#2
linki i pancerze też , stare są stare , jak będziesz owijkę zmieniał to warto od razu to zrobić.

Rozpuściłbym jeszcze koła, i od nowa naciągnął i wycentrował , po tylu latach nie ma bola żeby było dobrze naciągnięte i można śmigać .
www.velotech.pl

#3
Zastanawiam się właśnie nad zachowaniem pancerzy. Rower sprawia wrażenie jakby mało co jeździł, wszystko super chodzi, jedynie brudny. Pancerze to szare SLR które chyba dość ciężko dostać.
Z kołami masz racje - tył lekko bije i trzeba się tym zająć.

#5
Znajde czas (pewnie na święta) to będe rozbierał i sprawdze stan linek - hamulce chodzą zadziwiająco lekko.
Jeśli robić koła to szprychy mogą zostać, czy powinienem dać nowe?

mam już opony michelin - beżowy pasek identyczny jak w tych matrixach.
zważyłem - 9,1kg bez pedałów.

#6
niekoniecznie, rozpuść je na miękko i na nowo naciągnij równo i wycentruj, jeśli by ci strzeliły 2-3 szprychy po krótkim czasie to wtedy wymień wszystkie w kole w jakim to się działo.
Widać rower w ładnym stanie technicznym to pewnie długo nie pojeździł.
www.velotech.pl

#8
Michelin hi-lite synergic.
Wizualnie identyczne. Zastanawiam się nad owijką.Na pewno czarna i korek byłby chyba najbardziej poprawny wiekowo?
Chce się za niego zabrać tylko czasu ciągle brak.

#12
Biała owijka i będzie elegancko) Super waga tego rowerka :shock:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#13
owijka będzie czarna:) i chyba korkowa.
Klocki pewnie już stwardniały dlatego chciałbym kupic od razu nowe - polecacie szczególnie jakieś? Niestety tutaj nie ma szufladek na wsówki (może da się kupić gdzieś?)