#61
kurka -myślę ,że kolor to sprawa super indywidualna .. na mokro chcesz ,czy proszek ?
najlepiej sam se pooglądaj propozycje na goglu -jest tego od groma ,a efekt końcowy jest wypadkową koloru ramy ,siodełka ,owijki ,części srebrnych/czarnych ..itd.
Ja tam osobiście mam banię na coś takiego http://farm4.staticflickr.com/3619/3340 ... 61e0_z.jpg
..ale każdy ma swoją :-D

albo tak se zrób http://prollyisnotprobably.com/2012/03/ ... d-bike/#23

#62
Obrazek


Pomalowane jak gówno szprajem za 4 zł, ale spoko (miało być tanio i szybko żeby zacząć jeździć), kolor się zmieni na ciemno niebieski z białymi wstawkami jak tylko przestanę koksić przed sezonem MTB.

Co tam ciekawego:
-napęd duracze/600
-hamulce 105, jeden zacisk gipiemme
-koła mavic/105
-opony conti gp 4000
-kiera 3t super competizione
-siodełko wtb silverado
-reszta rur i owijka to nołnejmy od szwaba (owijka też do kosza jak ramę przemaluję)

#67
minęły 2 lata od updejtu więc coś wrzucam. Rower pojeździł trochę w fajnych miejscach, dostał ładny lakier, ale obecnie znów jest w trakcie zmiany barw i osprzętu- dotychczasowy powędrował innego roweru.

Updejt wagowy
Rama 1885g
Widelec 675g

Rama jest obecnie bez lakieru, zastanawiam się nad sensownym malowaniem, co wyjdzie czas pokaże :mrgreen:

Updejt fotkowy:
Śląski dom
Obrazek

Szosa Transfogarska:
Obrazek

Było jeżdżone również w Czarnogórze i troszkę we Włoszech- do Wenecji i nad Gardą- od plaży w Rivie do Lidla w Torbole :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2015-05-21, 09:06 przez staszek, łącznie zmieniany 1 raz.

#70
Ogólnie to w nie taki zły ten rower :mrgreen: :mrgreen: w ostatniej konfiguracji miał takie szpeje:
Korba +support Durace 53/39
Koła Durace+Mavic Open Pro+szprychy płaskie DT
Opony Ultremo R
Kaseta Ultegra 10
Łańcuch Durace11
Kierownica 3t super competizione
Sztyca i mostek od niemca
Stery 105
Pedały Look Keo Carbon

Najgorszym elementem całego setupu była słabo pomalowana rama (ale za to jaka wygodna). Obecnie mam taki frejmset w użyciu (jakość niestety telefonowa)
Obrazek

i wydaje się sporo mniej wygodny i dopasowany ale nieco sztywniejszy, coraz bardziej zastanawiam się nad wycieczką w Carbon :roll:

#72
no tu jest patent a la przełaj zrobiony- główna zaleta- przyjmuje każdą kasetę i nie muszę się martwić o odległości między blacikami jak np duży pająk w góry zakładam. Prostsze, lżejsze, bardziej niezawodne i milion razy tańsze od klamkominetek :lol:
Obrazek

#74
Miałem przez krótką chwilę podobny patent tylko z suntour'owymi accusiftami i wg mnie jeśli chodzi o ergonomię właśnie jest milion razy gorszy niż normalne klamkomentki.

A co do ceny... Ostatnio pojawiają się na allegro naprawdę dobre okazje.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#75
Dyskusja akademicka, mi tak wygodnie i to chyba dla mnie ultimate patent - Przyzwyczajenie. Na pewno wygodniej niż na ramie, bez problemu można sobie operować jadąc na stojąco (np na wirażu) Nie ścigam się więc ultraprecyzyjne i ultraszybkie zmiany biegów nie są mi potrzebne a tak mogę sobie założyć dowolny komplet kół bez zbytniej zabawy. Pozatym taki fajny smaczek i się ludzie dopytują często właśnie o to. Chciałem takie na klamkę, ale uznałem że tutaj lepiej bo kable pod owijką.

#76
fajnie obsluguje sie takie bez sprezynki (zwykle dolnociagi bez-indeksowe), sa tez super letkie.

no i oczywiscie wersja TT, ogumiona z "lamanym" ramieniem - super ergonomia.
Obrazek