aldek pisze:\
A nie mówiłem, że te kube to mają potencjał...
#437
https://youtu.be/sw46-ViAeTsBart pisze:Dziś przeprowadziłem ważenie rowerów. Cube bez pedałów 13,8 kg. Jestem wstrząśnięty
Lodzermensch
#439
14kg - tyle ważył podstawowy, jeden z najtańszych rowerów dostępny na początku lat 90, Montana Stalowa rama z grubej kanalizy, stalowy, czterozębatkowy mechanizm korbowy, stalowe oczywiście mostek, kiera i sztyca oraz Shimano TY-20 zwany popularnie SISem
Dziś 14kg waży średnia półka po apgrejdach dotyczących całego - poza ramą - roweru
Cóż... rozwój w kierunku 29erów widać rozumiany jest inaczej
Widocznie faktycznie nie dla idiotów
Dziś 14kg waży średnia półka po apgrejdach dotyczących całego - poza ramą - roweru
Cóż... rozwój w kierunku 29erów widać rozumiany jest inaczej
Widocznie faktycznie nie dla idiotów
#440
Z tą Montaną to przesadziłeś.skolioza pisze:14kg - tyle ważył podstawowy, jeden z najtańszych rowerów dostępny na początku lat 90, Montana Stalowa rama z grubej kanalizy, stalowy, czterozębatkowy mechanizm korbowy, stalowe oczywiście mostek, kiera i sztyca oraz Shimano TY-20 zwany popularnie SISem
Dziś 14kg waży średnia półka po apgrejdach dotyczących całego - poza ramą - roweru
Cóż... rozwój w kierunku 29erów widać rozumiany jest inaczej
Widocznie faktycznie nie dla idiotów
Taki syf ważył na pewno z 16 a nie 14 kg.
Ja mam Mongoose'a na dosyć dobrych częściach , rama na pewno lepsza niż ta Montana a rower ciężki jak cholera - spokojnie 15/16.
Kiedyś z ciekawości zważę.
A odnośnie 29 cali to nie dość że przeważnie są brzydkie to aby mieć nowy rower ważący 10 kilo musisz wyłożyć ze 20 kawałków ... za 10 tys kupujesz średnią półkę
Za 10 k można mieć starszy rower w stanie idealnym na totalnym wypasie - rower marzenie!
#441
Ważyłem swoją po zakupie w 93r - na wadze na poczcie, a tam raczej 2kg w dół nie przekłamuje o by z torbami poszlihit00r II pisze:Z tą Montaną to przesadziłeś.
Taki syf ważył na pewno z 16 a nie 14 kg.
#442
To chyba jakąś mega lajt wersję kupiłeś, większość tych klamotów ważyła pod 20 kg.skolioza pisze:Ważyłem swoją po zakupie w 93r - na wadze na poczcie, a tam raczej 2kg w dół nie przekłamuje o by z torbami poszlihit00r II pisze:Z tą Montaną to przesadziłeś.
Taki syf ważył na pewno z 16 a nie 14 kg.
Lodzermensch
#443
duże koła muszą dużo ważyć, proste
a tak całkiem serio, to sam jestem ciekaw takiego porównania: bierzemy takiego kuba-kloca na slx i jakiegoś cr-mo z epoki, np. gt karakoram na podobnej klasy osprzęcie (co to będzie, kto się na nowiźnie zna, chyba stx rc, nie?).
I porównujemy wagowo część po części. Rama, koła, widelec, kaseta, korba z suportem, fd, rd, itp.
a tak całkiem serio, to sam jestem ciekaw takiego porównania: bierzemy takiego kuba-kloca na slx i jakiegoś cr-mo z epoki, np. gt karakoram na podobnej klasy osprzęcie (co to będzie, kto się na nowiźnie zna, chyba stx rc, nie?).
I porównujemy wagowo część po części. Rama, koła, widelec, kaseta, korba z suportem, fd, rd, itp.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#444
Sr suntour xct z goleniami 28 mm oś QR, koło 29, skok 80/100 mm, waży 2750 gr. Widziałem fotkę z trekiem marlin za 1999 pln ( rocznik 2019 ) gdzie ma golenie 30 mm, więc waga będzie jakieś 3 kg ?
Albo model sr suntour xcm rocznik 2018, 29 er, boost, golenie 34 mm, sztywna oś, skok 100/120/130 mm i waga..
starting from: 3375g
Idzie nowe !
Albo model sr suntour xcm rocznik 2018, 29 er, boost, golenie 34 mm, sztywna oś, skok 100/120/130 mm i waga..
starting from: 3375g
Idzie nowe !
#445
SLX to odpowiednik LXaldek pisze:duże koła muszą dużo ważyć, proste
a tak całkiem serio, to sam jestem ciekaw takiego porównania: bierzemy takiego kuba-kloca na slx i jakiegoś cr-mo z epoki, np. gt karakoram na podobnej klasy osprzęcie (co to będzie, kto się na nowiźnie zna, chyba stx rc, nie?).
