Re: Motoryzacja

#271
Coś temat zdycha :/
To może odświeżę, rodzinka się powiększa, więc żona będzie jeździć allroadem 2.7bit - tak zadecydowałem :) ale zerknijcie na piękno jej dotychczasowego bolidu. Zostawiamy ją, niech trwa..

Obrazek


acha, wyjątkowość tego modelu to to, że to wersja US (ale na europe :) ), czyli jak zwał tak zwał - 3.0V6 200KM. Pięnie bzyczy, taka cicha, ale słyszalna pszczółka V6 mmmm. Rok 1999, czyli w granicach najlepszych lat motoryzacji, jak i rowerów :)
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.

Re: Motoryzacja

#273
No ale to auto żony, u niej tylko automat jest brany pod uwagę :)
Gdyby to ode mnie zależało, już dawno manual by tam siedział, przeróbka już łatwa, nie ma problemu.
Allroada też kupiłem z automatem, szpagaty teraz robię ze wzmacnianiem skrzyni. Bo po to chciałem 2.7 bit żeby go porobić.
Gdyby tam siedział manual - a jak się wq.. bo nie wykluczam tego, to pod 500KM go zrobię.
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.

Re: Motoryzacja

#274
.. no i w sumie w tego zasrańca (automat - Honda) 4tys włożyłem i dalej nie działa jak trzeba :/
Są: Cannon Raven V2000; Trek 9900 OCLV; Trek 990; Spec Stumpjumper M2, Cannondale F400 (killer); Klein Pulse; Focus Black Rider; Cannon MOTO CARBON :); SBIKE; Cannon Super V1000.. i parę jeszcze gratów.