Cześć, jestem z Warszawy i jeżdżę na 91' Muddy Fox Alu Team full Deore XT m730.
Ostatnio lisek dostał prototyp mojego projektu, kierownicę zintegrowaną z mostkiem i bagażnikiem z przodu.
https://goo.gl/photos/b71q4Ddq4JQXmFLz6
Projekt zrealizowałem na mojej uczelni, studiuję wzornictwo na ASP w Warszawie
Chodziło o nadanie staremu wyścigowemu rowerowi statusu bardziej miejskiego, ale z lekko sportowym zacięciem. Zastosowałem stal, konstrukcja inspirowana jest modelem Nitto Bullmoose, daje to dużą sztywność na skręcanie przy obciążeniu. Geometria jest zrelaksowana, jeździ się bardziej "zamaszyście", ale w terenie też daje radę.
Co myślicie?
#2
Bullmose to klasyka gatunku - co prawda gięcie inne, ale przypuszczam, że tu głównie chodziło o podwójne, szeroko rozstawione pręty mostka
Co do zaś samej kiery - ja na mieszczuchach się nie znam, ale jakoś wydaje mi się, że pierwszy bagaż lepiej byłoby mi wozić z tyłu a nie na kierownicy (poprzez szybkość reakcji chociażby - w osakwionym rowerze zawsze mam z tym problem kiedy używam torby na kierownicę, która super doladowana nigdy nie jest)
Co do zaś samej kiery - ja na mieszczuchach się nie znam, ale jakoś wydaje mi się, że pierwszy bagaż lepiej byłoby mi wozić z tyłu a nie na kierownicy (poprzez szybkość reakcji chociażby - w osakwionym rowerze zawsze mam z tym problem kiedy używam torby na kierownicę, która super doladowana nigdy nie jest)
#3
tak, bagaż z tyłu jest rozsądniejszy dopóki nie trafi się krawężnik
ale martwiłem się o tą zwrotność, okazało się że to nie taki duży problem.
jest trochę jak na holendrze
ale martwiłem się o tą zwrotność, okazało się że to nie taki duży problem.
jest trochę jak na holendrze
#4
Po przeczytaniu tytułu zastanawiałem się jak można połączyć mostek z kierownicą i bagażnikiem (wtedy jeszcze myślałem że tylnym)
Pomysł fajny, a zdjęcia wyglądają jakby w świetle księżyca robione, aż iso sprawdzałem czy nie jakieś 128600
Pomysł fajny, a zdjęcia wyglądają jakby w świetle księżyca robione, aż iso sprawdzałem czy nie jakieś 128600
#5
winieta, Gerwazy, święta tam jest winieta
Pomysł fajny, eleganckie technicznie to jest, ale czy czasem w nitto hipsa porter półce te rurki nie były raz, że srebrne, dwa - cieńsze?
Pytanie nr 2: jaki jest sens takiego bagażnika w rowerze mtb? Bierz waganta, wkręcaj, i hajda na zbawiksa
Pomysł fajny, eleganckie technicznie to jest, ale czy czasem w nitto hipsa porter półce te rurki nie były raz, że srebrne, dwa - cieńsze?
Pytanie nr 2: jaki jest sens takiego bagażnika w rowerze mtb? Bierz waganta, wkręcaj, i hajda na zbawiksa
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#6
miałem okazję pokonać niejeden krawężnik i niejedną dziurę z sakwami z tyłu (więc z obciążeniem pewnie większym niż zakładasz na przedni bagażnik) - jak wjeżdżasz delikatnie, odciążając koło to problemu żadnego nie makonradipp pisze:tak, bagaż z tyłu jest rozsądniejszy dopóki nie trafi się krawężnik
#7
ciekawie musi byc na zjezdzie z takim bagaznikiem z przodu, albo kolo dostanie po dupie, albo fikolek do przodu :)
#8
kierownicę zintegrowaną z mostkiem i bagażnikiem i koszykiem - to by było coś, a na zimę wersja z pługiem
#10
Kurde kolega zrobil cos ciekawego a wy same minusy.
Fajnie to wyglada jednak mi nasuwa sie mysl czy zrobiles jakiekolwiek oblivzenia z wytzymalosci czy tak zupelnie na pale ?
Pozdrawiam
Fajnie to wyglada jednak mi nasuwa sie mysl czy zrobiles jakiekolwiek oblivzenia z wytzymalosci czy tak zupelnie na pale ?
Pozdrawiam
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996