to fakt proste widelce mają niesamowitą sztywnośc (lubię to) i rączki moga boleć. ja przerabiałem to już na dwóch P-bone'ach i to dopiero była miazga dla nadgarstków. ale czułem też że kontrola nad rowerkiem jest o wieeele lepsza, sterownośc super i agresywny nowatorski wygląd.
a oponki zielone najfajniejsze bo żadkość to
#47
podobnie jak Yves napisał - jest sztywno (choć - nie wiem czy to kwestia cr-mo czy ciśnienia w oponie - mnie tam łapy nie bolą ) ale prowadzenie super precyzyjne I to mnie właśnie - poza wyglądem - urzekło w tym sztućcu!
#48
mały update - specjalnie dla tych co mi zarzucali że thumby kolekcjonuję ale ich nie używam otóż w głowie jest pewna wizja, która pojawiła się wraz z niebieskimi zaciskami kół i sztywnym widelcem I owa wizja powoli konsekwentnie, kroczek po kroczku jest realizowana
I niniejszym przedstawiam ów kolejny kroczek do celu :) - w roli głównej thumby M732, klamki M900 (dobrze ze Corrado je ochlastał z mocowań, ja nie miałbym sumienia ), anodowana na błękit kiera oraz mostek cr-mo sygnowany ładnym logo (i w dodatku lżejszy od ritcheya)
I niniejszym przedstawiam ów kolejny kroczek do celu :) - w roli głównej thumby M732, klamki M900 (dobrze ze Corrado je ochlastał z mocowań, ja nie miałbym sumienia ), anodowana na błękit kiera oraz mostek cr-mo sygnowany ładnym logo (i w dodatku lżejszy od ritcheya)
#49
baaardzo mi sie podoba, kiera jest super, a manetki i klamki razem wyglądają szykownie. mam nadzieję ze zobacze ten rowerek na retro weekendzie.
#50
kolejna ewolucja, choć częściowo totalnie przejściowa (XT w większości poszło do "bay-watch-a") - powróciła korba LX na standard z pedałami M737, kanty LX z coolstopami, wskoczyły kółka na parralaxach LXa ze szprychami DT i obręczami Sunrims, fd DX oraz rd XTR M910
dodatkowo są przygotowane do założenia przy finalnej koncepcji niebieskie końcówki na linki - prezent od Carol
dodatkowo są przygotowane do założenia przy finalnej koncepcji niebieskie końcówki na linki - prezent od Carol