Coda Expert Disc

#1
Otóż skusiłem się i zakupiłem powyższe to hamulce. W całej tej euforii zapomniałem że ten to wynalazek miał nieco inne tarcze i jak pokazała lektura manuala tarcza przód 170mm a tył 150mm. I tu pytanie- Udało się komuś to pożenić ze standardowymi tarczami bo jak nie to jestem w ciemnej ... tarcze w orginale nawet jakbym dostał to na 4 śruby chyba tylko były więc podejdą mi tylko do roweru gdzie właśnie nic zmieniać nie chciałem.

#2
cos by to dziwne bylo, tarcze zasadniczo byly standardowo 140, 160, 180lub 185 i 203, a jesli masz inaczej to musle ze odpowiedni adapter sprawe zalatwi, daj ten manual gdzies i dokladne foto, bo chyba kupiles te hample co link dawalem, 180pln to jak darmo za cody :)

#3
A wlaśnie jak to w Cannonie wszystko musiało być inne i stad tarcze nie dość że na 4 śruby to innej średnicy http://cdn.cannondale.com/Manuals/2002_ ... ent_en.pdf

A kupiłem dokładnie te z linka. Gość miałdwa komplety i wziąłem oba jedne dla kolegi co Super V a drugi dla siebie na razie nie wiem do czego ale ładne są :)
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#4
tak tylko ze patent z 4 srubami i pioasty do nich , jak i sam patent hamulcy to nic innego jak formula, a w formuli nie bylo takich srednic tarcz

#5
mysle ze odpowiedni adapter i bez problemu tarcze standardowe sie zalozy, kwestia tylko doboru tarcz o odpowiedniej szerokosci roboczej, bo stare formule mialy szeroka, a magura tez ma cieco szersze niz np shimano i hayes

#6
Zobaczę jak już przyjdą to będę kombinował.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#7
sa rozne adaptery , np magury o dziwnych srednicach, kwestia dobrania, albo np zamiany zaciskow przod-tyl, powinno wyjsc wtedy prawidlowo, cos sie wykombinuje, dodatkowo popatrz w manualu jak wyglada mocowanie is pod tarcze w widle, po mojemu jak sie zacisk na oczku da na max do gory to wychodzi 180mm, regulacja w zakresie 5mm

#9
przed standaryzacją była wolna amerykanka zarówno jak idzie o standardy - zarówno mocowania tarcz jak i ich średnic
osobiście miałem 2 różne modele Formuli - w jednym tarcza miała 160mm, w drugim już 165mm...

ale adapter pod zacisk jak koledzy wspomnieli powinien rozwiązać problem - odejdzie przy okazji konieczność kombinowania dziwnych tarcz w przyszłości
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron