#61
ANDRIUBIKER pisze:co nie zmienia faktu, ze malo mnie interesuje zdanie kogo kolwiek w kwestii aparatow , szczegolnie tak napisane jak "kolega" wyzej napisal.... ktos chce niech rower ocenia lub nie , bo wlasciwie i tak zrobie jak zawsze po swojemu, niektore sugestie przyjmuje i z nich korzystam, a teksty zebym nie wydawal "calej" kasy na rowery tylko kupil sobie aparat, to takie gownirskie zagrywki z piaskownicy.... nuikt nikogo nie zmusza do ogladania tak kiepskich zdjec z tak kiepskiej komorki i robionych tak kiepskiemu rowerowi, przeciez zawsze mozna wybrac inny temat do czytania, to tzw wolnosc w naszym pieknym kraju :)
ja też pozdrawiam :shock: :mrgreen: milego dnia i zrób po swojemu .....i to kólko do przerzutki tył ...... po co ,na co ? zupelnie niepotrzebne , optycznie nawet ..
www.velotech.pl

#62
Piotr pisze:.i to kólko do przerzutki tył ...... po co ,na co ? zupelnie niepotrzebne
to jest obciaznik tylnego kola, dzieki czemu tylne kolo lepiej jest dociskane do podloza i poprawia sie skutecznosc tylenego hamulca.... :0 , po bardziej szczegolowe informacje na temat tego wynalazku odsylam do AVID-a , mysle ze odpisza Ci i dokladnie wyjasnia jaki jest cel stosowania i jaka jest dokladna zasada dzialanie tego koleczka ;)

#63
prosze wrazliwcow fotograficznych aby nie ogladali w trosce o ich odczucia estetyczne , bo znowu zdejcia robilem pralka frania ;), kilka zdjec z dzisiejszej przejazdzki, i odczucia takie ze z tym widlem (63mm skoku) zostaje jak jest czyli riser, z prosta kiera bylaby masakra, jakos to wszystko bardzo nisko, a sam widelec heh, toz to faktycznie retro :) taki wyrownywacz nierownosci, ciezko to nazwac amortyzatorem przyrownujac do manitou , nawet z tamtych lat, miedzy x-vertem , blackiem czy r7 roznice w dzialaniu sa niewielkie mimo uplywu lat, wszystkie naprawde skutecznie dzialaja, a rs to juz porzednia mocno epoka, ale w porownaniu ze sztywniakiem i tak ok, a do jazdy glownie po twardym, a tak przewiduje to moze i nawet taka prace lepsza
Ostatnio zmieniony 2013-10-23, 16:18 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#64
ANDRIUBIKER pisze:a rs to juz porzednia mocno epoka
czyli super !!!!
a te fotki to okolice Lodzi czy obecne miejcse zamieszkania :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#68
nie, dociaza przednie kolo, tylne dociaza koleczko przy rd :), ehhhh szkoda słów :) , zalaczone foto wyjasnia dlaczego na schwinnie prosta kiera mi calkiem pasuje, a w corratecu jest nie do przyjecia, schwinn ma widel 100mm skoku , most 130mm, 0 stopni, opony 1.95 (tioga psycho wysokie sa i wielkie ogolnie), w corratecu jest most 130mm, 5 stopni, opony 2.10 tyl/2.25 przód, kiera riser, widel 63mm skoku, a siodelka i kierownice w tych konfiguracjach sa na tej samej wysokosci :) , gdy daje sie do bow-a prosta kiere to nosem ryje po oponie ;), stad taka musi zostac kierownica mimo ze wyglada jak mieszczuch po bulki i do tego odbiera mu predkosc ;) :), geometrie tych rowerow sa diametralnie inne, a wiadomo ze pozycja na obu rowerach musi byc podobna dla tego samego bikera...
Ostatnio zmieniony 2013-10-23, 16:18 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#69
ANDRIUBIKER pisze:nie, dociaza przednie kolo, tylne dociaza koleczko przy rd :)

A, nie wiedziałem. :shock: Pokaże te zdjęcia chłopakom z Rowerowej Gdyni. Zabłysnę wiedzą. Dzięki Andriu !! ;-)

#70
skoro z taka wiedza zablyszczysz, to jaka wiedze musi miec ta rowerowa gdynia he he,choc pewnie tam sa specjalisci ale od rowerow wodnych ;) ...daj juz spokoj z tymi durnymi tekstami :)

#74
skolioza nie strach pytac, tylko na glupie pytania nie ma madrych odpowiedzi, niektorzy twierdza ze nie ma glupich pytan a tylko glupie odpowiedzi, ale to tylko ci co nigdy w zyciu madrego pytania nie zadali ;) .... generalnie chodzi o ta tarcze, jakby sobie ktos zadal troche trudu i przeczytal caly watek to by wiedzial ze kola sa narazie pozyczone od hawka splattera, a jaki sens ma ciagle odkrecanie i zakrecanie tarczy hamulcowej skoro ona nie przeszkadza, ale glupiomadrych nie brakuje jak widac :)

#76
jak tam sobie przyjmujesz to Twoj problem, ale glupawe pytania Ty zadajesz, wiec reszte sobie dopowiedz ....i nie rob smietnika w tym watku, zaloz sobie wlasny, zatytułuj go smietnik i pisz co Ci sie tam podoba i rob sobie tam kibel, z gory dziekuje

#77
Skąd w tobie tyle chamstwa i złości. Wyobraź sobie że wykonuje zawód całkowicie nie związany z techniką i z tego forum czerpie (usiłuję czerpać) wiadomości i inspiracje do rozwijania swego hobby jakim jest jazda na rowerze oraz samodzielne naprawy i modyfikacje roweru (spora frajda). Tak więc jeżeli zadaję pytanie to jeżeli potrafisz to odpowiedz i wyjaśnij i nie próbuj być złośliwy i jak to nazwałeś głupio mądry.
Tak nawiasem to chyba masz problem z niską samooceną dlatego też wszędzie widzisz atak na siebie. To błąd. Spróbuj zobaczyć w pytaniach czy też sugestiach skierowanych do siebie życzliwość i koleżeństwo ze strony pozostałych userów. Przydługo ale twe pełne inwektyw posty wymagają odpowiedzi albo też ignorancji, próbuję na razie odpowiadać........

