Wiosna
#1802
Przeglądałem ostatnio stare zdjęcia, dokładnie sprzed 10 lat, z sakwiarskiego wypadu do Rumunii
Dziki to był wtedy kraj, owiany legendami i stereotypami - przynajmniej za taki uchodził, zwłaszcza że nie był wówczas jeszcze w Unii Ale ja nie o tym
Popatrzyłem na rower - korby STXa, czarny LX z tyłu, klamkomanetki 737 stuningowane pod Vki.... Nienazwane po imieniu, ale retro niemal pełną gębą
Dziki to był wtedy kraj, owiany legendami i stereotypami - przynajmniej za taki uchodził, zwłaszcza że nie był wówczas jeszcze w Unii Ale ja nie o tym
Popatrzyłem na rower - korby STXa, czarny LX z tyłu, klamkomanetki 737 stuningowane pod Vki.... Nienazwane po imieniu, ale retro niemal pełną gębą
#1804
Z tyłu Vka którą zasłaniają sakwy, z przodu mechaniczna tarczówka o uciągu V, którą... zasłaniają sakwy
#1805
Ty i tarczówka? Hmmm... To nie te hamulce na które narzekałeś?
Zlotowy fotoreporter.
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
#1806
w przypadku wypraw w góry , długie zjazdy , tarczówki na linke są lepsze niż na płyn, który nagrzewa sie w trakcie hamowania
Taka była moda dawniej
Taka była moda dawniej
#1807
Tak, ja i tarczówka - aby wyrobić sobie na jakiś temat zdanie trzeba tego spróbować
Na tarczy z przodu jeździłem dość długo - ścigałem się, jeździłem po górach, z sakwami I dlatego właśnie wróciłem do Vek czy canti
Co zaś do samych tarczówek - akurat hydrauliki, poza ew problemami w wypadku awarii, mają tę przewagę nad mechanikami, że klocki same się wysuwają w miarę zużycia W mechaniku możesz obudzić się bez hamulca w połowie zjazdu
Na tarczy z przodu jeździłem dość długo - ścigałem się, jeździłem po górach, z sakwami I dlatego właśnie wróciłem do Vek czy canti
Co zaś do samych tarczówek - akurat hydrauliki, poza ew problemami w wypadku awarii, mają tę przewagę nad mechanikami, że klocki same się wysuwają w miarę zużycia W mechaniku możesz obudzić się bez hamulca w połowie zjazdu
#1808
takie zdanie mieli ludzie którzy tego używali na wyprawach rowerowych w Alpy i to sa ludzie co tyrali tam km , od czasu do czasu jeszcze spotykam na serwisie takich użykowników
#1809
Ja nie wiem, ale w sumie działam wstecznie. Zaczynałem tutaj przygodę od V-breaków, a teraz codziennie jeżdżę na canti i też jest fajnie
Zlotowy fotoreporter.
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
Rowery:
Scott Windriver
Hot Chili X-Rage I
#1810
Teraz hamulce się tak nie grzeją, trzeba też umieć hamować, jak ktoś mi zagotuje najnowsze shimano od slx w górę, to podziwiam, albo trzeba takiemu krzyknąć "puść te heble", wydaje mi się że jak ktoś zagotuje dzisiejsze shimano to tak samo stopi klocki w vałkach/kantach, albo zagrzeje klocki w mechanikach do czerwoności.Piotr pisze:w przypadku wypraw w góry , długie zjazdy , tarczówki na linke są lepsze niż na płyn, który nagrzewa sie w trakcie hamowania
Taka była moda dawniej
Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#1811
też miałem bb7Wojtas pisze:Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
z mechaników regulacja faktycznie jest najfajniejsza (i w ogóle to najfajniejszy zacisk jaki miałem z mechaników), co nie zmienia faktu, że aby jej dokonać musisz się najpierw zatrzymać....
#1812
Ale czuć że kończy się klocek, więc nagle nie zostaniemy bez hamulca, wimy o tym wcześniej, i tak wystarczy się zatrzymać.skolioza pisze:też miałem bb7Wojtas pisze:Co do mechaników, to ja ujeżdżam bb7r i jeśli ubywa klocka wystarczy dokręcić tłoczek, czuć pod klamką jak klocek się wytarł i trzeba go dokręcić.
z mechaników regulacja faktycznie jest najfajniejsza (i w ogóle to najfajniejszy zacisk jaki miałem z mechaników), co nie zmienia faktu, że aby jej dokonać musisz się najpierw zatrzymać....
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#1813
jest to troche upierdliwe , ale znowóż nie hamuje sie ciągle na klamce .... ale hydraulika szybciej sie nagrzewa ...a co do palenia tarcz to nie problem wystarczy za szybko jechać ..... w początakch tarczówek jak testowałem od poczatku po to niektóre klocki łądnie paliły tarcze , nie trzeba było nawet długiego zjazdu .
Tak samo wystarczyło dać za małe tarcze do wagi albo zastosowania i tez dupa blada
Tak samo wystarczyło dać za małe tarcze do wagi albo zastosowania i tez dupa blada
#1814
nie zawsze niestety Miałem sytuacje (w tym na podjeździe ) kiedy nanoszony a tarczę piach, błoto chlapiące z opony wystarczyło, aby zjechać klocki, nawet bez używania hamulca (niestety odległość od tarczy do klocka jest znacznie mniejsza niż szczęki od obręczy..) I wtedy jak potrzebujesz wciskasz w pustkę...Wojtas pisze:Ale czuć że kończy się klocek
#1815
dzisiaj pierwszy raz w tym sezonie 15/16 naprawde zmarzlem
czlowiek jeszcze nie przyzwyczajony do mrozow ,a dzisiaj przywalilo -7
spotkanie 3 stopnia
czlowiek jeszcze nie przyzwyczajony do mrozow ,a dzisiaj przywalilo -7
spotkanie 3 stopnia
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#1817
za gorami za lasami .....mniej wiecej tu
https://www.google.se/maps/@59.557336,1 ... a=!3m1!1e3
https://www.google.se/maps/@59.5593612, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.se/maps/@59.557336,1 ... a=!3m1!1e3
https://www.google.se/maps/@59.5593612, ... a=!3m1!1e3
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#1818
Piękny wschód słońca nad Krk, jakżesz się dziś cieszyłem że do pracy jadę z zachodu na wschód...
Po śniegu po południu zostało już tylko wspomnienie
Po śniegu po południu zostało już tylko wspomnienie
#1819
Pojeździliśmy wczoraj z ekipą po Czarnorzekach. Niestety na v'kach w mokrym śniegu nie ma czym hamować, więc za wiele się nie najeździłem.
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
#1821
Z kantami nie ma takich problemów?
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
#1822
Tak, bo nie ma różnicy czy sucho czy mokro i tak nie hamują.bartolini pisze:Z kantami nie ma takich problemów?
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#1823
OWNEDWojtas pisze:Tak, bo nie ma różnicy czy sucho czy mokro i tak nie hamują.bartolini pisze:Z kantami nie ma takich problemów?
#1826
Wyreguluj a później wsiądź na rower na saintach :)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#1827
Podstawowa zasada hamowanie na mokrym ...
- przed każdym hamowaniem należy sie zatrzymac i przetrzec obręcze do sucha oraz klocki , a dopiero użyc.
- przed każdym hamowaniem należy sie zatrzymac i przetrzec obręcze do sucha oraz klocki , a dopiero użyc.
#1828
Piotr pisze:Podstawowa zasada hamowanie na mokrym ...
- przed każdym hamowaniem należy sie zatrzymac i przetrzec obręcze do sucha oraz klocki , a dopiero użyc.
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#1830
aldek pisze:zausztorcze!
W moim przypadku prościej będzie brać inny rower na tripy
Trek Singletrack 990
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)
https://picasaweb.google.com/112917211818073211566
https://www.facebook.com/Rowerowy-M%C5% ... /timeline/ Zapraszam do serwisu! :)