Cześć, jestem z Warszawy i jeżdżę na 91' Muddy Fox Alu Team full Deore XT m730.
Ostatnio lisek dostał prototyp mojego projektu, kierownicę zintegrowaną z mostkiem i bagażnikiem z przodu.
https://goo.gl/photos/b71q4Ddq4JQXmFLz6
Projekt zrealizowałem na mojej uczelni, studiuję wzornictwo na ASP w Warszawie
Chodziło o nadanie staremu wyścigowemu rowerowi statusu bardziej miejskiego, ale z lekko sportowym zacięciem. Zastosowałem stal, konstrukcja inspirowana jest modelem Nitto Bullmoose, daje to dużą sztywność na skręcanie przy obciążeniu. Geometria jest zrelaksowana, jeździ się bardziej "zamaszyście", ale w terenie też daje radę.
Co myślicie?
Bullmose to klasyka gatunku - co prawda gięcie inne, ale przypuszczam, że tu głównie chodziło o podwójne, szeroko rozstawione pręty mostka
Co do zaś samej kiery - ja na mieszczuchach się nie znam, ale jakoś wydaje mi się, że pierwszy bagaż lepiej byłoby mi wozić z tyłu a nie na kierownicy (poprzez szybkość reakcji chociażby - w osakwionym rowerze zawsze mam z tym problem kiedy używam torby na kierownicę, która super doladowana nigdy nie jest)
Co do zaś samej kiery - ja na mieszczuchach się nie znam, ale jakoś wydaje mi się, że pierwszy bagaż lepiej byłoby mi wozić z tyłu a nie na kierownicy (poprzez szybkość reakcji chociażby - w osakwionym rowerze zawsze mam z tym problem kiedy używam torby na kierownicę, która super doladowana nigdy nie jest)
tak, bagaż z tyłu jest rozsądniejszy dopóki nie trafi się krawężnik
ale martwiłem się o tą zwrotność, okazało się że to nie taki duży problem.
jest trochę jak na holendrze
ale martwiłem się o tą zwrotność, okazało się że to nie taki duży problem.
jest trochę jak na holendrze
Po przeczytaniu tytułu zastanawiałem się jak można połączyć mostek z kierownicą i bagażnikiem (wtedy jeszcze myślałem że tylnym)
Pomysł fajny, a zdjęcia wyglądają jakby w świetle księżyca robione, aż iso sprawdzałem czy nie jakieś 128600