#121
Powoli przymierzam się do pomalowania ramy ponieważ bezbarwny lakier jest już nieco zniszczony. Jeśli ktoś zna dobrą i tanią firmę lub miałby ochotę samemu podjąć się takiego zadania - odpłatnie (a wcześniej już robił takie rzeczy z dobrymi efektami!) to proszę o informację. Lakier proszkowy w ogóle mnie nie interesuje. Chcę zostać przy koncepcji stal + bezbarwne zabezpieczenie czy jak to tam się rozwiązuje tę kwestie - w każdym razie żeby nadal był "naturalny" stalowy kolor

Wydaje mi się że lakier bezbarwny to dość prosta sprawa i nawet w warunkach amatorskich da się to zrobić całkiem dobrze - dobrze myślę? Ja tak czy siek nie mam na to czasu, ale pytam by przekonać się czy oddanie ramy do malowania "doświadczonemu amatorowi" to dobry pomysł

#123
jacob pisze:Powoli przymierzam się do pomalowania ramy ponieważ bezbarwny lakier jest już nieco zniszczony. Jeśli ktoś zna dobrą i tanią firmę lub miałby ochotę samemu podjąć się takiego zadania - odpłatnie (a wcześniej już robił takie rzeczy z dobrymi efektami!) to proszę o informację. Lakier proszkowy w ogóle mnie nie interesuje. Chcę zostać przy koncepcji stal + bezbarwne zabezpieczenie czy jak to tam się rozwiązuje tę kwestie - w każdym razie żeby nadal był "naturalny" stalowy kolor

Wydaje mi się że lakier bezbarwny to dość prosta sprawa i nawet w warunkach amatorskich da się to zrobić całkiem dobrze - dobrze myślę? Ja tak czy siek nie mam na to czasu, ale pytam by przekonać się czy oddanie ramy do malowania "doświadczonemu amatorowi" to dobry pomysł
w czym problem, idź do lakiernika samochodowego i pogadaj, mało ich nie jest
www.velotech.pl

#124
Czołem. Jesteś z Zabrza, w Gliwicach jest serwis Cykloterapia. Chłopaki załatwiają malowanie proszkowe, ale nie takie proszkowe jak wszystkim się kojarzy - czyli zapaćkane wszystkie detale, tylko cienka warstwa. Wygląda to po prostu dobrze, możesz sobie zobaczyć na mojej Kuwaharze. Jeśli będziesz zainteresowany, to napisz na PW, dam Ci namiary.

A co do zwykłego klaru - trzeba dać bardzo dużo warstw, żeby rama nie rdzewiała. Lakier biezbarwny jest podobno bardziej porowaty od koloru i przepuszcza wilgoć.

#127
Ale jak sie samemu polozy ten klar? To chyba nie bedzie stracona kasa...
Sam sie nad gola stala z klarem zastanawiam. Lakiernicy samochodowi to jednak jest loteria tzn czesto traktuja rower jako robote dodatkowa i nie wymagajaca uwagi.

Ja postanowilem sam pomalowac swoj pierwszy w zyciu rower i powiem ze jest super frajda :-)

#129
no tak to moj kolejny krok :-)

odpalic kompresor i sprobowac.
Jak narazie wytrzymalosc powloski na widlach mam sredniacka.
Nie wiem czy to kwestia slabego lakieru czy zlego przygotowania powierzchni ale i tak jestem zadowolony.

Co do motipa - ciezko znalezc na jego temat zle opinie :-)

#130
Rower szykuję do sprzedaży. Może wcześniej rama będzie odmalowana (lakier samochodowy) a może nie będzie. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PM. Osprzętowo jak na ostatnim zdjęciu ale mostek jest dłuższy i czarny, kiera to mityczny compact 26.0 wciśnięty w klasyczną fajkę (dobra zabawa).

Re: Performance bike

#131
ostateczne wcielenie:
Obrazek
więcej

cieszy już kogoś innego. Jako rower realizujący pogoń za ideałem, to był bardzo blisko mojego ideału. Ale ideały są mało praktyczne (przy małym metrażu), za dużo emocji by bez stresu przypiąć i tak dalej. Jeszcze może (a może nie) przyjdzie na to pora. Póki co cieszy mnie utylitaryzm.

Re: Performance bike

#134
jacob pisze:
2019-01-29, 20:05
ostateczne wcielenie:
Obrazek
więcej

cieszy już kogoś innego. Jako rower realizujący pogoń za ideałem, to był bardzo blisko mojego ideału. Ale ideały są mało praktyczne (przy małym metrażu), za dużo emocji by bez stresu przypiąć i tak dalej. Jeszcze może (a może nie) przyjdzie na to pora. Póki co cieszy mnie utylitaryzm.
witam jaka to korba 52x42?
cron