#7
Świetny jest. Kolorystyka bardzo mi się podoba. Powodzenia w dalszych pracach! :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#10
skolioza, Korba będzie inna nic ciekawego jeszcze nie trafiłem:) choć uważam, że ten pająk pasuje do tego liternictwa i logo.

Rama jest faktycznie unikalna, a widelec przyjechał do mnie z Italii wraz z nią. Nie jest to jakiś cud techniki i te 3 cm skoku ładnie tłumią delikatne nierówności. Czasem mam chęć tam wsadzić sztywniaka i przekonać się jak to się zgra.

YvesMoi Jasne porobię detale jak go podczyszcze troszke, do tych zdjęć nie był kompletnie picowany.
DBR

#14
ustaweczka w okolicy Lodzi :?: :idea:

Himayer w Kolumnie zbudowal przepiekna trase XC (miniatura zerkowa)

ja co sie tyczy sprzetu ...fajniutki :-P
ale korba do wymiany ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#21
BTW... DiamondBack'i są czadowe rama Apex'a jest klasą samą w sobie jeśli idzie o stal rury True Temper podwójnie cieniowane, a jeżdżąc na Zetec'u pewnie można poczuć się jak najlepsi rajderzy świata połowy lat 90, którzy między nogami mieli logo DBR: m.in. Dave Cullinan (ostatni mistrz świata DH, który tytuł zdobył bez... rękawiczek), Cadel Evans (młodzieży bardziej znany pewnie z Tour de France)... kiedyś w mojej opinii rowery DiamondBack (wysokie model) były nawet bardziej prestiżowe właśnie przez (z jednej strony wyjątkową drużynę MTB a z drugiej przez rozwój nowych technologii, prace nad zawieszeniami i prototypami...) niż wielkie marki jak Cannondale czy Yeti

#22
Czejen opinia twoja bardzo mnie cieszy i jest trafiona w samo sedno, jazda nimi to niewiarygodna frajda i za każdym razem ciekawa przygoda z odrobiną adrenaliny, te ramy same rwą się do szybkiej jazdy.

Wracając do tematu przesyłam obiecane zdjęcia Ferremi:
Ferremi Leveret Comp
DBR

#23
Czejen pisze:kiedyś w mojej opinii rowery DiamondBack (wysokie model) były nawet bardziej prestiżowe właśnie przez (...) niż wielkie marki jak Cannondale czy Yeti
:roll: :roll: :roll:

#24
Też mam podobne uczucie do części co Czejen. Jakoś te części dają mi motywacje. Mam na myśli np. Magurę co mi przypomina atlante 96 itp.
DBR jest dla mnie czyms wiecej niz oklepane scotty czy treki. Prawda jest taka że jest trend uznawania za najlepsze tego czego jest najwięcej z czym się nie zgadzam.
Balance ,GT, centurion, lekkie cannony, i kilka innych mi zostanie w pamięci. 8-)

#25
konrik80 pisze:Czejen opinia twoja bardzo mnie cieszy i jest trafiona w samo sedno, jazda nimi to niewiarygodna frajda i za każdym razem ciekawa przygoda z odrobiną adrenaliny, te ramy same rwą się do szybkiej jazdy.

Wracając do tematu przesyłam obiecane zdjęcia Ferremi:
Ferremi Leveret Comp
No wreszcie.Coś Ty tam za badziewne siodło wsadził?
Lodzermensch

#29
A nie lepiej by Ci było poszukać takiej:

Obrazek


Moim zdaniej ładniej by wyglądała, tym bardziej że w rowerze są już jakieś części z napisem XT.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#30
W Ferremi nastąpiły modyfikacje.
Bergman przeszedł na zasłużoną emeryturę i spędza starość tam gdzie miejsce każdego poczciwego uginacza:)
W zamian sztywny widelec 1" zakupiony ostanio od Ka-lisa.(podobno Specialized).

Zmieniłem też korbę, ale coś mi nie pasuje...
DBR
Załączniki
DSCF3925.JPG
cron