#3
Pytanie - załóżmy, że u góry ( na wysokości klocka v brake ) odległość od ramy do obręczy jest taka sama po obu stronach ( czyli koło idealnie wycentrowane ) oraz na dole przy korbie odległość też taka sama. Jeśli przecentrujemy np. o 3 mm na wysokości klocka v brake to ile to nam da na wysokości tarczy/zacisku ? 1 mm ? ( chodzi w tym przypadku o szprychy - czy 1 mm odejdą ) Strzelcie z biodra.

#4
Samo centrowanie nic nie da - przecież piasta się w jego wyniku nie przesunie (a zatem tarcza również)

Najpierw trzeba zdystansować piastę do zacisku przekładając podkładki ze strony kasety na stronę tarczy (jak wystarczy 1mm to 1mm, jak 3 mm to 3mm) a później tak złożone koło wrzucić na centrownicę i ustawić w osi (czyli przeciągnąć obręcz w stronę kasety o tyle, ile oddaliło się tarczę od zacisku)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#5
Pytanie padło takie :
ja mysle zdjąc ten dystans przesunie sie całe koło wraz z tarczą -spytaj sie skoliozy
Załączniki
tarcza9sl.PNG

#7
Kolejne pytanie :

spytaj sie jescze do jakich ram była deydykowana piasta sram 9.0 sl wersja z adapterem moze gdzies na zagranicznych stronach jest napisane

#8
Ad 1 - wyciągając ten dystans efekt będzie wprost przeciwny do zamierzonego (tarcza zbliży się do zacisku) - tak trzeba coś dołożyć!
Ad 2 - pierwsze słyszę aby piasta w standardowym rozmiarze na standardową oś miala być dedykowana do konkretnej ramy Tu niestety jest jak Adam napisał - mikstury nie zawsze grają co do milimetra
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron