#21
Kolego prosze Cie BARDZO, miej tym razem troche litość i nie męcz nas co pare dni kolejnymi updejtami z kosmetycznych zmian dokonanych w tym rowerze ok ?
#22
BART daj sobie chłopie spokój . To jest forum retro mtb pochwaliłeś się rowerem ok, ale nie rób znowu inwazji zdjeć Cuba z 2015 r.
#25
eee, dawaj nowe, z błotnikami i stopkom
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#27
Moim skromnym zdaniem nowe GÓWNA nie mają w sobie nic pociągającego.
Ot rower i tyle.
Niczym szczególnym się nie wyróżniają.
Dorabianie sobie teorii że ma większe koła to lepiej jeździ jest śmieszne bo i tak trzeba pedałować
Jeszcze żeby były w jakiś szczególny sposób piękne i nie powtarzalne ... no chyba że najwyższe modele za 35 tys zł ... mam gdzieś taki interes.
Napisałeś że nie chcesz katować swojego RETRO ... przy obecnych cenach części retro możesz go katować i wymieniać o połowę taniej niż te nowe badziewia wytrzymujące 4 razy krócej.
Gdzie tu jest sens ?
Owszem RETRO w czystej postaci to sztywniak totalny z roku 1995 mający się nijak do 29 z przednim amortyzatorem.
Bądźmy rozsądni ... ten amor i większe koła dają ci przewagę w naprawdę chamskim terenie - np jazda 1,5 godziny po kocich łbach albo jakieś DŁUGIE techniczne zjazdy z kamerdolcami.
Ot rower i tyle.
Niczym szczególnym się nie wyróżniają.
Dorabianie sobie teorii że ma większe koła to lepiej jeździ jest śmieszne bo i tak trzeba pedałować
Jeszcze żeby były w jakiś szczególny sposób piękne i nie powtarzalne ... no chyba że najwyższe modele za 35 tys zł ... mam gdzieś taki interes.
Napisałeś że nie chcesz katować swojego RETRO ... przy obecnych cenach części retro możesz go katować i wymieniać o połowę taniej niż te nowe badziewia wytrzymujące 4 razy krócej.
Gdzie tu jest sens ?
Owszem RETRO w czystej postaci to sztywniak totalny z roku 1995 mający się nijak do 29 z przednim amortyzatorem.
Bądźmy rozsądni ... ten amor i większe koła dają ci przewagę w naprawdę chamskim terenie - np jazda 1,5 godziny po kocich łbach albo jakieś DŁUGIE techniczne zjazdy z kamerdolcami.
#28
i po co od razu z jakimiś g*** wyskakiwać? to nie onet.hit00r pisze:Moim skromnym zdaniem nowe GÓWNA
A co do roweru, mi się wydaję, na podstawie obserwacji poprzednich projektów, że ten rower to będzie strzał w dziesiątkę - i tego życzę właścicielowi! Wydaję mi się, że tak będzie nie dla tego, że jest nowy i nie dla tego, że ma nowe części, ale dlatego, że ma wysoki amor (i pasującą do tego geometrię) i w efekcie pozycja jest bardziej znośna w długiej turystycznej jeździe gdzie nie ma presji czasu, konkurencji i takich tam wyścigowych zajawek
#29
Oczywiście. Jadę dużo szybciej przy tym samym wysiłku.hit00r pisze:ma większe koła to lepiej jeźdz
Nie jeżdżę turystycznie. Czasami z żoną w niedzielę, ale to i tak będę brał DB.jacob pisze:turystycznej jeździe
#30
Powiem szczerze. Jakbym miał kupować tego typu rower, to bym kupił Krossa albo Rometa. Wszystkie ramy podobnych marek prawdopodobnie powstają w tym samym miejscu, natomiast zakup roweru od polskiej firmy sprawia, że zysk takiego podmiotu zostaje w Polsce. Wiadomo - zapłata za ramę idzie do Chin, zapłata za osprzęt do Japonii, za amortyzator na Tajwan itp. Ale zysk przynajmniej pozostaje w Polsce - a nie idzie do Stanów czy innych Niemiec. Poza tym wspierasz polską markę. Zabierasz potem taki rower na wycieczki (w tym zagraniczne) i ludzie widzą, że ta marka jest popularna = coś sobą reprezentuje. To zwiększa zyski polskiej firmy, które zostają w Polsce. Polepsza tez postrzeganie marki - przez co możliwe jest oferowanie rowerów z coraz wyższych półek itd.
Prawda jest taka, że te wszystkie rowery typu Kellys, Cube, Author, Leader Fox itp. praktycznie niczym się od siebie nie różnią. Dlaczego więc nie mieć czegoś, co kojarzy się z polską marką i z czego zysk zostaje w Polsce (albo przynajmniej jest szansa, że zostaje w Polsce)?
Prawda jest taka, że te wszystkie rowery typu Kellys, Cube, Author, Leader Fox itp. praktycznie niczym się od siebie nie różnią. Dlaczego więc nie mieć czegoś, co kojarzy się z polską marką i z czego zysk zostaje w Polsce (albo przynajmniej jest szansa, że zostaje w Polsce)?
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#32
w punkt
Z tym, że chyba bardziej kross niż romet (poprawcie mnie, jakby co), w tym sensie, że kross ma całkiem dużą fabrykę w Polsce (czytaj: daje pracę i płaci ludziom). W dodatku jest to firma, która się postawiła terrorowi marketów, bo przez jakiś czas tłukła dla decathlona, dostając z tego g... pieniądz, i jak każdy taki dostawca była zmuszona do rżnięcia kosztów. W końcu kross się postawił, kazał decathlonowi wyp..ć, i budują własną markę.
Myślę, że za takie pieniądze takiego krossa na 29 też dałoby radę postawić.
Z tym, że chyba bardziej kross niż romet (poprawcie mnie, jakby co), w tym sensie, że kross ma całkiem dużą fabrykę w Polsce (czytaj: daje pracę i płaci ludziom). W dodatku jest to firma, która się postawiła terrorowi marketów, bo przez jakiś czas tłukła dla decathlona, dostając z tego g... pieniądz, i jak każdy taki dostawca była zmuszona do rżnięcia kosztów. W końcu kross się postawił, kazał decathlonowi wyp..ć, i budują własną markę.
Myślę, że za takie pieniądze takiego krossa na 29 też dałoby radę postawić.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#33
Krossow za dużo jeździ. Rometa to w ogóle nie brałem pod uwagę. Zawsze chciałem Scotta, nigdy nie myślałem, że kupie Cuba. W tym przypadku to była miłość od pierwszego wejrzenia
Kupiłem go w polskim salonie i dałem zarobić Polakom.
Kupiłem go w polskim salonie i dałem zarobić Polakom.
#37
Przyzwyczaiłem się do tel naklejki, lubię ją widzieć między nogamiskolioza pisze:to jakaś prowokacja?
#38
#43
jaka waga opon ????
tylko tak z reka na sercu
tylko tak z reka na sercu
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie