#91
Piotr pisze:
2ass pisze:
Piotr pisze:
2ass pisze:
Piotr pisze:no mogłem się przejęzyczyć, wiesz ile mam na głowie ?.
:lol: :lol: :lol: :lol: przejęzyczenie - Ześlizgnięcie się języka z warg sromowych na odbytnice...
Masakra, to musialo byc przejezyczenie :lol: :lol: :lol: :lol:
Może ty se liżesz odbyt co rano jak pies, nie nasza brocha.
Nie dosc ze nie zrozumiales, to po raz kolejny wypowiadasz sie w imieniu mas. Zakop ta Swoja dume, bo pomylic sie rzecz ludzka, a prawdziwego faceta poznaje sie jak konczy.
takie dosrywki zostaw sobie dla własnej rodziny jak Ci pozwala na to, a nie do mnie.
Nie musi pozwalac, poniewaz moja 9letnia corka jak sie pomyli, to przychodzi i mowi pomylilam sie, ma wieksze jaja od Ciebie.
Poziom zenujacy, jak gra z golebiem w szachy.

#93
Po koła nie pojechałem bo koleś coś się miga ze sprzedażą....
Kupiłem za to jedne z ostatnich na allegro opon w rozmiarze 19) Na przekór obecnej modzie;) Asfalty u mnie równe więc powinno być dobrze. Ogólnie to dziwi mnie pranie mózgu przez firmy że opony 25 albo nawet 28 są szybsze od 20-23... A najbardziej bawią mnie opinie kolarzy że szersze opony "są bardziej komfortowe" Po kiego chu.a ktoś kupuje szosę? Do komfortu czy dlatego żeby szybciej jechać?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
IMG_20180722_233840-3456x2592.jpg

#94
Retromen pisze:Po koła nie pojechałem bo koleś coś się miga ze sprzedażą....
Kupiłem za to jedne z ostatnich na allegro opon w rozmiarze 19) Na przekór obecnej modzie;) Asfalty u mnie równe więc powinno być dobrze. Ogólnie to dziwi mnie pranie mózgu przez firmy że opony 25 albo nawet 28 są szybsze od 20-23... A najbardziej bawią mnie opinie kolarzy że szersze opony "są bardziej komfortowe" Po kiego chu.a ktoś kupuje szosę? Do komfortu czy dlatego żeby szybciej jechać?
Masz racje w każdym cal;u zdania, ja śmigam wyłącznie na 23 mm, czaserm na felgach 13-14C, czasem 17-18 C.

Komfort to pojęcie szerokie, same koła czasem mogą być zbyt miękkie.
Temat rzeka, siedzę w tym od lat ale czasem nie warto przekonywać . . .

Typowy przykład z gravelami , , , miały opnki 35, potem ok 40 a teraz jest gravel enduro . . .2.0, czasem nie ma sensu walczyć z narracją producentów.

Słuchałem kiedyś wypowiedzi zawodowców z TDF i oni śmigają na 23 i 25, ale to uzależnione jest od trasy.

Oponki to pikuś , ale teraz są już tracze w UCI.
www.velotech.pl

#95
Dzisiaj miałem pierwszą próbę na tych oponach i przy 8atm wydawały mi się zbyt miekkie :shock: To max do tych opon. Zaryzykuję jednak następnym razem 9atm.
Albo to wina mieszanki ,albo moje przyzwyczajenia z Meridy ,tam mam 10 ATM. Lubię twarde na kamień opony. Ważę 80kg.
Co do tarcz to oglądam codziennie TDF i widać oraz więcej rowerów z nimi.Gwestia gustu mi się nie podoba poprostu kolarka ztarczami...
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#97
Myślę, że sporo zależy od samych opon, mieszanki i tego ile sezonów mają. Obecnie mam 23mm continental gp4k 2 i kleją tak samo przy 7,5 jak i 8,5 bara gdzie najczęściej jeżdżę właśnie na 8,5. To już moje drugie opony od conti i wcześniejsze, które miałem gp4k ale w pierwszej wersji były przewymiarowane, opony określone przez producenta jako 23mm miały przy pomiarze suwmiarką 25,3mm i już nawet ,,na oko" wyglądały na szersze, a zdjęcia z pomiarów innych użytkowników znalezione w internecie tylko to potwierdziły. Dopiero obecnie produkowana wersja z rzymską 2 w nazwie trzyma wymiary. A co do samych opon to dla mnie mistrzostwo świata w każdej kategorii. Swój pierwszy w życiu rower szosowy i w ogóle jazdę tego typu rozpocząłem w Alpach, przez 6 dni jazdy pod rząd i przejechaniu takich destynacji jak: w Austrii: przejazd Hochalpenstrasse na Silvretta - Stausee, Otztal-Solden Gaislachkogel (tam gdzie Bonda kręcili) i we Włoszech: Stelvio, Gavia, Mortirolo, Tre Cime di Lavaredo, Fedaia, opony sprawdziły się w 100%, udało mi się nawet wyprzedzić na Mortirolo znajomego jadącego na szytkach.

#98
ja mam wyłącznie Duro Slikster, są lepsze od Copnti, lżejsze, lepsza przyczepność i trakcja , zeby nie było , Conti gp4 mam ale ich nie lubie.

Teraz w tym sezonie śmigam na Mitas R01 i to mam czerwoną, bardzo dobrze się toczy, przyczepność także i co ciekawe, jako gładka jest też przeznaczona na deszcz, mieszanka Silica bije na głowę.

Co do opon 19-20 mm raczej stosuje się do obręczy 12-13 C.
www.velotech.pl