#31
Kolego widzę , że w Twoim przypadku poziom kultury nie rośnie z wiekiem. Nie chce w niego ładować tandetnych gratów tylko zrobić fajny rower do jeżdżenia do pracy. Mam problem techniczny to pytam taki jest chyba sens tego forum . A to , że ktoś ma inne wizje mojego roweru no to sorry .

#35
Projekt klunkersa chodził za mną przez wiele lat. Uzbierałem wprawdzie kompletną grupę XT deerhead , ale znalezienie odpowiedniej ramy spełzło na niczym. Szukałem prawie 2 lata i dałem sobie spokój. Obecny projekt to namiastka tego co chciałem . Będzie to single speed w stylu beach cruiser. Szukam tylko widelca , resztę już mam .
Bazą będzie Pipedream Modro Ti
Obrazek

#41
Wisiała na ebayu później ustrzeliłem ją na gumtree. Z 500 zeszło na 300 (w gratisie dostałem stery FSA , dwa mostki Thompsona, widelec One One Superlight, sztycę i kierę eastona jakiś wysoki model ) Docelowo jak się trochę odkuję na gratach zalegających piwnicę chciałbym postawić na rohloffa , ale to odległa wizja. Jedno jest pewne kokpit już wybrany 8-)
Obrazek

#45
Szukaj całych rowerów z piastą Rohloffa. Za samą piastę, często niekompletną, ludzie sobie trzeszczą 2 tys. Za podobną cenę można już wyhaczyć cały rower. Przy tym rowerów jest znacznie więcej niż samych piast. Tylko cierpliwości wymaga znalezienie wersji pod tarczę - ale raz do roku się trafia. Sam długo szukałem, więc wiem co mówię :)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Clunkers (Klunkers)

#51
przerzutkę tak ale w pieście , ostatnio mieli cały rower z piastą na 7 za chyba 200 zł w ładnym stanie i taki system bym obstawiał, Rohlofa nie kupisz bo używki są koszmarnie drogie.
Ja kiedyś miałem robić niby ostre koła ale niby singla ale właśnie z tyłem na 7 biegów aby było bardziej uniweralne.
Zmierz rozstaw haków tył co pojehdzie.
www.velotech.pl

Re: Clunkers (Klunkers)

#54
Niektóre firmy miały wymienne haki montowane od wewnętrznej strony ramy - można z nimi zrobić tak j pisał Marcin. Przy odrobinie samozaparcia jakoś to da się obrobić pilnikiem i przytwierdzić małą śrubką - jednak faktycznie trzeba jakoś zmniejszyć dystanse w piaście.
https://allegro.pl/oferta/hak-przerzutk ... 7175494468
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Clunkers (Klunkers)

#56
Udało się kupić tanio przerzutkę Hone niestety nie pasuje do tych haków :)
Obrazek


Wpadłem przypadkiem na takie zdjęcie. Dorobiłem na szybko hak , który idealnie wpasowuje się w moje haki . Trzyma się sztywno i specjalnie się nie obraca. Gdybym założył oś skręcana imbusem , powinno być ok Wolałbym nie wiercić w tej ramie nawet małych otworów na śrubkę. Myślicie , że ma to rację bytu ?

Re: Clunkers (Klunkers)

#58
sztopi17 pisze:
2019-01-23, 18:31
Udało się kupić tanio przerzutkę Hone niestety nie pasuje do tych haków :)
Obrazek


Wpadłem przypadkiem na takie zdjęcie. Dorobiłem na szybko hak , który idealnie wpasowuje się w moje haki . Trzyma się sztywno i specjalnie się nie obraca. Gdybym założył oś skręcana imbusem , powinno być ok Wolałbym nie wiercić w tej ramie nawet małych otworów na śrubkę. Myślicie , że ma to rację bytu ?
Pokaż ten hak co dorobiłeś bo jakoś nie widzę tego oczyma wyobraźni... Co z kołnierzem na widłach? Od której strony chcesz go zamontować?
EDYTA: A! od wewnątrz... To zrób ten hak z ząbkami (coś jak na sztycach) i dorób takie też podkładki. Może to nic, ale zawsze jeden element wiecej zblokowany.
EDYTA2: Nie... To w sumie nic nie da.. :/ Obawiam się że nie skręcisz tego tak aby to wytrzymało w terenie bez ingerowania w ramę, chyba że zrobisz hak z obejmą całą na widły :)
EDYTA3: Ja bym wyciął chyba po prostu szczelinę na hak w kołnierzu i tyle... Najmniejsze druciarstwo chyba.
cron