Witam po dłuższym czasie jak obiecałem wstawiam zdjęcia mojej nowej maszyny .Obecnie jest na 95% fabrycznej specyfikacji (nowe siodło, opony).|Cechy z jazdy: najbardziej zadowolony jestem z zawieszenia bardzo chodzi płynnie jak na tamte lata ; ) tył wybiera małe nierówności lecz przydała by się miększa sprężyna, co do napędu chodzi o wiele lepiej niż te nowe modele na których jeździłem nie wiem lecz to jest moja obiekcja. Geo ramy też w sumie jest w porządku jak na mój wzrost 178 (chodzi głownie o ból pleców które nie występują po dłuższej jeździe) Ogólnie jestem zadowolony z tego sprzętu jak na razie nie mam żadnych wad w nim
[center]Dla wtajemniczonych poniżej fabryczna specyfikacja całego roweru [/center]
[center]http://www.bikepedia.com/quickbike/Bike ... odel=LTS-2[/center]
[center] [/center]
[center][/center]
#5
Tak wybrałem je jak na razie ponieważ nie będzie mi ich szkoda a w fabrycznych WTB tylna mi się rozeszła na plocie i mam zamiar ogarnąć nowe WTB lecz mam teraz inne wydatki...mekp pisze:Ładny ale opony z decathlonu...
#6
A koroneczki zdrowe z przodu? Bo chyba nie latwo dostac...
Poza tym klasyka i to w dodatku trudno zajezdzalna, wiec in plus
Z zawiechy tylnej powinienes byc zadowolony, jeden z kulturalniejszych epokowych fulli nie tylko do zjazdu
Poza tym klasyka i to w dodatku trudno zajezdzalna, wiec in plus
Z zawiechy tylnej powinienes byc zadowolony, jeden z kulturalniejszych epokowych fulli nie tylko do zjazdu
#7
Kaseta jest w porządku jak i przednie blaty, łańcuch o dziwo nie jest wyciągnięty sam się dziwiłem w jakim jest stanie sam napęd.Tak myślę że na nowy rok z ciekawości zajrzę do przedniego widelcaskolioza pisze:A koroneczki zdrowe z przodu? Bo chyba nie latwo dostac...
Poza tym klasyka i to w dodatku trudno zajezdzalna, wiec in plus
Z zawiechy tylnej powinienes byc zadowolony, jeden z kulturalniejszych epokowych fulli nie tylko do zjazdu
#8
miałem i wspominam czule ...... to najlepeiej chodzące zawieszenie z tamtych lat jesli chodzi o ...xc czy takie lekkie all mountain.
Ciekawostka .
Do tej ramy można było kupic upgrade - kit do zawieszenia , zamiast tulejek teflonowych łaodowało sie łożyska , fakt powdwyższało to wage troche ale pracowłao płynniej .
Mozesz poszukac tego jeszcze gdzieś
a toi proponuje od razu kupic http://www.ebay.com/itm/GT-LTS-Bushing- ... 1074645700
póki jest
Ciekawostka .
Do tej ramy można było kupic upgrade - kit do zawieszenia , zamiast tulejek teflonowych łaodowało sie łożyska , fakt powdwyższało to wage troche ale pracowłao płynniej .
Mozesz poszukac tego jeszcze gdzieś
a toi proponuje od razu kupic http://www.ebay.com/itm/GT-LTS-Bushing- ... 1074645700
póki jest
#10
Specyfikacji fabrycznej nie chce zmieniać ogólnie mam zamiar do końca wszystkie ogarnąć do niego części które zostały
#11
http://www.ebay.com/itm/GT-Bike-LTS-Dro ... 1074645700
to chyba jest zestaw do zawiasów z tyłu
poóżcie koledze w zakupach bo ja nie kupuje na ebayu
trzeba policzyc oski i zamówic co trzeba , albo zapytac sprzedajacego i da ci to co potrzeba
to chyba jest zestaw do zawiasów z tyłu
poóżcie koledze w zakupach bo ja nie kupuje na ebayu
trzeba policzyc oski i zamówic co trzeba , albo zapytac sprzedajacego i da ci to co potrzeba
#12
Jak na razie nie widzę zamiaru tuningowania ramy ponieważ hula przyzwoicie lecz pewnie w zimę zacznę coś z tym robić to dam tutaj znać w razie czego z chęcią przyjmę pomoc od was
#15
Dziwne że żaden z was się nie dowalił do tego że śruby od koronek przykręcone na odwrót
A co do samego roweru - łaaaadny jest bo inny
A co do samego roweru - łaaaadny jest bo inny
#16
A no faktycznie byłem tak na niego zapatrzony ze nie zwróciłem na to uwagę
Na pewno nie jest to mój pierwszy i ostatni sprzęt w przyszłości mam zamiar złożyć zjazdówkę z tamtych ładnych lat tylko się jeszcze zastanawiam and baza;-)
Na pewno nie jest to mój pierwszy i ostatni sprzęt w przyszłości mam zamiar złożyć zjazdówkę z tamtych ładnych lat tylko się jeszcze zastanawiam and baza;-)
#18
Najs!
Mam STS DH, lezy sobie rama i sie kurzy. Byc może kiedyś w przyszłości się z nią rozstanę, jeśli komuś bedzie na niej mocno zależeć.
Ja bym zmienił wideł bo ten Indyk raczej słaby... Jako że purystą nie jestem więc fundnąłbym sobie Bombera.
Mam STS DH, lezy sobie rama i sie kurzy. Byc może kiedyś w przyszłości się z nią rozstanę, jeśli komuś bedzie na niej mocno zależeć.
Ja bym zmienił wideł bo ten Indyk raczej słaby... Jako że purystą nie jestem więc fundnąłbym sobie Bombera.