#31
kaczko pisze:obiecane zdjęcia - trzy szybkie z telefonu, więc wybaczcie jakość.
Taki jest stan obecny mojego złoma ;-)

klik do albumu
Bardzo ładna szosówka. Mostek kierownicy przydałby się klasyczny, ale to tylko jak mówisz sprawa widelca.
Ładna rama, ma tą jak ja to mówię "finezję"


Pozdr
Wojtek
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie

#32
mój mtb stoi nieużywany niestety, a w tym buildzie się tak niewiele zmienia że odnotuję najnowsze zmiany kosmetyczne :mrgreen: wymienione pancerze i linki, poprawiona owijka, siodło ze scotta przeszło tutaj.
rowerek na lajtowej trasie do Tyńca, raczej już na "pit stopie" :). W sumie godzinka wyszła tam i z powrotem.
jakość zdjęć nie powala - robione telefonem.
Obrazek

Obrazek



a tu link do tych samych zdjęć na picassie, i w prawo - klik
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#33
zmiany, zmiany!

nowe kółko na przód od Mekpa, mavic ma40 i piasta 1050 - bez szału ale jest sztywne.
Klamkomanetki - wreszcie! Mega poprawiają komfort jazdy, jeden z najlepszych zakupów do tego roweru. Za opory pancerzy należą się podziękowania Qsikowi :) Komputerek jakiś wygrzebany z szuflady. Napęd bez zmian, stale 2x9, chociaż precyzja zestawu przerzutka 6s i kaseta 9s nie jest najlepsza, to daje rade.

Generalnie nie lubię tej ramy, jest strasznie długa, ale co zrobić.

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#34
to daj sobie sti wyzej i oposc profil kierownicy w dol;
skroc mostek i ew. sprobuj sztycy bez setbacka...

precyzja dzialania RD zalezy w duzym stopniu od czystosci pancerzy, linek, oraz jak zgrywa sie zestaw kaseta-lancuch (czy np nie masz jakiegos skladaka-kasety), sprawdz tez czy koleczka sie dobrze kreca, czy RD ma duzy luz, czy jest prosty wozek, ew. hak
Obrazek

#35
rd była kiedyś zmielona przez szprychy i myślę że to dlatego mogą być jakieś tam niedociągnięcia. Pancerze czyściutkie, kaseta fabryczna, wszystko cacy jest.
Mostku nie będę już skracał, bez przesady :D

jeżdżę, jak jest. Po prostu denerwuje mnie to że jest taka rozciągnięta ta rama - nic na siłę nie chcę zmieniać, bo to rurki poziomej i tak nie skróci.

Tym bardziej, że nie wiem ile jeszcze na tym pojeżdżę.
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#36
kaczko pisze:Generalnie nie lubię tej ramy, jest strasznie długa, ale co zrobić.
Załozyć sztycę bez offsetu ??

To samo miałem w swojej Kodze- poprawa znaczna- tak jak byś skrócił ramę o około 3 cm
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów

#39
Nie do konca. Po piersze bardziej juz chyba nie przesuniesz przy rej sTycy. Po drugie jak jsst zztyca 0 offset to czujesz wszystko co rama przenosi w pionie. Na stalowce ok ale alu potrafi sprawiac bol kregoslupowi.
Obrazek

#40
wraz z pojawieniem się u mnie DeRosy, wheeler spadł na drugi plan, ale jest szansa że będzie jeżdżony częściej - dostał nowy imydż:

Obrazek



Obrazek



gripszifty xray na razie, w przyszłości zmiana na coś bardziej budżetowego.
klamki do canti avida.
będzie czerwony kapeć z obu stron
jeszcze się tworzy, ale może już niedługo pierwsze testy prostej kiery w szosce

heja
Ostatnio zmieniony 2015-07-20, 21:50 przez kaczko, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Scott Superamerican 1994
Alpinestars Cro-Mega DX 1991[/b]
Alpinestars Al-Mega 1991

#43
No właśnie nie mam, wstępnie się rozglądam za jakimś lekkim calowym. Tak na marginesie, ten widelec nie jest lekko walnięty czy mi się wydaje?

Z prostą kierą nawet nieźle wygląda. Jak klamki działają?
allegro
rowerki