#2
Sporo Alpinów widziałem, oni także sporo różnych modeli ram robili, a ja ciągle nie mogę pozbyć się wrażenia że te "prawdziwe" Alpinestarsy to al- i cro- megi :mrgreen:
ta ramka to ładny kąsek trzeba przyznać! podoba mi się hak rd, taki..... delikatny z wyglądu jest ;-)
niestety takie ramki najchętniej pojawiają się w abstrakcyjnych rozmiarach :-|
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#3
No niestety , rozmiar.
W zasadzie nie jest żle, pomimo swoje długości 590 jest w miare wygodna, to złożenia rowerka nawet bardzeji i kosmicznie lekka nawet w tym rozmiarze .
W tamtych latach ramka to majątek wartosć średnio 5-6 tyś , zresztą jak wszystkie z topowej półki.

Fotki pozmieniam , dzisiaj dam nowe.

Cro-megi były chyba wcześniej rocznikowo, fakt takiej by nie odpuścił, ale czy mozna wszystko miec co wiidzi - raczej nie.
www.velotech.pl

#5
stary easton rządzi!!! świetne przelotki dla linek (nity??) na bocznej części górnej rury to jest to. wogóle easton kiedys "doklejał" gotowe elementy w postaci tych przelotek do ram i było to tak robione jak nigdzie obecnie. jak się tam przyjżysz to przelotki (te dospawane) miały tylko 2 skromne spawy co daje wrażenie idealnie doklejonego elementu.przynajmniej widziałem takie coś w yeti, alpinestar,heavy tools... mam jeszcze pytanie - jest tam jakies logo na haku? może alfton?

#7
własnie o to pytam. czy te boczne sa tylko nitowane czy tez przyspawane. co do pozostałych to widzę ze spawy, jestem ciekaw jakie. czy na całej powierzchni czy tylko punktowo sa przyspawane te przelotki?

#10
ooo teraz lepiej widać :] hak też typowy czyli zakładany na ramę tak że łapie ja od wewnątrz i od zewnątrz. grawerka w standardowym miejscu czyi w okolicach główki ramy
na 2 i 3 foto widać o co mi chodziło - element z 2 spawami punktowymi
Załączniki
spaw punktowy1.JPG
spaw punktowy.JPG
logo EA.JPG

#12
no i to chciałem wiedzieć :] więc takiej jeszcze nie widzialem ramki od EA żeby wszystkie przelotki miała nitowane. nawet te od pancerza dla tylnej i przedniej przerzutki na trójkącie tylnego widelca? daj mi foto tych pojedyńczych przelotek, hmmmm?

#14
No właśnie: ALPINESTARS.
mam takę oto ramkę, i złożyem sobie taki oto rower.
Niestety nie wiem czy jest to na pewno Alpinestars, rama jest z allegro, waży dokładnie 2000g, haki Rithey, reszta bez oznaczeń oprócz tej naklejki zabezpieczającej dolne widełki.
Napis Cannondale doklejany, i chciałbym go ew wymienić na oryginalne naklejki ale jakie i czy wogóle.?
Pomóżcie..!!!!:)
Załączniki
P1070727.JPG
P1070723.JPG
P1070724.JPG
P1070725.JPG
P1070728.JPG

#15
Alpinestars chyba nie robił na hakach Ritcheya, no chyba ze się myle to się poprawie, musze popatrzec w katalogi.
Naklejki nie problem.
Odpal Corela, a jak nie to podaj wymiary i popróbujem zrobić przynajmniej podobnie wygladąjace.
Ja w każdym razie mam oryginał.
Naklejka na widełkach może sugerować producenta jesli jest oryginalna.
www.velotech.pl

#17
toż piszę, że cannon przyklejony na siłę..:)
ale ładny..

alpinestars w cro-mo generalnie miało zacisk sztycy odwrotnie czyli z przodu..? w każdym przypadku..?

mam jeszcze jedna ciekawą ramkę tyle, że na 28 cali. ładny przełajo-treking z niej był i będzie. Jest w podobnej konwencji , tylko, że ma logo RITCHEYA na dolnej mufie. Kupiona jako nowa i nie sygnowana zadnymi naklejkami.

#19
Raczej..
a co...?;)

Musze tylko oczekać aż przyjdzie bo nie spodziewam się braku luzów, ale wiem już jak z nimi walczyć. Pozostanie tylko wymiana rury sterowaj w nim na alu ahead 1".

#23
Rama definitywnie zmieniła właściciela i stoi już na kołach.
Swoją droga zabawnie brzmią te dywagacje, sporo się od tamtego czasu nauczyliśmy/dowiedzieliśmy :-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#26
Ja tak ogólnie, dziś w lot rozpoznajemy ramy, sporo pojawiło się na forum od tego czasu :-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra