#32
Nie, pancerze mają prawidłową długość i kąty wejścia do końcówek czy regulatorów.

Dzisiaj była zmiana przerzutki przód i korby.
Siadła XT z tej samej stajni co tył.
Korba na kwadrat Specialized, na 4 śruby, blaty będą podmienione bo na szybko zakręciłem.
Pakiet Shimano XT 110 mm, jak znajdę 107 to będzie lepsza linia łańcucha,

Dobrze by było zdobyć korbe Xt do kompletu . . . ale może kiedyś się znajdzie.

Doszła zmiana kasety na 11-32 i przeróbka tejże kasety na wersje z pająkiem w celu zrzucenia wagi tylnego koła, mam parę takich pająków samych więc . . . stykło idealnie.

Mostek zostanie srebrny, bo ma lepszy kąt i długość niż czarny, najwyżej sztyce zmienię na srebrną albo zamówię mostek na koniec czarny z Pro.

.... już niedługo będzie wersja końcowa bo następny rower czeka na montaż . . . i będzie to fulik do XC.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
www.velotech.pl

#33
Porób zaprawki bo te sznyty na ramie aż biją po oczach :!: :shock:
Nawet jeśli ten rower to tyran nic nie stoi na przeszkodzie żeby rama tej klasy jakoś wyglądała.

#35
Zmiany .. . . w sumie mogłem od razu pokazać rower w końcowej wersji , ale nie było by tyle nabijania postów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sztyca przyszła srebrna tak jak powinna być, siodełko kultowa Vetta, a wczoraj wieczorem dałem chwyty, niestety miałem tylko niebieskie, ale liczę na to iż zabrudzą się szybko :-D .
Zamontowałem stary licznik jeszcze, mam 600, ale bez baterii, jak znajde to zmienię.

Będzie prawdopodobnie jeszcze jedna zmianka, ale muszę się sam przekonać do niej.

Obrazek
Obrazek
www.velotech.pl

#36
Odgrzewam temat.
Po paru jazdach po dołach i pagórkach okazuje się że widełki, które mają 41,5 cm długości nie dają pewnej jazdy, są po prostu za długie, rower jest na płaskich i podjazdach nadsterowny.

Szukam oryginalnych widełek, pewnie nie znajdę, z moich odczuć jest o ok 1 cm za długi aby skrętność była prawidłowa.

Znalazłem taki co ma 40 cm i po zmiance jazda jest na razie ok, ale widełki średnio pasują bo to Cannondale Peperoni . . . tyle że srebrne.

Ciekaw jestem jaką dł miały oryginalne widełki . . .
www.velotech.pl

#44
skolioza pisze:jedno "ale" - Marin Piotra to rocznik 96, nie można odnosić go do katalogu '93 czy '92 i orzekać na tej podstawie niepodważalną niepodważalność i 100% wyznacznik ;-)
Pewnie, zgoda. Dlatego slowko "prawdopodobnie". Bralem tez pod uwage co ty napisales o 39,5. Ja bym zamontowal wszystko od 39 do 40 i juz.

#45
Jasne . . . .

Mam widelec niby identyczny jak z katalog, białe naklejki, ale on ma 41,5 cm z ramy 17,5 czyli takiej samej, ale pewnie rocznik się nie zgadza, bo ta długość niestety nie pasi.
Rower wyszedł bardzo lekki, coś się nie mogę z nim dogadać . . . na 100%

Pamietam jak miałem Pine Moutain pomarańczowy to gonił jak głupi, a ten coś mnie męczy . .
www.velotech.pl

#46
upgrade

Wywalam w końcu chwyty, nie dość że się ruszają to są za grube nie idzie dobrze trzymać kierownicy, na korzeniach potrafiło wyrwać rękę z chwytu.
Owijka jest najlepsza i wazy tyle co ptak narobi na parapet :-)

Zmiana sztycy i jazda stała się wydajniejsza.
Jak pamiętam sprzed lat też w ramach Marina Team stosowałem sztyce z offsetem "0" bo ramy ich wertykalnie są długie, a ja lubię krótsze, zwinniejsze.

wszelkie zmiany służą od poprawienia jazdy jest ok.

Obrazek

Obrazek

czary mary i napis znikł
Obrazek
www.velotech.pl

#47
Ja swojego też zmodernizowałem ... założyłem super NIE RETRO mostek Thomson X-4 o długości 70 kalibrów w kolorze czarnym :mrgreen:
Dodatkowo mostek "pięknie pasuje" ;-) bo wyjęty wprost z enduro :->
Kolor jedyny słuszny - czarny 8-)