#106
Przepiekny jak cala reszta :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#108
hit00r II pisze:
Piotr pisze:Współczuję Marinowi . . . .
Bo ten twój to niby piękniejszy i na lepszych częściach :-) :?:
w moim przypadku nie widać alu śrubek spod błota, a takie jest przeznaczenie moich rowerów użytkowych . . . .
www.velotech.pl

#109
Piotr pisze: w moim przypadku nie widać alu śrubek spod błota, a takie jest przeznaczenie moich rowerów użytkowych . . . .
Przeznaczeniem tego roweru jest jedynie pył z asfaltu oraz skrystalizowany pot.
Nie zamierzam nim jeździć poza szosą ... chyba że awaryjnie.
Stąd te bijące po oczach śrubki :lol:

#110
Wrzuć tam jeszcze złotą kasetę 10 sp. 11-34, ( albo poszukaj czerwonej ) do tego łańcuch w kolorze, manetka prawa SL-R460,4600 lub najlepiej SL-R780 i masz 10 biegów w retro :D Przerzutka tylna da radę.

#111
SoloTM pisze:Wrzuć tam jeszcze złotą kasetę 10 sp. 11-34, ( albo poszukaj czerwonej ) do tego łańcuch w kolorze, manetka prawa SL-R460,4600 lub najlepiej SL-R780 i masz 10 biegów w retro :D Przerzutka tylna da radę.
Ha ha ha :!:
NIE 8-)
Ma być dziewiątka i nic innego.

#112
Osprzętowo to biedy nie ma ;-)
Ale jakoś te komponenty tu nie pasują...
Takie to wszystko za nowe do tej ramy :-/
Mi to tam nie przeszkadza osobiście, ważne że jeździ i właściciel zadowolony :-P

#113
czajnikmtb pisze:Osprzętowo to biedy nie ma ;-)
Ale jakoś te komponenty tu nie pasują...
Takie to wszystko za nowe do tej ramy :-/
Mi to tam nie przeszkadza osobiście, ważne że jeździ i właściciel zadowolony :-P
No ku... za co ja ci płacę :!: :?: :mrgreen:
Miałeś napisać tylko same ochy i achy żeby inni hejterzy się podpienili a ty mnie wystawiłeś :-P
Możliwe że oddam tego Pepperoni w lepsze ręce do Cannondale'a tam gdzie jego miejsce ale jeszcze nie podjąłem decyzji.
Najpierw trzeba zważyć rower tak z czystej ciekawości ile daje Alu wideł 8-)

Re: Marin Eldridge Grade

#114
Ponieważ Marin jest dla mnie sprzętem tylko na szosę to przerobiłem go na kolarzówkę :mrgreen:
Wpadły mi fajne koła w stanie jak nowe wraz z oponkami więc dlaczego nie spróbować ?
Dodatkowo zainstalowałem kasetę Dura Ace 12-23 i zaciski kół od Hope'a.
Mostek wymieniłem na jeszcze krótszy żeby było wygodniej.
Zapewne większość maniaków dowali się do mostka ... I CAŁEJ RESZTY ? :mrgreen:
Ale jak już wspominałem na samym początku - ma służyć jak najlepiej a nie być zgodnym z epoką.
Ciekawe co Piotrulizacja powie na temat kół ?
Nie widzę nypli więc zapewne są schowane w obręczach.
Załączniki
WP_20190202_004.jpg
WP_20190201_003.jpg
WP_20190201_005.jpg
WP_20190202_005.jpg
WP_20190202_006.jpg

Re: Marin Eldridge Grade

#119
Bart pisze:
2019-02-02, 18:40
hit00r II pisze:Zmiana kół , mostka , kasety i zacisków to chyba jednak nie jest banał
Zależy z jakim skutkiem.
Czy ty potrafisz dedukować ?
Gdyby było gorzej to bym tego nie zamieszczał.
Rower dostał fajne koła typowo szosowe z wąskimi oponkami więc chcąc nie chcąc musi się lepiej sprawdzać.

Re: Marin Eldridge Grade

#122
DOMAN pisze:
2019-02-02, 19:09
Nigdy nie zrozumiem dlaczego nie sprawisz sobie szosówki.
Miałem i używałem.
Szosa jest nie wygodna - pozycja jest do bani.
Kierownica z baranem mnie irytuje.
Na MTB jest bezpieczniej bo jeśli coś się nagle wydarzy możesz się ratować ucieczką na pobocze nie ryzykując że połamiesz ramę.

Re: Marin Eldridge Grade

#125
Modernizacji ciąg dalszy.
Weszła korba 3 blatowa Ultegra - 30/39/53 z tego co pamiętam , długość ramion 170.
Kasetę Dura Ace 12-23 zdemontowałem zastępując trybem 11-32.
Na takim przełożeniu powinienem wszystko wyjechać :mrgreen:
Ciekawe jak się na tym jeździ bo jeszcze nie miałem okazji wypróbować dalej niż kilkaset metrów.
Teraz to będzie uniwersalny rower do robienia większych przebiegów :-)
Załączniki
WP_20190302_001.jpg
WP_20190302_002.jpg
WP_20190302_004.jpg
cron