#16
Przewód jest dostępny z tego co mi wiadomo.
http://www.trialshop.pl/

Ja u nich kupiłem baryłkę :-D


Mam booster w kolorze czerwonym, ale niestety ma jeden otwór (wewnętrzny) na śrubę zeszlifowany :-(
I mam jeszcze na sprzedaż HI5, jeżeli będziesz zainteresowany to jest wystawiony na OLX

#17
szosowe kierownice były 25.4, 25.8 (jakieś późniejsze 3ttt), 26.0, 26.4 więc choćbyś się zesrał to powinno na kierę 25.4 wejść. chyba, że to jakiś wynalazek mtb na 22.2 ale nie sądzę
spróbuj rozgiąć śrubokrętem czy coś, to stal więc raczej zniesie to bez problemu.

#20
powyżej Centery był Neos. później zielony Quarz a na końcu pomarańczowa Plasma. różnice między nimi były niewielkie. różne materiały, różne kółeczka. Plasme dało się rozebrać.
przednie też były właściwie takie same. znów inne materiały. śruby i sworznie z ocynku lub nierdzewki. budowa identyczna.
przedniej Plasmy nigdy nie widziałem.
nie kojarze by coś w ich konstrukcji się zmieniało.
Stronglight miał też te przerzutki w ofercie.
ze SRAMem jest ciekawiej bo przerzutki z różnych roczników mogą się sporo różnic.

#21
No właśnie moim zdaniem "wczesny" sram to ciągłe zmiany kolorów a brak zmian technologicznych. W sramie długo nie występowały generacje osprzętu jak w Shimano a raczej... ewolucje.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#24
Długo rama czekała na jakieś konkretne części, bo prawie dwa lata, miały być graty od sachsa, sram, magury itp, ale nie udało mi się zgromadzić tego co chciałem, więc rower zostanie na Shimano. Na szczęści w moje ręce wpadło sporo części szarego XTR'a, po za korbą, ktrórą kupiłem na forum i przedniej przerzutki (chętnie kupię zarego XTR'a 31.8, dolny ciąg).
Zdjęcia kół wrzucę za parę dni, czekam na opony. Z racji że ciężko jest znaleźć retro kokpit z giętą kierownicą i niedługim mostkiem, założyłem zalegającego Truvativa, najbardziej widział bym tu zestaw jakiegoś Race Face w zestawie ze sterami i sztycą.
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/
Załączniki
20161123_140416.jpg
Więcej zdjęć wrzucę jak będę miał przednią przerzutkę.

#26
Wydaje mi sie ze szarak to trochę za bogato na ten model (trzeci od góry), topowy aluminiowiec (po STSach) LTS 1000 DS miał tylko RD z tej grupy.
Jeżeli chodzi o kiere + mostek to polecam zestaw RooX Riser (czasem sie pojawiają na allegro) i Thomson 70mm a jak nie dostaniesz Thomsona na 25,4mm bo to już rzadkość to moge Ci załatwić krótki mostek Kore z epoki na 3 śruby.

Zrób ten rowerek kolorowy, to jest typowy fun-bike, szarak jest dobry ale smutny w ch*j.
Załączniki
26.jpg

#34
W tym roku GT został złożony i nareszcie jeździ. Był składany na rożnych częściach, miałem sporo koncepcji na niego, ale w końcu złożyłem go tak jak chciałem, na kolorowo, z części, które miałem na stanie. Na rowerze w tym roku zaliczyłem sporo wypadów po lasach i nie zamienił bym go na żaden inny.
Zacznę od tego że miałem w zeszłym roku taki sam egzemplarz, dzięki czemu udało mi się skompletować łożyska w zawieszeniu i usunąć luzy. Teraz zawieszenie działa jak należy i jeździ się na tym naprawdę bardzo przyjemnie, wybiera każdą nierówność i w trudnym terenie nieźle daje sobie radę.
Amortyzator Rock Shox Judy XC, wyjęty z jakiegoś roweru na handel, w świętym sanie wizualnym, jak i technicznym. Miałem parę pomysłów na przedni resor, np srebrny Girvin, czy AMP, które mi zalegają, ale Judyta fajnie spasowała się kolorami z logiem GT.
Hamulce Magura RaceLine, z karbonowymi boosterami, chyba jedyne słuszne heble, które pasują do tej ramy, dodając retro smaczku.
Stery Chris King, o ich pracy nie muszę pisać, mam je w dwóch swoich rowerach, i jestem z ich pracy zadowolony, tym bardziej że one mają służyć, a nie wyglądać.
Napęd to Shimano Deore XT m739 (przerzutki, kaseta i tylna piasta), tylna przerzutka z dolnym kółkiem Tranz-x na maszynowych łożyskach, w połączeniu z manetkami GripShift X-Ray sprawuje się doskonale. Jest to mój pierwszy rower na gripach i muszę przyznać że przekonały mnie one do siebie.
Korby Race Face Forged, tutaj trochę pobawiłem się w kolory. Wrzuciłem zdjęcia w galerii z srebrnymi blatami do porównania.
Koła na oponach Michelin Widlgripper Comp S 1.95, założone jako nowe, co do ich pracy mam mieszane uczucia. Po ubitej powierzchni np w lesie radzą sobie całkiem nieźle, ale w głębokim piachu w porównaniu z IRC Piranha Pro, są co najmniej średnie. Przednia piasta DT Hugi i taka sama marzy mi się z tyłu, ale ciężko na razie znaleźć taką w dobrym stanie, a pamiętam jak zaczynałem handlować rowerami i sprzedawałem koła na tych piastach i ceramicznych obręczach Mavic za 80zł :mrgreen:
Siodło Selle Italia Flite, które zakładam do każdego ze swoich rowerów, co tyczy się też pedziami Shimano Deore XT.
W rowerze oczywiście chcę zmienić parę rzeczy. Po za tylną piastą, na pewno będzie to kierownica i zaciski kół, ale jak na razie nie mam na nie pomysłu. Założyć też chce kółko Avida do tylnej przerzutki.

Galeria:
https://photos.app.goo.gl/34KqUMN75xihVUNB9
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/
Załączniki
20180920_104821.jpg
Aktualnie

#35
Za rower PLUS po mimo że to choinka ale te zdjęcia ... :roll:
Wołają o pomstę do nieba bo nawet moje robione na szybko nie są tak fatalne.
Zrób jakieś lepsze bo teraz to jest dramat i rower przez to cholernie traci :-|
cron