#1802
Przeglądałem ostatnio stare zdjęcia, dokładnie sprzed 10 lat, z sakwiarskiego wypadu do Rumunii
Dziki to był wtedy kraj, owiany legendami i stereotypami - przynajmniej za taki uchodził, zwłaszcza że nie był wówczas jeszcze w Unii Ale ja nie o tym
Popatrzyłem na rower - korby STXa, czarny LX z tyłu, klamkomanetki 737 stuningowane pod Vki.... Nienazwane po imieniu, ale retro niemal pełną gębą :-)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
Załączniki
131 SERPENTYNY TRANSFOGARASKIE.JPG

#1807
Tak, ja i tarczówka - aby wyrobić sobie na jakiś temat zdanie trzeba tego spróbować
Na tarczy z przodu jeździłem dość długo - ścigałem się, jeździłem po górach, z sakwami I dlatego właśnie wróciłem do Vek czy canti

Co zaś do samych tarczówek - akurat hydrauliki, poza ew problemami w wypadku awarii, mają tę przewagę nad mechanikami, że klocki same się wysuwają w miarę zużycia W mechaniku możesz obudzić się bez hamulca w połowie zjazdu
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#1809
Ja nie wiem, ale w sumie działam wstecznie. Zaczynałem tutaj przygodę od V-breaków, a teraz codziennie jeżdżę na canti i też jest fajnie :-)
Zlotowy fotoreporter.

Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I

#1810
Piotr pisze:w przypadku wypraw w góry , długie zjazdy , tarczówki na linke są lepsze niż na płyn, który nagrzewa sie w trakcie hamowania

Taka była moda dawniej
Teraz hamulce się tak nie grzeją, trzeba też umieć hamować, jak ktoś mi zagotuje najnowsze shimano od slx w górę, to podziwiam, albo trzeba takiemu krzyknąć "puść te heble", wydaje mi się że jak ktoś zagotuje dzisiejsze shimano to tak samo stopi klocki w vałkach/kantach, albo zagrzeje klocki w mechanikach do czerwoności.

Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#1811
Wojtas pisze:Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
też miałem bb7
z mechaników regulacja faktycznie jest najfajniejsza (i w ogóle to najfajniejszy zacisk jaki miałem z mechaników), co nie zmienia faktu, że aby jej dokonać musisz się najpierw zatrzymać....
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#1812
skolioza pisze:
Wojtas pisze:Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
też miałem bb7
z mechaników regulacja faktycznie jest najfajniejsza (i w ogóle to najfajniejszy zacisk jaki miałem z mechaników), co nie zmienia faktu, że aby jej dokonać musisz się najpierw zatrzymać....
Ale czuć że kończy się klocek, więc nagle nie zostaniemy bez hamulca, wimy o tym wcześniej, i tak wystarczy się zatrzymać.
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#1813
jest to troche upierdliwe , ale znowóż nie hamuje sie ciągle na klamce .... ale hydraulika szybciej sie nagrzewa ...a co do palenia tarcz to nie problem wystarczy za szybko jechać ..... :lol: w początakch tarczówek jak testowałem od poczatku po to niektóre klocki łądnie paliły tarcze , nie trzeba było nawet długiego zjazdu .
Tak samo wystarczyło dać za małe tarcze do wagi albo zastosowania i tez dupa blada
www.velotech.pl

#1814
Wojtas pisze:Ale czuć że kończy się klocek
nie zawsze niestety Miałem sytuacje (w tym na podjeździe :mrgreen: ) kiedy nanoszony a tarczę piach, błoto chlapiące z opony wystarczyło, aby zjechać klocki, nawet bez używania hamulca (niestety odległość od tarczy do klocka jest znacznie mniejsza niż szczęki od obręczy..) :lol: I wtedy jak potrzebujesz wciskasz w pustkę...
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#1815
dzisiaj pierwszy raz w tym sezonie 15/16 naprawde zmarzlem :-|
czlowiek jeszcze nie przyzwyczajony do mrozow ,a dzisiaj przywalilo -7

Obrazek


spotkanie 3 stopnia ;-)

Obrazek
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
cron