#78
mnie pouczac nie musisz, a zycze Ci takiej samo jak i cudzo oceny jaka mam ja :) , chyba nie chcesz mi i wszystkim wmowic ze to pytanie o tarcze hamulcowa, bylo z niewiedzy heh, nie rozsmieszaj mnie nawet, nie masz nic cennego do napisania, ani zadnej godnej uwagi sugestii, to sie poprostu powstrzymaj, i tylko albo az o to Cie prosze....

#79
a dzis kola odebrane od centrowania, i udalo sie nabyc takie oto fajowe opaski na szerokie obrecze mavica :)
Ostatnio zmieniony 2013-10-24, 21:05 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#80
No to teraz nic tylko jakieś przeźroczyste opony trzeba nabyć :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#81
no i jeszcze przezroczyste detki ;) tak czy owak innych szerokich opasek nie bylo, a te nie dosc ze super fajne , kore to jeszcze dosc tanie byly , cale 5pln za sztuke NOS

#82
Ja to nawet nie miałem pojęcia, że KORE opaski też robią czy robili :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#83
dzis miala byc ulewa i tragiczna pogoda , ale na mazowszu piknie ze nie dalo sie usiedziec w chacie, wiec 3 godzinki krecenia po mazowieckich "górach " aby przetestowac ostateczna konfiguracje bowa, zmiany jakie nastapily od pierwowzoru, to stery tange kartridze, sztyca ritchey pro lite w kolorze titan, opony byly testowane irc fiesterra, ale niestety na sfalcie cudnie, cicho, lekko etc, ale juz po piasku i szutrach , wiecej prowadzenia jak jazdy, wiec wyladowaly w corratecu opony continental nos i te sa naprawde swietne, poza tym wczoraj zrobilem kapitalny remont tlumika w judy, i ku mojemu zaskoczeniu judyta wreszcie odzyla i mimo swoich 63mm skoku dzielnie wreszcie pracuje ( byla w tlumiku jakas maz olejopodobna, i jeden simering do wymiany) , do konca koncow brakuje jescze mostka ritchey w kolorze sztycy, ktory to juz do mnie idze i w poniedzialek bedzie :) i jak sie gdzies kiedys uda kierownica do kompletu to bedzie lux,,,, a i oczywiscie do pelni szczescia w grupie xt jest takze i szark fin xt :)
Ostatnio zmieniony 2012-10-16, 12:52 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 2 razy.

#84
Tak sobie patrzę i chyba bardziej by tu Judy DH pasowała - i kolorem i skokiem. Może to kwestia jakości zdjęć, ale ta XC trochę mdło wygląda - a Corratec zawsze kolorami rzucał na kolana.
Mam taką jedną od biedy na wydaniu - akurat ma szarą podkowę, więc idealnie by Ci podeszła ;)
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#85
no tez mysle ze dh bylaby lepsza z tymi 80mm, daj foto widla, i cene , aby mnie nie zabila;) cos sie pomysli, a co do kolorow, no papugi u corrateca a i owszem ale tylko w wersjach team, gdzie cla rama byla w ciapki, w pozostalych modelach, to bylo tak ze mostek zawsze kolorze gornych rur ramy , a widel albo w kolorze dolnych rur, albo pol na pol... na zywo naprawde fajnie kolory pasuja tak jak teraz, ale czerwona dh tez nie zepsuje wygladu, ale zato 80mm posiada a to juz cos, choc chyba wolalbym z dh przelozyc szaszlyki i tlumiki do tej sl i miec w sl 80mm, i taka i taka opcja dobra

#86
bow wlasciwie skonczony, jedynie kwestia kolorystyczno-wizualna , opcje sa dwie albo widel srebrny z czerwona podkowa i srebrny mostek , albo widel czerwony i mostek tez czerwony, w opcji pierwszej kiera riser, w opcji nr 2 , kiera prosta plus rogi... ktora wersja waszym zdaniem lepsza?, oczywiscie widelce to judy sl w opcji 80mm skoku, kwestia zmiany tylko dolnych goleni pod wzgledem kolorystycznym , beda w nim tez magury hs22 race line D , i pedaly tiame alium, zastapia time carbon z zoltymi platformami, wiec troche zoltego dojdzie
Ostatnio zmieniony 2012-10-20, 15:32 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#88
hmmm, jest to jakas opcja do rozwazenia, ja sie sugerowalem najbardziej kolorystyka modelu racebow i stad taki dobor kolorow, ( racebow jest zolty z czarnymi gornymi rurami, ale osprzetowo podobnie).... ale moze faktycznie przeloze jeszcze most i zobacze jak to bedzie
Ostatnio zmieniony 2012-10-20, 15:41 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#89
corratec ukonczony, (jedynie kierownica ritchey force lite bedzie do kompletu do sztycy i mostka ) ..... temat do zamkniecia poprosze
cron