no jeździ się trochę, własnie zaraz sector dostanie lanie w terenie :D zrobię tez jakieś fotki żeby sie potem cocnieco popdoniecać przed monitorem więc rower jest do tańca i do różańca.
lukas, no wiadomo że mam mały zapasik sztywniaków od specializedowego ritchey'a poprzez mega sztywnego prostego p-bona, ultralekkiego kinesisa kończąc na stylowym columbusie i uszkodzonym pepperonim w kolorze ostrej papryczki :D
mogę coś pożyczyć najwyżej na testowanie jak chcesz.
tez mam w specu sztywniaka o obniżonej wysokości bo seryjnie miałem wideł w kolorze ramki i był pod geo amorka z małym skokiem. stalowe ramki najładniej się prezentują ze stalowymi widłami, taka prosta forma piękna.
#63
kurka, ale fajnie, że wrócił sztywny wideł. Dobrze to wygląda.
To flite to założyłeś za jakie grzechy?
To flite to założyłeś za jakie grzechy?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#67
Hubert, opony są extra ale w ściśle określonych warunkach; sucho, twardo, minimalnie luźna nawierzchnia, mogą za to być czasem korzenie w poprzek i schody, takie balony świetnie tłumią są mega szybkie i lekkie ale nie radzą sobie z przyczepnością. szybkie ubite single, oraz leśne ścieżki jak najbardziej.
aldek, wiem wiem że flite jest dla ciebie przereklamowany i niewygodny, ale ten model to wersja gelowa więc dupa nie boli i jest nawet wygodnie bo te wersje czarne po 210g. to twarde deski
el mo, fajny schemat z tym obiegiem krwi w rowerze, rzeczywiście on żyje!
aldek, wiem wiem że flite jest dla ciebie przereklamowany i niewygodny, ale ten model to wersja gelowa więc dupa nie boli i jest nawet wygodnie bo te wersje czarne po 210g. to twarde deski
el mo, fajny schemat z tym obiegiem krwi w rowerze, rzeczywiście on żyje!
#68
Dzieki szukam lekkich opon na asfalt szuter ubite sciezki i troche piachu. Te bylyby dobre? A i do hardtaila z dobrym amorem tył max 2.1
#70
Hubert, jak retro oponki to michelin sprint, irc mythos xc slick, bo te co mam to współczesne lacze 2.25 o wadze około 400g. czego w retro chyba nie uświadczysz
#71
Dzieki Yves retro to mam wildgrippery ale to na specjalna okazje. Te furious fredy mi beda pasowaly do pól retro wyścigówki no i waga jest dobra.
#76
Pancerze to trzeba ukrywać, a nie eksponować. Amor na przód daj. Taki jak miałem wcześniej u siebie, coś w tym stylu. Jak coś to służę VT
#77
Dezent nie ucz ojca dzieci robić Polecam zapoznanie się z Yvesa picasą
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#78
No picasa Yvesa to niejedną zagraniczną galerie przebija. Też chciałbym mieć tak ozdobiony pokój.
A tak to człowiek na szafach w szafkach i na balkonie upycha. Nowa korba wymiata do tego sachs [like it]
A tak to człowiek na szafach w szafkach i na balkonie upycha. Nowa korba wymiata do tego sachs [like it]
#81
zmiany poszly w dobrym kierunkuYvesMoi pisze:niedawno było tak:
jest tak:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#83
Złoty szpadel jest Twój:)borewicz pisze:mi tam sie bardziej z czerwienia widzial :P
Lodzermensch
#84
Ostatnio zabłądziłem w internetach i trafiłem na ładną piosenkę.
Nawet nie wiedziałem że właściciel śpiewa. Ładny riff.
https://www.youtube.com/watch?v=voLRxoeVhlI
Nawet nie wiedziałem że właściciel śpiewa. Ładny riff.
https://www.youtube.com/watch?v=voLRxoeVhlI
#85
Hubert
jednak przyznajesz że błądzisz....
jednak przyznajesz że błądzisz....
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,
#89
Całkiem to ładne
A te klekoty ile cie kosztowały ?
Nie widział byś w nim bardziej grupy 952 ?
Wiem że jest dość droga i żal używać no ale ...
Chyba że ci chodzi o kontrast kolorystyczny ciemny do srebrnego coś jak w moim RB
Korba ładnie się prezentuje ale jaki to octalink ?
XTR czy XT ?
Jeśli XTR to nie cieszył bym się zbytnio bo to mniej udany patent niż ten z XT.
Jakiegoś SID'a wpakuj do tego roweru i będzie na prawdę wspaniale.
Jak byś jeszcze dorwał coś żółtego i żółto-fioletowego SID'a 98 z najwyższego modelul Treka OCLV w kolorach żółty-filoetowy ... POEZJA.
Aczkolwiek to chyba jest absolutnie nie do wykonania aby go dostać
A te klekoty ile cie kosztowały ?
Nie widział byś w nim bardziej grupy 952 ?
Wiem że jest dość droga i żal używać no ale ...
Chyba że ci chodzi o kontrast kolorystyczny ciemny do srebrnego coś jak w moim RB
Korba ładnie się prezentuje ale jaki to octalink ?
XTR czy XT ?
Jeśli XTR to nie cieszył bym się zbytnio bo to mniej udany patent niż ten z XT.
Jakiegoś SID'a wpakuj do tego roweru i będzie na prawdę wspaniale.
Jak byś jeszcze dorwał coś żółtego i żółto-fioletowego SID'a 98 z najwyższego modelul Treka OCLV w kolorach żółty-filoetowy ... POEZJA.
Aczkolwiek to chyba jest absolutnie nie do wykonania aby go dostać
#90
Nie rozumiem stwierdzenia szkoda używać bo xtr....
A sid tutaj... IMO poprostu nie. Jak juz to Judy SL koniecznie żółte
A sid tutaj... IMO poprostu nie. Jak juz to Judy SL koniecznie żółte
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996