Ha ha w końcu ktoś nie tłumaczy się z wyboru osprzętu do swojego rowery :)focker pisze:W tym rowerze powinna być taka korba, jaką sobie wymarzył właściciel. I taka jest.
Oddaje na ten rower głos w tegorocznym plebiscycie :)
Ha ha w końcu ktoś nie tłumaczy się z wyboru osprzętu do swojego rowery :)focker pisze:W tym rowerze powinna być taka korba, jaką sobie wymarzył właściciel. I taka jest.
No to na życzenie zdjęcie samego kołnierza.snack pisze: i ten kołnierz piasty od strony kasety, taaaki duży
wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Shfocker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
Było też i odwrotnie.skolioza pisze:wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Shfocker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
Ale i Suntour takie rozwiązanie mial, choć bęben z Sh nic wspólnego nie ma
W domu na ścianie mam jeszcze jedno:snack pisze:no bombowe jest to koło! inny wymiar...
No właśnie, od czasu napisania posta głowię się jak to w Formuli jest i pamięć mnie zawodzi - nie mogę sobie przypomnieć...focker pisze:Było też i odwrotnie.skolioza pisze:wbrew pozorom można to spotkać, przeważnie wlaśnie u tych którzy nie biedzili sie nad swoimi systemami zapadek / bębna, tylko kupowali gotowy element u Shfocker pisze:Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
Ale i Suntour takie rozwiązanie mial, choć bęben z Sh nic wspólnego nie ma
W kole Spinergy które rozbierałem też jest bęben Shimano, ale oś jest na łożysku maszynowym. Po prostu lockring/bieżnia bębna jest wymieniony na taki, który że przyjmuje łożysko maszynowe. Reszta elementów bębna jest już standardowa dla Shimano.
Tutaj mnie zastanawia jedna rzecz. Łożysko prawe jest na konusie czyli z drugiej strony oś musi być przytrzymana a tam jest łożysko maszynowe. Wychodzi na to że oś "ciągnie" łożysko z lewej strony do prawej i cały czas wywiera nacisk na bok łożyska co niekorzystnie na nie wpływa.Co ciekawe - piasta ma od strony kasety łożysko kulkowe, natomiast z drugiej maszynowe.
Tutaj nie ma co sie martwić bo oś w dt nie pozwala ścisnąć łożysk zaciskiem.Na pewno więc siła ściskająca nie jest większa niż w przypadku dwóch łożysk maszynowych ściskanych zaciskiem koła, jak np. w piastach DT.
Ja na tym zegarze bym jeździł jak by sie dało Pisałeś że szukasz obręczy to właściwie jak zegar jest w lepszym stanie to przekładka i jesteś w domu.Zegar to prezent.
I niech broni, niech każdy jeździ na tym co chce i składa z tego co chce. Niech będzie peace na forum.Focker widzę że masz dużo doradców ,ale to w końcu twój rower i dobrze że tego bronisz