#31
dzięki Jonderkowi projekt posunął się mały kroczek na przód :-)

Obrazek

pomimo obaw wchodzi dobrze (wg tabeli 0,2mm za szeroka), więc tylko się cieszyć!
docelowo jeśli dorwę srebrną sztycę z epoki może zmienię tą, na razie jest jak znalazł (deore nie miało chyba sztycy? - ta będzie pasować do shark fina)
a ze sterami widzę ze mnie regularnie olewacie :-|
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#35
Jaki jest rozmiar sztycy? tak pytam z ciekawości ;-)
Co do sterów chyba poszedłbym w Tange jeśli jest w lepszym stanie, nie to żebyśmy ciebie olewali na tym forum tylko po prostu mało kogo interesuje co zamotujesz w kwestii sterów akurat :-P

#41
no dopiero w galerii na stronie gl. widac jakie to cudenko!

ale np. zastanawia mnie czemu uzyles piankowych chwytów?
-klamki malowales ? czy zdobyles w tak swietnym stanie?
-sztyce tez jakos odswiezales?
-koolstopy szosowe - UAU!
-obrecze maja taki kolor - nie orginalnie, tylko ze starosci;) zwyczajnie sie zmienil z czasem (to samo zdaza sie czesto ze wspornikami kierownicy, sztycami, kierownicami) - a te wybrzuszenia zrobiles teraz czy juz byly?
-musze tez przyznac, ze jednak swiat idzie do przodu i widac ta siermiege starej deorki II (odlewy fd, czy u-brejka) - kazda kolejna seria szpejow shimano w wyzszych grupach jednak wyglada coraz to porzadniej;) (szczegolnie np. elementy skrawane)

i zeby tylko jakis rajan czy norwedzian sie nie wazyl uszkodzic czegokolwiek! Polska reprezentacja bedzie miala godne przedstawicielstwo;)
Obrazek

#42
Dzięki Zimniasty!
Po kolei:
- klamki - sam dałeś mi na nie cynk, tylko przetarłem je szmatką (z Schauffa)
- sztyca była przemalowana (poniżej napisu była starta anoda)
- koolstopy szosowe? jak zwał tak zwał - też z Schauffa ;-)
- obręcze mają taki kolor od nowości - są anodowane na brązowo! W katalogu też tak jest :-) A te wybrzuszenia mają ukierunkowywać szprychę na dobrą stronę piasty
- siermięgi starej Deore II tu nie widać - tu jest full Deore I ;-) :-P
- dla Easy Jeta mam przygotowany specjalny zestaw pakunkowy (osłony piankowe stosowane do ocieplania rur, folia i karton na koniec) i do tego ubezpieczenie na 6000zł
I mam nadzieję że to wystarczy :roll:
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#44
Rowerek został jak wiecie dokładnie objeżdżony, pora na wrażenia ;-)
Obawiałem się nieco, czy "go poczuję" - wszak to inna geo niż ta do ktorej jestem przyzwyczajony, no i rama spora Ale - o dziwo - rower prowadzi się fantastycznie! Płaski kąt główki jest nieco odczuwalny podczas krętych, wąskich ścieżek, zwłaszcza na ciasnych zakrętach (można to rekompensować nadrzucaniem tyłu ;-)), ale spodziewałem się że będzie bardziej dawać to w kość Rower poza tym że fajnie jeździ (na szybkich zjazdach jest na prawdę stabilny, ciężko o to aby "normalne" nierówności wytrąciły go z toru jazdy) fajnie fruwa, wręcz intuicyjnie - żadnego nurkowania tyłu czy przodu nie odczułem
Jedyne co odczułem in minus z geometrii to nisko położony środek suportu Z jednej strony pewnie on ma właśnie wpływ na stabilność i prowadzenie, z drugiej zdarzało mi się solidnie i ewidentnie częściej niż normalnie 'orać" korbą o wystające kamloty etc
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron