już za mało i nie skontruje się nic sensownego.

Zamiast próbować zrobić coś czego sensu nie widzę , to spokojnie rower na singla/tor w fajnym malowaniu może wyjść,m przęłajka raczej nie.

Oryginalnego Jaguara chyba będę miał możliwość restaurować w zimie, zobaczymy co to będzie .
www.velotech.pl

#31
Singla nie chcę. Na tył szersza piasta wejdzie po rozgięciu widełek i tak też zrobię. Chcę tam mieć trzy zębtaki z przodu i sześć na tyle. To wersja wyjscdiowa bo tylko dwie z przodu też biorę pod uwagę. Jak zwykle wszystko wyjdzie w praniu jak to się mówi.

#33
dzieki, jest tez na YT nawet caly film o tym. Tylko ze tam tez gosc nie wspomina o ile pamietam o zablokowaniu widel przed wzmocnieniami... a to moim zdaniem wazny punkt calej operacji.

Jakie obręcze byscie polecili do piast powiedzmy XT lub LX M5... do takiego roweru? Najlepiej nie zbyt nowoczesne, czyli przed 1995, na 28 cali?

#34
Ha! Po niewiem ilu już dniach udało mi się w końcu zdjąć widelec. Miska sterów nie chciała się odkręcić za żadne skarby. W końcu wziąłem małe imadło, zacisnąłem z wyczuciem i przekręciłem i rama jest rozebrana. Teraz czeka mnie małe prostowanie bo rower miał przygodę i górna jak i dolna rura są lekko wygięte. Nie widać tego gołym okiem ale niestety rama ma sztycha, delikatnego. Jest też wgniotka, planuję ją zrobić tak jak ten koleś na filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=JTDeXG0kweA

#35
DługiDżon pisze:dzieki, jest tez na YT nawet caly film o tym. Tylko ze tam tez gosc nie wspomina o ile pamietam o zablokowaniu widel przed wzmocnieniami... a to moim zdaniem wazny punkt calej operacji.

Jakie obręcze byscie polecili do piast powiedzmy XT lub LX M5... do takiego roweru? Najlepiej nie zbyt nowoczesne, czyli przed 1995, na 28 cali?
Masz felgi Accenta i nie kombinuj, zciągniesz naklejki i wuala.
www.velotech.pl

#36
Piotr pisze:
DługiDżon pisze:dzieki, jest tez na YT nawet caly film o tym. Tylko ze tam tez gosc nie wspomina o ile pamietam o zablokowaniu widel przed wzmocnieniami... a to moim zdaniem wazny punkt calej operacji.

Jakie obręcze byscie polecili do piast powiedzmy XT lub LX M5... do takiego roweru? Najlepiej nie zbyt nowoczesne, czyli przed 1995, na 28 cali?
Masz felgi Accenta i nie kombinuj, zciągniesz naklejki i wuala.
Hmm... może tak właśnie zorbię, chyba że się trafi jakiś fajny komplecik starszawy :)

Takie szpeje. Rd dojechana wizualnie, ale cos tam się zrobi z nią aby nie straszyła.

Obrazek