I porównujemy wagowo część po części. Rama, koła, widelec, kaseta, korba z suportem, fd, rd, itp.
Tylko po co to porównywać ?
Warto by było sprawdzić jak te rowery jeżdżą i o ile jest szybszy ten kloc na kole 29.
#446
W tygodniu odpalę swojego DB i zrobię rundę taką samą jak na klocu. Zobaczymy co pokaże Endomondo
#447
2750, 3375... a kiedyś Bomber który ważył 1800 uważany był za kloca...
A moja Montana - cóż, albo faktycznie dobry egzemplarz, albo histeryzujecie z tymi wagami... pamiętam że było coś takiego co się zwało Over The Top z rurami o przekroju lufy od czołgu i to ważyło pod 20kg A Montana była w łapie dużo lżejsza
A moja Montana - cóż, albo faktycznie dobry egzemplarz, albo histeryzujecie z tymi wagami... pamiętam że było coś takiego co się zwało Over The Top z rurami o przekroju lufy od czołgu i to ważyło pod 20kg A Montana była w łapie dużo lżejsza
#448
Bart, nie jesteś obiektywny w tym teście jednak
Weź tego kuba i ze skoliozą na ten przykład się ustaw, albo Adolfem.
Weź tego kuba i ze skoliozą na ten przykład się ustaw, albo Adolfem.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#449
Kubem to może nie bo to czołg, ale SUPem bardzo chętniealdek pisze:Bart, nie jesteś obiektywny w tym teście jednak
Weź tego kuba i ze skoliozą na ten przykład się ustaw, albo Adolfem.
#450
Podejrzewam ze ojciec dyrektor objechal by Cie nawet 20 kilowa montana) I to ze dwa razy
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#451
To ile w końcu ten Superior waży?
Jestem w trakcie montowania żonie 29era na małej ramie 15" (162cm ma kolarka).
Większość części nowa, napęd 1x12 SRAM GX. Mam założenie 5k PLN i wagę poniżej 9kg.
Z racji tego, że żona jest lekka to postawiłem na chińskie carbony (rama i rurki) z wyższej półki i jakoś się o nie nie obawiam. Wiem, że na 90% uzyskam taką wagę, chyba tylko minimalnie przekraczając budżet.
A co do amorów to te po 2.5-3kg do 29erów to taka taniocha na sprężynach, ze stalowymi goleniami. Proste modele Suntoura i RS.
Normalny amor typu reba czy fox to ok. 1.6kg na sztywną oś, a te topowe modele to 1.3kg.
Jestem w trakcie montowania żonie 29era na małej ramie 15" (162cm ma kolarka).
Większość części nowa, napęd 1x12 SRAM GX. Mam założenie 5k PLN i wagę poniżej 9kg.
Z racji tego, że żona jest lekka to postawiłem na chińskie carbony (rama i rurki) z wyższej półki i jakoś się o nie nie obawiam. Wiem, że na 90% uzyskam taką wagę, chyba tylko minimalnie przekraczając budżet.
A co do amorów to te po 2.5-3kg do 29erów to taka taniocha na sprężynach, ze stalowymi goleniami. Proste modele Suntoura i RS.
Normalny amor typu reba czy fox to ok. 1.6kg na sztywną oś, a te topowe modele to 1.3kg.
#452
A Montana to ile waży Panie Odważniku?Adamello pisze:To ile w końcu ten Superior waży?
Jestem w trakcie montowania żonie 29era na małej ramie 15" (162cm ma kolarka).
Większość części nowa, napęd 1x12 SRAM GX. Mam założenie 5k PLN i wagę poniżej 9kg.
Z racji tego, że żona jest lekka to postawiłem na chińskie carbony (rama i rurki) z wyższej półki i jakoś się o nie nie obawiam. Wiem, że na 90% uzyskam taką wagę, chyba tylko minimalnie przekraczając budżet.
A co do amorów to te po 2.5-3kg do 29erów to taka taniocha na sprężynach, ze stalowymi goleniami. Proste modele Suntoura i RS.
Normalny amor typu reba czy fox to ok. 1.6kg na sztywną oś, a te topowe modele to 1.3kg.
Lodzermensch
#453
Wszystko możliwe.Retromen pisze:Podejrzewam ze ojciec dyrektor objechal by Cie nawet 20 kilowa montana) I to ze dwa razy
#455
Cubek sprzedany. Trafił w dobre ręce. Pojechał do Jastrzębiej Góry, gdzie jeżdżę często na urlop. Łezka w oku się zakręciła
#456
Ciesz sie chlopie a nie placz)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#458
Na 26 cali nie ma takiego zainteresowania...
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#463
Nie ma nic lepszego jak trening z mocniejszymi od siebie.Piotr pisze:Nie idź tą drogą . . . . .nie wiesz co potrafią i jak w dupę dostaniesz w trasie . . .