#17
żeby Ci nie było do śmiechu to teraz masz :

Podmaluj stery bo są obleśnie porysowane, papierek ścierny, lub wata ścierna , przetrzeć , wyrównać zniszczone brzegi i pomalować .

Druga sprawa nie umiesz cantów ustawiać , wysuń klocki tak aby po naciśnięciu klamki brzeg pionowy hamulca ten bliżej opony skad wychodzi klocek był pionowy , może być minimalnie rozwarty a nie składać sie do środka jak jest teraz .

no i do roboty i zdać relacje
www.velotech.pl

#19
sie Ci wydaje sie tylko , hamowanie poprawi sie bardziej i wyglad tak jak powinien być .

W tym przypadku siła działająca rozpycha bardziej piwoty na zewnątrz, jeśli wysuniemy klocki , kat ten zmieni sie na korzyść . robiłem to wczoraj w swoim Herkulesie takze , obniżyłem wieszaki, przy okazji, hamulec wzmocnił sie .
www.velotech.pl

#21
Minął rok, z myślą o ujednoliceniu osprzętu zanabyłem trochę zmęczonego szpeja z Suntourowskiej grupy X-1 na 1991 r. (chyba, bo sprawdzałem to jakieś pół roku temu). X-1 zadebiutowała w 1990 r. plasując się stopień niżej od grupy złotego środka XCD. Występowała też w ciekawej odmianie Chroma z kolorowymi nakładkami. Niestety, czarne szpeje są tylko lakierowane...
Uwagę zwraca brandowanie kolejnych elementów grupy przez ich faktycznych producentów obecne w niższych grupach Suntoura: korby Sakae X-1, canty Dia Compe X-1, przerzutki Suntour X-1.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek


A to jest dla mnie dzieło sztuki:
Obrazek
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91