#16
AmAdeuz pisze:skolioza>

p.s. mi się za to ogromnie podoba Centurion Accordo Gt który pokazał kilka tematów niżej dovectra.
Znacznie bardziej niż ta moja kuwa swoją drogą.
cześć
ja się przyznam
włożyłem do swojego z rok temu kierę nie retro,
baran cannondale, dosyć płytki, szeroki 45 cm, klamki pośrednie tekro, i mostek ahead 70 mm easton z wznioisem z 25 st. (fuj, fuj)
tak bardziej po przełajowo-wyprawowo
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#17
dovectra pisze: ja się przyznam
włożyłem do swojego z rok temu kierę nie retro,
baran cannondale, dosyć płytki, szeroki 45 cm, klamki pośrednie tekro, i mostek ahead 70 mm easton z wznioisem z 25 st. (fuj, fuj)
tak bardziej po przełajowo-wyprawowo
u mnie się tak samo skończyło, jest wygodnie ale musze przyznać, że jak widzę taki kokpit jak w kuwie to trochę mi szkoda, że nie poszedłem taką drogą

#18
ja chciałem płytki baranek i nie moglem dostać calowego
same OS, musiałem skundlić się na mostek ahead(współczesny)
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#19
Wrzuć jakieś zdjęcie jak to wygląda w tym Centurionie, tak z ciekawości. Też mi łaził (i łazi) po głowie adapter i ahead. W jednej szosie tak mam, nie jest to najpiękniejsze rozwiązanie, ale jestem zadowolony z kierownicy (bo chodziło mi o konkretne gięcie/glebokosc itd). Swoją drogą montując w miarę zgrabny mostek do starszej stalówki może się to estetycznie obronić (według mnie) http://www.pedalroom.com/p/3rensho-kata ... 7292_3.jpg

#22
ja jakiś czas temu szukałem płytkiej na 25.4-26.0 i do nitto też dotarłem, co do bontragera to producent podaje faktycznie 26.0 ale ja znaleźć nie mogłem nigdzie

#25
Dzięki wielkie, za jakiś czas zrobię sobie prezent i kupię bardziej stylowy kokpit. Ktoś by chciał się przyłączyć do zakupów i sprowadzania rzeczy z SOMA? Myślę, że gdzieś tak pod koniec listopada, ale mogę się dopasować. JAK COŚ TO PM

#26
AmAdeuz pisze:Wrzuć jakieś zdjęcie jak to wygląda w tym Centurionie,
j
wrzucę, wrzucę, wygląda to tak - sobie, ale chodziło o użyteczność.
Mam na mostku zapiętę manetki, bo to rozwiązanie sprawdzone w moich wyprawach.
Wojtas pisze:Dovectra, płytkie baranki, czyli kompakty są 3: 1 na 25,4 nitto, i 2 na 26.0 deda piega i bontrager ssr albo ssc mam bontragera, bardziej podoba mi się deda, ale pomogę zdjęciem:
Dzięki Wojtas - widziałem tego ttt
ale chodziło tez o kasę
Znalazłem baranka ttt ale kosztował tyle co mój cały kokpit, więc coś za coś...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#27
dovectra pisze:
AmAdeuz pisze:Wrzuć jakieś zdjęcie jak to wygląda w tym Centurionie,
j
wrzucę, wrzucę, wygląda to tak - sobie, ale chodziło o użyteczność.
Mam na mostku zapiętę manetki, bo to rozwiązanie sprawdzone w moich wyprawach.
Wojtas pisze:Dovectra, płytkie baranki, czyli kompakty są 3: 1 na 25,4 nitto, i 2 na 26.0 deda piega i bontrager ssr albo ssc mam bontragera, bardziej podoba mi się deda, ale pomogę zdjęciem:
Dzięki Wojtas - widziałem tego nitto
ale chodziło tez o kasę
Znalazłem baranka ttt ale kosztował tyle co mój cały kokpit, więc coś za coś...
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#28
Tak się składa że ostatnio przywiozłem sobie taki sam rowerek i zastanawiam się co z tego spłodzić. Trochę mnie kolory wnerwiają, ale bardziej chodzi mi po głowie właśnie koncepcja takiego wszędołaza z płytkim barankiem, 2x6 ew. 7 speed.

@zimny - pytałem już w shutboxsie - jak się nazywają te baranki takie szerokie, rozpłaszczone - tak jak tu: http://cyclesbespoke.com/2012/05/a-trip ... ara-pacer/
Nie wiem jak tego szukać po sieci.

Tak więc będę projekt bacznie obserwował ;-)
https://www.facebook.com/evobikesycow

#30
http://www.forumrowerowe.org/topic/1302 ... p/page-161
poczytaj
tam sobie o takich wynalazkach piszemy
pozdro
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#33
W końcu wziąlem pacera w jakiś teren (tak to tylko szosowa szosa), nawet przypadła mi do gustu taka forma jazdy. Do zmiany na pewno klamki, korpus tych sachsow jest zbyt mały i dłuższa jazda pod gorę w tym chwycie (w rękawicach zimowych) jest wyraźnie męcząca, dłonie trochę drętwieją...
Załączniki
kuwa_148.JPG
kuwa_146.JPG
kuwa_109.JPG

#36
fotki
pikne
ale to nie jest przełaj :)
tylko cross.. :)
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#40
AmAdeuz, gratuluję przełaja/corssa, bardzo mi się podoba!

A mógłbyś coś napisać o swoich parametrach w kontekście parametrów ramy? Cały czas zastanawiam się jaki stosunek powinna mieć podsiodłowa do górnej, żeby rower był dobrze dopasowany a pozycja z kierownicą szosową nie była nazbyt wyciągnięta.

#41
dan>

Wybacz, ale jakos malo jestem na forum/internecie, stad opóznienie.
Ja mam 173cm, rama ma dlugosc 54cm
Mostek 10cm, ale jak widzisz kierownice dobralem "krotka" + male klamki.
Calosc i tak zapewne skonczy z adapterem ahead i dobiore do tego cos z dzisiejszych wypustów. Ogolnie na dlugosc jest idealnie, przez giecie baranka górny chwyt nie do konca mi odpowiada, ale da sie zyc..

#42
Doszło nowe malowanie. Szablony dostałem od ak_kwlsk (dzieki!) ale ostatecznie i tak zrobiłem na nowo w wektorach, więc jak by ktoś chciał, to również służę. Kilka zmian jeszcze będzie pewnie...
Załączniki
Kuwahara_Pacer.jpg

#44
54cm górna, 53cm podsiodłowa.
A części są jakie są, składam rowery by mi się przede wszystkim dobrze jeździło i było wizualnie w miarę spójne, nie koniecznie rocznikowo/grupowo.
Wrzuciłbym go w dział inne, ale nie chciałem już zaczynać nic nowego...