#33
W końcu wziąlem pacera w jakiś teren (tak to tylko szosowa szosa), nawet przypadła mi do gustu taka forma jazdy. Do zmiany na pewno klamki, korpus tych sachsow jest zbyt mały i dłuższa jazda pod gorę w tym chwycie (w rękawicach zimowych) jest wyraźnie męcząca, dłonie trochę drętwieją...
Załączniki
kuwa_148.JPG
kuwa_146.JPG
kuwa_109.JPG

#36
fotki
pikne
ale to nie jest przełaj :)
tylko cross.. :)
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#40
AmAdeuz, gratuluję przełaja/corssa, bardzo mi się podoba!

A mógłbyś coś napisać o swoich parametrach w kontekście parametrów ramy? Cały czas zastanawiam się jaki stosunek powinna mieć podsiodłowa do górnej, żeby rower był dobrze dopasowany a pozycja z kierownicą szosową nie była nazbyt wyciągnięta.

#41
dan>

Wybacz, ale jakos malo jestem na forum/internecie, stad opóznienie.
Ja mam 173cm, rama ma dlugosc 54cm
Mostek 10cm, ale jak widzisz kierownice dobralem "krotka" + male klamki.
Calosc i tak zapewne skonczy z adapterem ahead i dobiore do tego cos z dzisiejszych wypustów. Ogolnie na dlugosc jest idealnie, przez giecie baranka górny chwyt nie do konca mi odpowiada, ale da sie zyc..

#42
Doszło nowe malowanie. Szablony dostałem od ak_kwlsk (dzieki!) ale ostatecznie i tak zrobiłem na nowo w wektorach, więc jak by ktoś chciał, to również służę. Kilka zmian jeszcze będzie pewnie...
Załączniki
Kuwahara_Pacer.jpg

#44
54cm górna, 53cm podsiodłowa.
A części są jakie są, składam rowery by mi się przede wszystkim dobrze jeździło i było wizualnie w miarę spójne, nie koniecznie rocznikowo/grupowo.
Wrzuciłbym go w dział inne, ale nie chciałem już zaczynać nic nowego...