Death retro

#1
tak, tak , niestety , pomimo tego iż lubię napędy 7, 8 biegowe to od wczoraj decyzja , przejście na min 9 rzędówke mixowana z 8 do starej ramy ....masakra

nie da sie , mam dosć szukania blatów do korb , czy całych korb , czy nawet kupowania całego roweru dla jednego komponentu .

Po ostatnich wojażach w górach , wszystko mi padło ....
O ile jeszcze łańcuch i kasete kupi sie spokojnie to korb niestety nie , czy samych blatów .

Większa dostępność 9 rzędowych korb spowodowało zmiany w moim rowerze do tyrania .

Kastle dostał korby 9 rzędowe H II , fakt że 44 z nie są mi potrzebne , może jakąś osłone tam przykręcic sie da i zamienic 32 na ...36- 38 zęby co przy kasecie 11- 32 powinno spokojnie wystarczyć do jazdy po górach .

Kupowanie na aukcjach używek to loteria czy przyjmie nowy łańcuch.... wczoraj przesiedziałem pare godzin na doborze kaset i wszystkie mam zajechane , tak samo przerzutki przód, powycierane wodziki już kiepsko zmieniają biegi , trzeba nowe dać .

z drugiej strony w systemie H II denerwuje mnie zbyt duże oddalenie korb od ramy i szerszy rozstaw pedałów , czy nie rozwale sobie stawów na ciężkich podjazdach ??? bo przy starych korbach na kwadrat rozstaw jest węższy i dla mnie korzystniejszy ....

Tak samo zauważyłem zbyt duzy przekos łańcucha już w połowie kasety , na starych korbach duży blat smigała po całości , tu już w połowie szura ...

chyba ze może ktoś ma korby bez blatów np Truvativa na 4 śrubyz pod wąskie pakiet na kwadrat i nie ma co z nim zrobić ...... no ale .

Pisze głównie o rowerze do codziennej jazdy , aby zachować jego prostote i wygląd retro z walorami codziennego katowania
www.velotech.pl

#3
lekkie ? bo wiesz ma tez shimano jakieś ale są ciezkie france i całosć to waży tone .

i jaki pakiet tam podchodzi , a moze pamiętasz jak daleko odstawały od ramy ? zalezy mi na tym aby przy prawidłowej pracy przerzutki przód odstawały jak najmniej , aby też przekosy łańcucha były prawidłowe .
jaka dł =ugosć korb bo ja raczej w 175 gonie .
no i ew ile
www.velotech.pl

#4
Długość 175. Masę realną mogę sprawdzić wieczorem - ale to model Race więc powinno być więcej niż bardzo dobrze. Mogę tez sprawdzić ile to odstaje od ramy przy suporcie 68mm i długości osi 113. Ale to dopiero dziś wieczorem.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#6
Masa korby - 697 gram ze stalową małą zębatką. Zmiana stalowej na alu dodatkowo zbije masę.
Odstaje od ramy (Wheeler Titanum E1 1994) na około 1cm - ale tutaj dużo zależy od konkretnej ramy.
Rzeczywiste zdjęcie poniżej:
Obrazek
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron