#4
kapelusznik pisze:Ostatnio trochę przypadkiem zostałem wkręcony w świat starych szos
Jak na TEN swiat to ona nie taka stara ;)

ale trzeba przyznac ze piekna sztuka w super stanie :shock: noo i te kolorki ...bajka
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#7
Gerwazy - dokładnie! też tak pomyślałem;)

DOMAN - właśnie tego najbardziej się boje, że mi zacznie pływać;)
to jest rower ścienno- wekkendowy - o pływaniu nie ma mowy:P

#8
Piekna szosa!
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#9
gratuluje zakupu! bardzo fajna maszynka, jak bym mógł na takiej pośmigac to bym umarł z radości chyba :mrgreen: :mrgreen:
nawet że akurat ultegra z tego rocznika mi się nie podoba (bo naklejki szybko schodzą :P) to w tym stanie alleluja!
kapelusznik, a sprawdz mi czy na każdym szpeju z tej grupy to jest naklejka czy gdzies jest "laserowo" napisane
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#10
Też jeszcze nim nie jeździłem:D Szkoda wyciągać jak mokro;)
Na wszyskich elementach napis jest malowany a kolorowy pasek to naklejka. Na piastach naklejony jest pasek. Mimo to bardzo spodobała mi się ta grupa, mimo, że zaczeło się od odświeżania grawerowanej 105:
Obrazek
Obrazek

#12
Pytaj co chcesz wiedzieć:)
W skrócie - załapałem się na przyjemność renowacji części do fajnego rowerka. Jeśli chodzi o polerke to zdzieram zarysowania (korba i kiera) pilnikiem, póżniej papiery wodne 600, 800, 1200, 1500, 2000(lub 2500), autosol, pasta polerska do lakieru i na koniec wosk w mleczku - kupa roboty ale można zrobić lustro:)

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

#15
kapelusznik,
korba i kiera to rzeczywiście łatwe choć pracochłonne, ciekaw byłem czy masz jakieś elektronarzędzie z fajną końcówką do polerki zagłębień np. przerzutki.

cardamon, no właśnie z tym jest dziwnie - aluminium utlenia się na pewno szybko, ale...każda "celowa" anodyzacja robi w zasadzie to samo co stało by się z powierzchnią, tylko szybciej i mocniej/głębiej (przez do jest ona bardziej odporna na zarysowania).
Inna sprawa że na przykład mostek wypolerowany przeze mnie dwa czy trzy lata temu wciąż ładnie błyszczy...
(może jest to kwestia stopu, ponoć stop alu używany przez Shimano w korbach retro z powodu dodatku krzemu daje słabe wyniki przy anodyzacji )
--
Cypis

#16
Cypis pisze:kapelusznik,
korba i kiera to rzeczywiście łatwe choć pracochłonne, ciekaw byłem czy masz jakieś elektronarzędzie z fajną końcówką do polerki zagłębień np. przerzutki.
mam miniszlifierke (z jakiegoś niemieckiego marketu) i do tego mała filcowa tarcza Dremel (te chińskie końcówki są słabe)