Retro/modern miyata ;)

#1
Joł joł postanowiłem się tutaj pochwalić a co!
Złapałem swego czasu takie coś, pełny osprzęt 105 golden arrow :
Obrazek

miało szytki, ale niestety jedną przebiłem po 45km :x, klej był tak stary że odkleiłem je ręką, stwierdziłem że trzeba coś w ten rower zainwestować, jako że miał być to rower użytkowy, kupiłem koła na obręczach cxp33 i piastach shimano 600 :

Obrazek



Następnie wymieniłem owijke, kasetę na 8 spd i łańcuch, opony duro, oryginalne siodło selle royal musze poddać renowacji, tutaj jeszcze zdjęcie na jakichś kenda kontenderach, ze starą sztycą, aktualnego nie mam, niedługo będzie ;) :
Obrazek


Rower to istna rakieta, waga koło 10kg, komponenty na prawde lekkie, klamki 120g, przednia przerzutka 110g. Już zdążyłem złapać dwa snejki, 8 bar, moja waga 60kg a ja łapie snejki, mega ciota ze mnie :lol: :lol: :lol: :lol: , spoko naucze się jeździć tym :P

#2
ciachni troche te pancerze hamulcowe.........rowerek bedzie jeszcze szybszy ;-)
i dzioba lekko do gory :-?

ps
ladny kolorek :-D
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#3
Chyba sobie kolego żartujesz, taka ładna rama i tak mało zdjęć i to z daleka jeszcze! Więcej fot, rurki Ishiwata?

CXP 33 są super ale tutaj to by Module E2 po polerce zagrały bosko bo jak szytkowe wyglądają.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#4
Co do CXP33, wygrałem aukcje z kołami w cenie jednej obręczy ;). Macie na szybko fotę jak to aktualnie wygląda ;) reszta niebawem.
Obrazek

rurki to trzykrotnie cieniowane cr-mo, wideł mangalight ;) rocznik bodajże 84 tak wynika z katalogu...

#6
Fajny, ale tak jak elziomallo napisal, niskoprofilowe, srebrne obrecze pasowaly by tutaj idealnie, ew. inne (z nowych np. srebrne chriny). Tez kiedys wdepnalem w czarne cxp33 i zaluje, ale rozumiem ze to byla okazja :->
Teraz albo mocna anoda na starych, czesto nos'owych, albo cale srebrne, zadne tam odpustowe srebrno-czarne.
No ale to takie gadanie, fajna szosa, idz pojezdzic ;-)

#8
i strace 200g :lol: :lol: :lol:

a tak na serio, myślę cały czas nad sprzedażą tego cacka, nie wiem czy otrzymałbym kwotę która by mnie zadowoliła. nieporęczny ten rower do miasta, co kraweznik trzeba skakać, wykonywać akrobacje :x

#9
IMO szosa jest idealna do miasta lecz trzeba polubić się z asfaltem. Wtedy tylko tory i mosty przeszkadzają.

Szosa fajna lecz mnie bije po oczach totalny brak spójności epokowej... CX33 i linki na zewnątrz.. ehh...

O ile w góralu nie przeszkadza mi mieszanie rocznikami tak tutaj jest odwrotnie...

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#10
Co do polubienia z asfaltem, bardzo się z nim polubiłem, aczkolwiek snejki złapałem na drodze rowerowej która przebiega przy trasie z ograniczeniem do 80 km/h, tam rowerem to chyba niezbyt bym chciał, pozatym DDRka jest bardzo szeroka i calkiem spoko, w tym ze wjazd na nia jest z duzego kraweznika :X

#11
rybciasum>

Masz zle nawyki. Jak sobie je wyrobisz, majac rozsadne cisnienie w oponach nie powinienes zlapac zadnego snejka, chyba ze bedziesz siedzial komus na kole przy 60km/h i kolega nie pokaze dziury, a ją w ostatniej chwili ominie na cm... to ok. kolo do naprawy, kolega do wymiany ;-) ...ale nie na sciezce rowerowej ...

#12
Ja tam snake'a złapałem w szosie raz... Zapiałem noski na max (wtedy jeszcze nie śmigałem w spd) i grzałem trasa wzdłuż odry wymijając niedzielnych rowerzystów jak pieszych... Tak się wkręciłem że na dziurze straciłem dwie dętki :D

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996