GT LTS-2 1997

#1
Witam po dłuższym czasie jak obiecałem wstawiam zdjęcia mojej nowej maszyny .Obecnie jest na 95% fabrycznej specyfikacji (nowe siodło, opony).|Cechy z jazdy: najbardziej zadowolony jestem z zawieszenia bardzo chodzi płynnie jak na tamte lata ; ) tył wybiera małe nierówności lecz przydała by się miększa sprężyna, co do napędu chodzi o wiele lepiej niż te nowe modele na których jeździłem nie wiem lecz to jest moja obiekcja. Geo ramy też w sumie jest w porządku jak na mój wzrost 178 (chodzi głownie o ból pleców które nie występują po dłuższej jeździe) Ogólnie jestem zadowolony z tego sprzętu jak na razie nie mam żadnych wad w nim ;-)
[center]Dla wtajemniczonych poniżej fabryczna specyfikacja całego roweru [/center]
[center]http://www.bikepedia.com/quickbike/Bike ... odel=LTS-2[/center]

[center]
Obrazek
[/center]
[center]
Obrazek
[/center]
Ostatnio zmieniony 2016-01-14, 22:40 przez Lukanio, łącznie zmieniany 1 raz.

#5
mekp pisze:Ładny ale opony z decathlonu... ;-)
Tak wybrałem je jak na razie ponieważ nie będzie mi ich szkoda a w fabrycznych WTB tylna mi się rozeszła na plocie i mam zamiar ogarnąć nowe WTB lecz mam teraz inne wydatki...

#7
skolioza pisze:A koroneczki zdrowe z przodu? Bo chyba nie latwo dostac...
Poza tym klasyka i to w dodatku trudno zajezdzalna, wiec in plus
Z zawiechy tylnej powinienes byc zadowolony, jeden z kulturalniejszych epokowych fulli nie tylko do zjazdu
Kaseta jest w porządku jak i przednie blaty, łańcuch o dziwo nie jest wyciągnięty sam się dziwiłem w jakim jest stanie sam napęd.Tak myślę że na nowy rok z ciekawości zajrzę do przedniego widelca :-)

#8
miałem i wspominam czule ...... to najlepeiej chodzące zawieszenie z tamtych lat jesli chodzi o ...xc czy takie lekkie all mountain.
Ciekawostka .
Do tej ramy można było kupic upgrade - kit do zawieszenia , zamiast tulejek teflonowych łaodowało sie łożyska , fakt powdwyższało to wage troche ale pracowłao płynniej .
Mozesz poszukac tego jeszcze gdzieś

a toi proponuje od razu kupic http://www.ebay.com/itm/GT-LTS-Bushing- ... 1074645700
póki jest
www.velotech.pl

#12
Jak na razie nie widzę zamiaru tuningowania ramy ponieważ hula przyzwoicie lecz pewnie w zimę zacznę coś z tym robić to dam tutaj znać w razie czego z chęcią przyjmę pomoc od was ;-)

#16
A no faktycznie byłem tak na niego zapatrzony ze nie zwróciłem na to uwagę :oops: :lol:
Na pewno nie jest to mój pierwszy i ostatni sprzęt w przyszłości mam zamiar złożyć zjazdówkę z tamtych ładnych lat tylko się jeszcze zastanawiam and baza;-)

#18
Najs!

Mam STS DH, lezy sobie rama i sie kurzy. Byc może kiedyś w przyszłości się z nią rozstanę, jeśli komuś bedzie na niej mocno zależeć.

Ja bym zmienił wideł bo ten Indyk raczej słaby... Jako że purystą nie jestem więc fundnąłbym sobie Bombera.
cron