Wnet wrzucę fotki ramy (bo tyle teraz z niego zostało). Pod brudem nie dostrzegłem rarytasów jakie się tam
kryły :D Praktycznie nowe górskie, aluminiowe Biopace, piasty Maillard, fajne stare klamki Shimano. Wystarczyło zmienić łancuch, podregulować Deorke XT na tyle i wszystko śmigało. Zrobiłem jakieś 200 km , pozycja (z racji ramy) zaczęła draznić. Szerokiej kierownicy się pozbyłem, wrzuciłem troszke węższą o mniejszym wzniosie (stara, od Kellysa :D ). Kombinowałem nawet z odwracaniem jarzemka ale nadal czułem dyskomfort zwiazany z wyprostowaną, dziwną pozycją.
Pare dni temu kupiłem Wheelera. Za 100 zł. I tu mam pierwszą prośbę , proszę o identyfikację modelu. Tak oto, dobierając komponenty stworzyłem takie cuś:
![Obrazek](http://img717.imageshack.us/img717/4900/dsc0020vk.th.jpg)
![Obrazek](http://img84.imageshack.us/img84/5408/dsc0014ul.th.jpg)
Ta piasta uległa dziwnemu zgieciu. Źle odkręcałem wolnobieg? Jej miejsce zajął najtańszy JoyTech.
![Obrazek](http://img703.imageshack.us/img703/5750/dsc0023ybp.th.jpg)
![Obrazek](http://img43.imageshack.us/img43/3185/dsc0015lm.th.jpg)
![Obrazek](http://img571.imageshack.us/img571/3130/dsc0016wh.th.jpg)
![Obrazek](http://img171.imageshack.us/img171/4434/dsc0007xg.th.jpg)
![Obrazek](http://img853.imageshack.us/img853/5443/dsc0010wkz.th.jpg)
Wywaliłem klamkomanetki STI ST-M050 bo jedna coś szwankowała a chciałem też zyskać na masie.
Jak widać ukierunkowałem się nieco na szosę. W planach mam dokupienie przedniej Kendy 1.50 , wymiane mostka i kierownicy.
Tu rodzą się kolejne pytania. Co wybrać, typowo szosowy mostek skierowany w dół i baranek czy może wspornik jedynie wydłużający pozycję i prosta kiera? A może jakiś miks tych ustawień? Proszę o poradę.
Fotki będe dodawał wraz z postępem prac.
Pozdrawiam !