który mostek (opinia)

#1
jako ze ukonczony zostal projekt hawk splatter , mam dylemat ktory mostek do niego bedzie najodpowiedniejszy (kwestia wygladu itd), niezbyt moge sie zdecydowac, ciekawi mnie Wasza opinia..... do wyboru sa 4 mostki, look carbon/alu 90mm, ritchey wcs 110mm, zalozony juz race face deus xc 100mm i ringle od forumowicza ktory idzie poczta 100mm, wszystkie maja + - 6 stopni, sztyca to ritchey wcs, stery ritchey wcs, a kierownica to race face next sl carbon gieta
Ostatnio zmieniony 2013-10-24, 21:06 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 2 razy.

#3
he he, sam go dluuugo i namietnie szukalem, bo siodelko to selle italia pro link carbon by look wlasnie ;), na boku ma wytarte z obu stron literki L, ale poza tym jak nowy

#5
no wlasnie tez o tym myslalem, kwesti taka ze kiera i mostek race face fajnie pasuje jako kpl, ale cos mi ten kat nie podchodzi, ritchey do tej ramy bedzie zadlugi bo rama jest dluzsza niz np w pro team cc ale bylby skompletowany ze sztyca, , mostek ringle najwiecej wazy z tgych wszystkich , ale koszyk na bidon jest ringle, heh, bede chyba zakladal pokolei i dopiero patrzyl....

#7
zasadniczo niewielka roznica jesli o dlugosci chodzi, troche bardziej pochylony , troche mniej, w tym akurat przypadku bardziej o wyglad niz o praktyczna strone, tym sie wielkich km nie robi, raczej zalicza schody i inne glazy, wiec pewnie zadlugi niedobrze , czyli jakos ten wcs chyba niezbyt bedzie pasowal

#8
a tak na marginesie nie zauwazylem wczesniej , dopiero jak pancerze ukladalem, zobaczcie jak on ma puszczony pancerz linki do tylnej przerzutki;), jak sie zawias ugina to pancerzyk wsuwa i wysuwa sie z rurki tylnego widelca, nie zagina sie wcale, hawk zawsze mial fajne rozwiazania :)
...chyba znalazlem zloty srodek look na minusie...
Ostatnio zmieniony 2012-09-14, 18:29 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#9
ANDRIUBIKER pisze: hawk zawsze mial fajne rozwiazania :)
z pewnością ale jest jeden wyjątek. Trójkąt główny nie jest trójkątem - a co więcej zastępujący go kształt nie jest chyba najlepszy z punktu widzenia mechaniki. Właściwie to jaki jest jego sens - za wyjątkiem marketingowego?

To tylko tak na boku, w końcu jesteśmy w HP.

Żeby nie było, mimo tego nieoptymalnego posunięcie, ze strony Hawk'a, firma jak i rower są super.
Serdecznie gratuluję maszyny.

#10
sens tego garba jest taki ze skrocono znacznie dzieki temu rure podsiodlowa i wzmocniona jest cala konstrukcja w miejscu sploty rury podsiodlowej z tylnym trojkatem (splattera to nie dotyczy, tylko fat bone-ow HT) gorna rura jest zgieta tak ze tworzy od razy przedluzenie dla tylnych widelek, a rura podsiodlowa przechodzi w srodku rury gornej, ze nie wspomne o bardzo charakterystycznym wygladzie

#12
zdjecie nr 3
ta pajeczyna uroku nie dodaje
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#13
ale tez przez nia sie gorzej nie jezdzi ;), myslalem tez o zmianie dampera na super delux, ale ciezko trafic sprawny, jesli ktos ma w rozmiarze od oczka do oczka 160mm, to reflektuje, obecnie jest OEM -owy delux, jest calkiem przyzwoicie dzialajacy, jedynie jak dla mnie brak mozliwosci zewnetrznej regulacji tlumienia to troche srednio...

#15
A miales taki zestaw kiedys?? Dziala I to bdb, trigger rocket I xtr rapid rise , dziala swietnie , manetki xt wolalbym tylko ze wzgledow estetycznych

#20
Nie ma to jak wyedytować posta i robić z kogoś debila, nie? Żeby było jasne - w oryginale napisałeś manetki sram trigger X9 i o to mi chodziło...

#21
nie masz wiekszych problemow w zyciu? ....czy o co Ci wlasciwie chodzi, robisz smietnik w watku, posty nic nie wnoszace i w czym rzecz bo srednio kumam????

#22
splatter ukonczony...., kilka ostatecznych zmian ...manetki xt m750, tarcza przednia xtr,hamulec tylny magura hs22 race line D, hamulec przedni magura louise w malowaniu race line, damper magura odin plus... jak sie uda zdobyc to jeszcze tylko sztyce zmienie na race face next i ewentualnie manetkli na xtr m952... a moze jeszcze zacisk przedniego hamulca na xt m765
Ostatnio zmieniony 2012-09-14, 18:25 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.

#24
rama ma regulowany skok 100-150mm, w zaleznosci od tego jaki damper sie zastosuje, jest idealnie, zreszta widel tez jest IT trawel, wiec bezstopniowa regulacja skoku od 40-120mm, nie ma problemu,one fabrycznie byly montowane z widlami rs judy xl, lub rst hi5, a na zyczenie z kazdym dowolnym, te dwa wymienione mimo ze skok mniejszy od blacka to dlugosc calkowita wieksza, bo to 2 pulki, czyli geometria ramy jest przystosowana, co zreszta czuc bo w porownaniu ze sztywnym fat bonem, kat glowki ramy jest zwiekszony i inny kat jest rury podsiodlowej, dodatkowo rama jest dluzsza od sztywniaka...., a sztyce wlasnie kupilem race face next sl http://allegro.pl/sztyca-raceface-next- ... 56887.html , wiec jak dojdzie projekt zakonczony, mysle tez czy nie zmienic klamki na hs33, bo cos mi isie wydaje ze bedzie lepiej jeszcze pasowac do kompletu z louise... a sama jazda super, prawdziwy czterozawiasowiec bez wplywu napedy na zawieszenie i odwrotnie, a z damperem magury poezja :)

#27
wersja finalna hawka splattera, dotarla wreszcie sztyca race face next sl, do kompletu do kokpitu i damper zostal zmieniony na manitou swinger 3-way spv, idealnie pasuje do przedniego blacka, (oba maja platforme spv i oba sa powietrzne) , potrzebuje do niego tylko booster magury race line hs 33