#16
Kiedyś próbowałem zrobić taki przeszczep z nowszego modelu do starszego i z tego co pamiętam to coś było nie tak. Albo średnica albo gwint nie pasowały.
Na forum jest temat z dorabianiem takiego korka z aluminium. Warto poszukać. Taki korek byłby wieczny.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#19
Czy jest szansa na znalezienie korka do tego amora? Czy jest ktoś w stanie pomóc?
Mam rower w rozsypce, a chciałem skorzystać z ostatnich dni sezonu jeszcze pod koniec wrzesnia ;)
Rockrider 5.2 - czas na upgrade ;)

#28
No ale kolega ma już korek oryginalny, chociaż bez działającej regulacji. Więc nie widzę sensu zastępowania jednego drugim, tym bardziej z krótszym gwintem. Wymiana na wersję z aluminum - jak najbardziej.

#29
Z pierwszego posta wynika, że korek jest pęknięty i został tylko sklejony. Tak ja to przynajmniej zrozumiałem. W takim układzie nowy korek bez regulacji byłby lepszy, ale gwint musi być dłuższy.
Ostatnio zmieniony 2018-09-12, 08:06 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron