#107
Nie watpie, natomiast wybor byl raczej pragamtyczny, sa to najgrubsze uchwyty jakie udalo mi sie kupicskolioza pisze:Pianki WCSa fajnie do szaraka pasują
#108
Tak przypuszczałem
Ale WCS to wcale nie jest deska - dla mnie to wygodne chwyty, a i wyglądają nieźle
Ale WCS to wcale nie jest deska - dla mnie to wygodne chwyty, a i wyglądają nieźle
#118
Gdybym suport od K2 dał rade odkrecić ta korba miala by innego wlasciciela ,ale dobrze tez trafila;)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#119
Ciesze sie ze dobrze trafilaRetromen pisze:Gdybym suport od K2 dał rade odkrecić ta korba miala by innego wlasciciela ,ale dobrze tez trafila;)
#121
czasem się zastanawiam . . ale krótko to trwa . . .dlaczego firmy tak sobie komplikują życie, ile trzeba czasu spędzić na tym aby zamiast prostych rzeczy robić skomplikowane . . . jak wiele trzeba spierd....ć żeby coś działało . . .
Kulki, wałeczki, w pierony niestandardowych szpejów, jak się rozsypie to płacz albo bul krocie . . . a kiedyś było tak proste wszystko . .
Kulki, wałeczki, w pierony niestandardowych szpejów, jak się rozsypie to płacz albo bul krocie . . . a kiedyś było tak proste wszystko . .
#122
Straszny jest w serwisie ten suport, raz miałem i masakra. Później już poszli po rozum do głowy i zrobili zintegrowany jak należy.
Lodzermensch
#123
nie tylko Ty miałeś na nią chrapkęRetromen pisze:Gdybym suport od K2 dał rade odkrecić ta korba miala by innego wlasciciela ,ale dobrze tez trafila;)
#124
Fakt, ale zabawa fajna purysci zauwaza odrazu ze lancuch jest za krotki, musze sprawdzic czy nowy bedzie dzialal, jesli nie to poszukam jakiejs zdrowej uzywkicorrado1111 pisze:Straszny jest w serwisie ten suport, raz miałem i masakra. Później już poszli po rozum do głowy i zrobili zintegrowany jak należy.
Niestety sam wklad przez swoja budowe ledwo mija sie z wahaczem
#125
Łańcuch ustawiasz na dużej z przodu i na najmiejszej z tyłu i kółeczka przerzutki tył powinny być w pionie i pokrywać się osiami prostopadle od poziomu.
#126
Można tak jak Piotr pisze, ja mam łatwiejszą ( niewiele, ale jednak - łańcuch mniej napięty ), mianowicie z przodu mała z tyłu mała i łańcuch 1-2 cm od górnego kółeczka przerzutki tylnej, czyli dość blisko. W zależności od wielkości zębatek w napędach 3x8 ( 3x9 ) moga być minimaln różnice, ale prawie zawsze jest przy blacie/oś pionowo wózek :
Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
#127
Ta metoda sprawdza się, jeśli z tyłu masz zębatkę większą niż 32T oraz blat z przodu 44 i więcej - bo wtedy zawsze masz pewność, że nawet przy maksymalnym przekoszeniu nie braknie łańcucha. Zaraz będzie pierdolamento, że nie można przekaszać łańcucha - ale niech rzuci kamieniem ten, komu się nigdy nie zdarzyło.Metodę najbardziej popularną ( w zasadzie jedyna do znalezienia na szybko w necie, czyli z przodu największa + z tyłu największa, łańcuch poprowadzony poza przerzutką tylną, napiąć plus jedno ogniwo uważam za najmniej sensowną )
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
#128
1 nie wolno przekaszać łańcucha i naucz się tego raz w życiu jeśli mamy napęd 3 blatowy z przodu to na pewno.
2. przedstawiłem system którym robię od kilkudziesieciu lat szosówki i mtb.
W przypadku napędów ekstremalnych długość dobiera się indywidualnie, zwłaszcza w dh czy enduro, przy 2 blatach, bo są tam małe i napięcie łańcucha sprawdza się w każdych kombinacjach aby łańcuch nie spier . . .. ł gdzieś po drodze, ale to wyjątek.
Ale. . . każdy ma swoją filozofie i każdy robi se co chce.
Jakoś dziwnym trafem ustawiałem na blatach z tyłu do 23 , do 28 i nawet do 34, qźwa nawet w szosówce za 30 kafli i nie widzę różnicy tak ma być, tylko ze trzeba zauważyć żeby komponenty np przerzutka tył była kompatybilna z systemem i cały napęd był ze sobą kompatybilny.
2. przedstawiłem system którym robię od kilkudziesieciu lat szosówki i mtb.
W przypadku napędów ekstremalnych długość dobiera się indywidualnie, zwłaszcza w dh czy enduro, przy 2 blatach, bo są tam małe i napięcie łańcucha sprawdza się w każdych kombinacjach aby łańcuch nie spier . . .. ł gdzieś po drodze, ale to wyjątek.
Ale. . . każdy ma swoją filozofie i każdy robi se co chce.
Jakoś dziwnym trafem ustawiałem na blatach z tyłu do 23 , do 28 i nawet do 34, qźwa nawet w szosówce za 30 kafli i nie widzę różnicy tak ma być, tylko ze trzeba zauważyć żeby komponenty np przerzutka tył była kompatybilna z systemem i cały napęd był ze sobą kompatybilny.
#135
Na zdjeciu jest rower wiszacy na haku, czyli wszystko w porzadkuPiotr pisze: mi wyświetla foto w poprzek.