#2
Jak żeś Ty go tam dojrzał? :D
Myślę że specyfiki do konserwacji podłużnic samochodowych będą wystarczające. Nazwy ich mi w tym momencie uleciały.
Kellys Magic 2009 - SKRADZIONY!!!
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo

#5
Miałem rdzawy problem wewnątrz ramy swego peugeota energy 400, szczególnie rura podsiodłowa. Najpierw usunąłem co się dało wyciorem (do nabycia w sklepach z art. met.rożne średnice) trochę więcej zabawy było na samym dole tej rury, ale zgrubsza poszło. Potem chyba ze 4razy preparatem brunox w spreju (aż powierzchnie stały się ciemno fioletowe), nato dałem jeszcze fluidol. Pozostałe elementy, oprócz tylnych widełek, dało się spenetrować fluidolem - wężyk wchodził w otworki technologiczne. Zastosowałem ten proces nawet w obręczach :) skorodowane było oczkowanie - szczególnie w tylnym kole.
Aczkolwiek niepolecam zbytnio tego brunoxa spray, jego największą wadą jest niekompatybilność końcówki - nieda się założyć ani rurki typu wd40 (którą dostajemy razem z preparatem!) ani od fluidolu - chyba że coś się w tej materi zmieniło.
cron