Geax + mleczko

#1
zalewal ktos mleczkiem opony geax (wersje zwijana nie TNT) ????
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#2
Powinno zadziałać byleby opona wskoczyła na felgę. Mleko załata ewentualne nieszczelności. Zwykle używam tradycyjnych opon (nie żadnych tubelesów, tubeless ready czy TNT) i wcześniej czy później uda się uszczelnić.
Nawet montowałem zwykłe opony na zwykłe obręcze (nieprzystosowane do tubeless) - jakieś alexrimsy + zwykłe opony schwalbe i działało z mlekiem. Chyba nawet Mistrzostwa Polski tak jechałem kiedyś.... Bezawaryjnie....
https://www.facebook.com/evobikesycow

#3
Adamello pisze:nie żadnych tubelesów, tubeless ready czy TNT
;-) wlasnie dla zaoszczedzenia tych gramow kombinuje czy to zadziala jak nalezy

myslalem o Schwalbe..... ich waga jest bezkonkurencyjna ale z drugiej strony myslec caly czas o kapciu :-? szkoda wlozonej roboty
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#5
cycata krasula ???? moze warto wyprobowac :idea: :idea:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#8
W moim marinie mam obecnie dwa koła uszczelnione tym mleczkiem, właśnie Geaxy model AKA w wersji TNT. Przednie ma >200 dziur, tył 30 (takie testy ;). Założone na normalne obręcze, przez pierwsze 2 tyg było elegancko potem zaczęło schodzić powietrze, ale okazało się, że to wina opasek.

#10
Obręcze to maviki x222 z opaskami od Krasuli ;) założone to było w ramach eksperymentu i jednak opaska okazała się za szeroka do obręczy. Niedługo będziemy próbować z jakimiś "fyrmowymi" ;)

@qsik: tak Boguś.

#12
już tacy byli co kombinowali i sp.... sie to szybko i elegancko .

Jeśli mleczko to tylko No Tubes. jeśli opony ...to tylko raczej z rantem gumowanym systemu TLR i inne skróty.

Był taki cwniak co robił "mleczko " narżnął kasy i ........wodzianka pozostała, kasa poszła ...

Gumowany rant opony nie tylko ma za zadanie uszczelniać , także trzymać sie i nie przesuwać , a na dodatek ma inny kształ aby też trudniej "wyskakiwać " z felgi przy przeciążeniach na niskim ciśnieniu.

przestrzegam ... bo można se ryja nieżle pocharatać jak na zakręcie opona zejdzie w ułamek sekundy.
Co do obręczy zwykłych to od lat z powodzeniem sprzedawałem system opasek uszczelniajacych Rubeny, system działał bardzo dobrze , oczywiście zakładając stosowanie opon TLR a nie badziewiaków szmacianych .
Np Schwalbe już od dłuższego czasu stosuje opony zwijane tylko jako TLR , te tańsze i droższe aby ludzie nie kombinowali ze szmaciakami.

aha ... i nie mówcie że sie nie znam w temacie , bo jako jeden z pierwszych montowałem systemy TLR i No tubesy w Krakowie a o eleganckich szlifach na zakrętach na psedo systemach z dupy wziętych było sporo .

E: SŁOWNICTWO!!! Skolioza
Ostatnio zmieniony 2014-04-01, 07:08 przez Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
www.velotech.pl