#3
Ładna

Możesz powiedzieć jak ta rama sprawowała się jako coś w stylu "fitness-bike" lub przełaj i jednocześnie pod sakwami?

Chodzi o to żeby kupić coś co na codzień będzie przełajem szosą a po zmianie kiery i mostka raz do roku ruszy w trasę.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#4
argh!!
ładna(siodło w ładnym stanie się zachowało) -moje 2gie ulubione malowanie ,ale te rogi to bym wywalił .. bo w takiej pozycji to chyba symulator jazdy czołgiem :?:

co do pytania mekpa -na codzień jako przełaj/gróboskórna kolarzówa sprawdza się to świetnie (oponki 32c)
pod sakwy -myśle ,że bez problemu się nada -są oczka z przodu na widelcu ,oczka z tyłu -wszystko na niej zamontujesz -jedyna wada ,jeśli chodzi o sakwiarskie sprawy -więcej niż 40c z tyłu w tą ramę nie wejdzie ,a i to z dużym trudem -niewielka centra i będzie tarło -uważam ,że to największe niedopatrzenie w tych ramach

#5
siodlo mam identyczne , niemal nos jak kogos inetersuje, tez brazaowe tylko ciemniejsze , bo czarne wyladowalo w mojej kuwie, aaaa i oslone rd srebrna tez mam , oczywiscie oryginal kuwahara

#6
rurokura pisze:argh!!
ładna(siodło w ładnym stanie się zachowało) -moje 2gie ulubione malowanie ,ale te rogi to bym wywalił .. bo w takiej pozycji to chyba symulator jazdy czołgiem :?:

co do pytania mekpa -na codzień jako przełaj/gróboskórna kolarzówa sprawdza się to świetnie (oponki 32c)
pod sakwy -myśle ,że bez problemu się nada -są oczka z przodu na widelcu ,oczka z tyłu -wszystko na niej zamontujesz -jedyna wada ,jeśli chodzi o sakwiarskie sprawy -więcej niż 40c z tyłu w tą ramę nie wejdzie ,a i to z dużym trudem -niewielka centra i będzie tarło -uważam ,że to największe niedopatrzenie w tych ramach
Podzienkował... Nie chce kolejnych dwóch rowerów a na przyszły sezon taki jest plan.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#7
Fajnie że oryginalna w dużym stopniu, siodło, korba czarna rzadko spotykana. Gdybym nie miał dobrego roweru pod sakwy to bym takiej kuwahary szukał ;D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#8
Tak w trekkingu Kuwahary nie założysz grubej opony ale osobiscie mi to nie przeszkadza, gdyż preferuję te ciensze 32C i 35C maksymalnie. Z mojego doswiadczenia a uzytkuje juz 2 Kuwy Pacera z 1990 i U Pacera z 1992 roku. Z mojego doswiadczenia haki z tyłu lepiej jak są poziome jak w moim Pacerze z 1990. Przerobiłem go na Zimę na single speeda z myślą powrotu Wiosną do biegów. Ale jeździ mi się single speedem tak dobrze że już tak pozostanie.
Naciągacz łancucha, śrubki i pokrętła z logo K też wyglądają bardzo stylowo.

Koła oryginalnie w Kuwach też nie wyróżniają się specjalnie, w Pacerzach były bardzo słabe obręcze UKAI i ARAYA, myślę że w Hi- Pacerze wzmacniane obręcze są mocniejsze.

Wyższy model Kuwahary który wychodził na XT miał inną bardziej sportową i sloppingową geometrię niż Pacer. W mojej czuje się że geometria jest taka prosta-kwadratowa powiem. Bardziej geometria z szosy, rozstaw kół niewielki. Mocna i dość sztywna rama ale delikatnie amortyzująca drogę.

Z jazdy, nie wiem czy inni użytkownicy to potwierdzą ale czasem jadę z fotelikiem z synem to tył jakby trochę chodził, nie wiem czy to od ciężaru, może od małego ciśnienia w oponach a może mały mi się tak ruszą... Może z sakwami jest takie samo wrażenie??? Rurki cieniowane są bardziej elastyczne, sprężyste...
Załączniki
RIMG0186.JPG
RIMG0218.JPG
RIMG0219.JPG
RIMG0203.JPG
RIMG0215.JPG
RIMG0189.JPG
RIMG0206.JPG
RIMG0208.JPG
RIMG0210.JPG
RIMG0172.JPG

#10
czarny deore, zdecydowanie latwiej go namierzyc niz czarnego xt , co fakty nie zmienia ze faaajna , od xt rozni sie tylko gruboscia tarcz, nie wiem wlasciwie dlaczego tak niewielkie roznice, niemal kosmetyczne sa miedzy xt a dx ... dziwna wtedy byla polityka siemano :)

#11
Róznice między xt a dx są niby niewielkie ale xt jest trochę lepiej wykonany i lżejszy. Klamkomanetki wnętrznosci mają w 100% identyczne. Tylna przerzutka XT jest sporo ładniejsza od DX i lepiej wykonana. Korby ramiona w XT też mają z tego samego stopu co Dura-Ace a DX z tego co LX... Blaty chyba są w XT z twardszego prasowanego aluminium??